خانه / پارچه کرپ / قیمت پارچه کرپ مازراتی گرم بالا

قیمت پارچه کرپ مازراتی گرم بالا

پارچه کرپ مازراتی گرم بالا یکی از بهترین گزینه ها برای لباس های زمستانی می باشد. این پارچه به دلیل گرمای بالایی که دارد، می تواند به خوبی شما را در برابر سرما محافظت کند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت پارچه کرپ مازراتی گرم بالا بپردازیم. با مطالعه این مقاله اطلاعات جامعی در مورد منظور از گرم بالا بودن این پارچه، ویژگی های آن و قیمت پارچه مازراتی در بازار امروز به دست خواهید آورد.

پارچه مازراتی گرم بالا چیست؟

پارچه مازراتی گرم بالا یکی از انواع پارچه مازراتی است که به دلیل گرمای بالایی که دارد، برای لباس های زمستانی بسیار مناسب است. شاید برایتان سوال پیش آید که منظور از پارچه گرم بالا یعنی چی؟ منظور از گرم بالا بودن، ضخامت و تراکم بالای پارچه می باشد که به اصطلاح به آن پارچه ی گرم بالا می گویند. پارچه کرپ مازراتی گرم بالا از الیاف طبیعی مانند پنبه یا پشم و الیاف مصنوعی مانند پلی استر تولید می شود. پارچه مازراتی یکی از محبوب ترین پارچه های موجود در بازار است. این پارچه به دلیل ظاهری زیبا و جذاب، دوام و استحکام بالا و همچنین قیمت مناسب، طرفداران زیادی دارد.

ویژگی های پارچه مازراتی گرم بالا

از ویژگی های پارچه مازراتی گرم بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گرمای بالا
  • دوام و استحکام بالا
  • ظاهری زیبا و جذاب
  • قیمت مناسب

پارچه مازراتی گرم بالا برای دوخت انواع لباس های زمستانی مانند پالتو، مانتو، کت، شلوار، روسری و شال مناسب است. همچنین از این پارچه برای دوخت مبلمان، پرده و سایر لوازم خانگی نیز استفاده می شود.

آخرین قیمت پارچه کرپ مازراتی گرم بالا

آخرین قیمت پارچه کرپ مازراتی گرم بالا

قیمت پارچه کرپ مازراتی گرم بالا بسته به عوامل مختلفی مانند نوع الیاف به کار رفته در آن، عرض پارچه، وزن پارچه و همچنین برند تولیدکننده متفاوت است. به طور کلی، قیمت این پارچه از پارچه کرپ مازراتی معمولی بیشتر است.

  • نوع الیاف: پارچه های کرپ مازراتی گرم بالا از الیاف طبیعی مانند پنبه یا پشم و الیاف مصنوعی مانند پلی استر تولید می شوند. پارچه های کرپ مازراتی گرم بالا پنبه ای معمولاً قیمت بیشتری نسبت به پارچه های کرپ مازراتی گرم بالا پلی استر دارند.
  • عرض پارچه: عرض پارچه کرپ مازراتی گرم بالا معمولاً بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ سانتی متر است. پارچه های کرپ مازراتی گرم بالا با عرض بیشتر، قیمت بیشتری دارند.
  • وزن پارچه: وزن پارچه کرپ مازراتی گرم بالا معمولاً بین ۱۸۰ تا ۲۲۰ گرم بر متر مربع است. پارچه های کرپ مازراتی گرم بالا با وزن بیشتر، قیمت بیشتری دارند.
  • برند تولیدکننده: برند تولیدکننده نیز یکی از عوامل موثر بر قیمت پارچه کرپ مازراتی گرم بالا است. پارچه های کرپ مازراتی گرم بالا برندهای معتبر، معمولاً قیمت بیشتری دارند.

برای اطلاع از آخرین قیمت پارچه کرپ مازراتی گرم بالا، می توانید به نمایندگی فروش پارچه ما به نام پارچه بازار مراجعه کنید.

روش های خرید پارچه کرپ مازراتی گرم بالا

برای خرید پارچه کرپ مازراتی گرم بالا، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

خرید حضوری: در این روش، می توانید به فروشگاه های پارچه فروشی مراجعه کنید و پارچه مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده و بررسی کنید.
خرید آنلاین: در این روش، می توانید به سایت های فروش پارچه مراجعه کنید و پارچه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

امروزه بیشتر خریداران تمایل به خرید آنلاین دارند چرا که در این روش می توانند به صرفه جویی در زمان، قیمت پایین تر و امکان مقایسه قیمت های مختلف دسترسی داشته باشند.

برای خرید پارچه مازراتی گرم بالا به صورت عمده می توانید به نمایندگی ما، پارچه بازار، مراجعه نمایید.

مزایا خرید پارچه مازراتی گرم بالا از فروشگاه ما شامال موارد زیر می باشد:

  • تنوع بالای محصولات
  • قیمت مناسب
  • ضمانت کیفیت
  • ارسال سریع

برای خرید عمده پارچه مازراتی گرم بالا از فروشگاه ما، کافی است به سایت پارچه بازار مراجعه کنید و پس از مشاهده اطلاعات دقیق از پارچه، از طریق تماس با کارشناسان فروش، سفارش خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت سفارش، سفارش شما در اسرع وقت ارسال خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟ هیچ پاسخ قطعی برای این سوال نیست که بگوییم …