خانه / پارچه گورتکس / قیمت عمده پارچه گورتکس اصل در تهران

قیمت عمده پارچه گورتکس اصل در تهران

قیمت عمده پارچه گورتکس در تهران، از طریق نمایندگی های فروش این پارچه بسیار مناسب است. پارچه اصل گورتکس یکی از نوع پارچه هایی است که از ورود قطره های آب و باران جلوگیری می کند و کاربرد بسیار دارد.

آیا می دانید پارچه گورتکس چیست؟

پارچه های گورتکس جز پارچه های بسیار با کیفیت و کاربردی هستند. این پارچه ها در همه تولیدی ها بکار نمی روند و اجازه استفاده آنها فقط در تولیدی و شرکت های بزرگ و حرفه ای گورتکس داده شده است.
این پارچه ها با قابلیتی که در آنها وجود دارد اجازه ورود قطره های ریز آب یا باران را نمی دهد و همچنین در هنگام استفاده، بخار از آن عبور میکند تا هوا براحتی وارد و خارج شود.
در گورتکس دو لایه بکار می رود که این قابلیت ها را در آن بوجود آورده تا آب به آن نفوذ نکند. در گذشته و اوایل استفاده از این پارچه و عرضه آن در بازار، کیفیتش نسبت به امروز تفاوت زیادی داشت زیرا، دوخت های بیرونی آن پس از مدتی استفاده باز می شدند و آب به آنها نفوذ می کرد.
اما پس از سالها تلاش و امتحان و تحقیق بالاخره موفق به تولید پارچه ای مقاوم، نفوذناپذیر، سبک و شیک شدند که طرفدارهای بسیار دارد.
در تولیدی هایی که داخل یا خارج کشور، این پارچه برای دوخت بکار می رود مراحلی را برای عرضه به بازار میگذراند. پس از آزمایش کردن ها و استفاده برخی لایه ها در گورتکس اکنون طراحان پارچه برای دوخت انواع کاپشن طرح هایی برش می دهند و خیاط های ماهر این تولیدی ها آنها را به سرعت ممکن برای استفاده آماده می کنند.
همچنین از گورتکس، علاوه بر دوخت کاپشن در تولید و دوخت لباس های مخصوص کوهنوردی هم نیز بکار می رود زیرا سبکی و مقاومت این پارچه ها باعث می شود تا آنها در حرکت سریع تر عمل کنند.
البته باید گفت که، پارچه های گورتکس نیز مانند پارچه های دیگر به مراقبت نیاز دارند که این مراقبت تنها هنگام شستن، صورت می گیرد که خیلی راحت است. شما می توانید برای شستن این پارچه از کمی پودر معمولی و آب ولرم استفاده کنید تا عمر بیشتری داشته باشد.

قیمت عمده پارچه گورتکس

چگونگی خرید بهترین پارچه گورتکس در تهران

گورتکس پارچه ای کاربردی، که قابلیت های فراوان دارد و اصلی ترین استفاده آن برای لباس های ورزشی است. سبکی و ضد آب و باد بودن گورتکس باعث
شده تا در بیشتر نقاط کشور، افراد تلاش برای تاسیس تولیدی پارچه گورتکس کنند.
در تهران تولیدی های بزرگ پارچه گورتکس وجود دارد که بعد از تولید لباس های مخصوصی که نام برده شد علاوه بر عرضه در فروشگاه های تهران در بیشتر نقاط کشور هم، توزیع می شود. همه ی لباس هایی که از گورتکس تولید می شوند بهترین کیفیت را دارا می باشند و همین امر باعث می شود تا کمی قیمت آن در برخی فروشگاه ها گرانتر باشد.

باید گفت که قیمت عمده پارچه گورتکس در هنگام انتقال به شهر های دیگر تغییر می کند و برای خریداران عمده قیمت مناسب تعیین می کنند برای همین خرید و فروش این پارچه زیاد انجام می گیرد.

لیست قیمت عمده پارچه گورتکس

شاید بیشتر افراد با پارچه گورتکس آشنایی چندانی نداشته باشند. شما می توانید براحتی از طریق گوگل اطلاعات لازم را درباره ی این پارچه کسب کنید و پس از کسب اطلاعات می توانید قیمت انواع پارچه گورتکس را در زیر سایت ها مشاهده کنید.
بعد از مراجعه به سایت های مربوطه این پارچه ها، اگر از طریق آنلاین اقدام به سفارش کنید در هر جای کشور که باشید، می توانید آنرا با قیمت به صرفه تر و کیفیت تضمین شده بخرید. همچنین خرید پارچه های گورتکس غیر حضوری میسر می باشد و کار شما را آسانتر خواهد کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ | نحوه خرید آنلاین

پارچه گورتکس چیست؟ در صنعت امروزی از پارچه های مختلف برای مصارف مختلف استفاده می …