خانه / پارچه گورتکس / پارچه گورتکس قیمت مناسب در بازار ایران

پارچه گورتکس قیمت مناسب در بازار ایران

پارچه گورتکس قیمت مناست و کیفیت عالی در پارچه سرای زیگورات دارد و در بازار تهران زیر قیمت اصلی به فروش می رسد. جهت ثبت سفارش و خرید محصول با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید.

پارچه گورتکس و تمامی مصارف آن

حتما شما هم نام پارچه گورتکس را شنیده اید و می دانید که این پارچه از چه کاربردهایی برخوردار است که الان در این سایت به دنبال خرید آن هستید.
اما باید گفت که قطعا اگر بیشتر با جنس، مشخصات و ویژگی ها و حتی کاربردهای پارچه گورتکس آشنا شوید، خریدی مطمئن و آگاهانه تری را خواهید داشت.

شایان ذکر است که گورتکس نوعی پارچه تولید شده از بافتی چند لایه بوده و دو مشخصه ی اصلی آن، ضد آب بودن و تنفس پذیر بودن آن می باشد.
این دو مشخصه سبب شده تا آب به درون پارچه نفوذ نکرده اما بخار و هوا به راحتی قابلیت عبور و خروج از این پارچه را داشته باشد.
نکته جالب توجه اینکه آزمایشات نشان داده پارچه گورتکس می تواند طول عمری ۵ الی ۱۶ برابر تمامی پارچه های معمولی را دارا بوده باشد.
ضد آب بودن پارچه های گورتکس می تواند این پارچه را به یکی از مناسب ترین پارچه ها جهت تولید انواع لباس غواصی و لباس زمستانی، تبدیل نماید.
از دیگر مصارف پارچه های گورتکس نیز می توان به این موارد اشاره داشت:

  • لباس کوه نوردی
  • لباس های ورزشی
  • انواع کفش

یک محصول گورتکس بسته به نوع استفاده آن از چندین لایه تشکیل شده است. لایه های آن دارای دو ماده بی نظیر است که یکی از آن ها تترا فلوئور اتلین خالص می باشد که با ۹ میلیارد منافذ ریز در هر اینچ مربع، که این امر محصول را در برابر آب غیر قابل نفوذ می کند و در عین حال به بخار آب که اندازه کوچکتری دارد اجازه عبور می دهد.

گفتنی است که تولید کنندگان پارچه گورتکس، لایه ی بیرونی این پارچه را با ماده دفع کننده آب می پوشانند تا درزهای آن کامل گرفته شده و آب قدرت نفوذ نداشته باشد.

به طور کلی ویژگی های پارچه گورتکس عبارتند از:

  • داشتن وزن پایین
  • ضد باد و کولاک
  • مقاوم در برابر خط افتادگی در اثر تا، ترک و سایش
  • امکان شست و شوی راحت در دفعات بالا
  • قابلیت تنفس استثنایی
  • ضد آب بودن
  • عملکرد بی نظیر در تمامی شرایط
  • انعطاف پذیر بودن

همین ویزگی ها باعث شده است تا لباس یا کفش که موقع کوه نوردی یا پیاده روی استفاده می کنیم دارای کار آمدی و کارایی بالا باشد.

پارچه گورتکس قیمت

چگونه پارچه گورتکس وارداتی درجه یک بخرم؟

حتما می دانید که پارچه گورتکس یکی از انواع پارچه های وارداتی به بازار کشور ماست که از مصارف خوبی برخوردار می باشد.
متأسفانه وجود دست های زیاد در واردات این پارچه و دلالانی که فقط به فکر جیب خودشان هستند، می تواند خریداران پارچه گورتکس را با چالش هایی جدی مواجه گردانیده باشد.
چگونگی خرید بهترین کیفیت و قیمت پارچه گورتکس وارداتی به بازار ایران، یکی از مهم ترین پرسش هایی است که پاسخ دادن به آن می تواند نگرانی خریداران را مرتفع سازد.
بنظر می رسد که خرید عمده پارچه گورتکس به صورت مستقیم از دست وارد کنندگان این پارچه، می تواند خریدی مطمئن را برای خریداران رقم زده باشد.
پارچه سرای زیگورات یکی از مراکز رسمی فروش عمده پارچه گورتکس در کشور است که توانسته مشتریانی ثابت و با ایمان داشته و تمامی آنها را راضی نگه دارد.

خرید پارچه گورتکس قیمت مناسب در بازار ایران

نمایندگی پارچه گورتکس پارچه ی با کیفیت با مناسب ترین قیمت را در بازار تهران عرضه می کند.
شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و بدون صرف وقت و هزینه های زیاد این محصول را خریداری کنید.
پارچه گورتکس قیمت مناسب و زیر قیمت بازار همین حالا توسط سایت پارچه بازار و مجموعه تجاری زیگورات آماده خرید عمده در تنوع رنگی گوناگون می باشد.

پخش پارچه گورتکس در این نمایندگی، به صورت اینترنتی و آنلاین می باشد و شما می توانید در هر کجای تهران و ایران هستید، بدون اتلاف زمان و هزینه اضافی، سفارش خرید خود را به ثبت برسانید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ | نحوه خرید آنلاین

پارچه گورتکس چیست؟ در صنعت امروزی از پارچه های مختلف برای مصارف مختلف استفاده می …