خانه / پارچه کرپ / پارچه مازراتی / پارچه مازراتی گرم بالا چیست؟ کاربرد + نحوه خرید

پارچه مازراتی گرم بالا چیست؟ کاربرد + نحوه خرید

پارچه مازراتی گرم بالا یکی از پرطرفدار ترین پارچه های کرپ می باشد که برای دوخت انواع لباس های مجلسی، کت و شلوار رسمی و لباس های مناسب فصل سرما استفاده می شود. تولیدی های پوشاک که به دنبال خرید عمده و ارزان قیمت پارچه مازراتی گرم بالا و سایر انواع آن هستند می توانند به نمایندگی های فروش عمده این پارچه مراجعه نمایند. برای این صنایع به قطع خرید عمده بسیار به صرفه تر خواهد بود.

ما، نمایندگی پارچه بازار، انواع پارچه مازراتی در رنگ و طرح های مد روز را با قیمت تولیدی کارخانه بدست تجاران و مدیران صنایع خواهیم داد. برای بهره بردن از خدمات ویژه ما کافیست سری به سایت ما بزنید و برای اطلاعات دقیق تر با ما تماس بگیرید.

 

پارچه مازراتی گرم بالا چیست؟

پارچه مازراتی گرم بالا یک نوع پارچه کرپ است که از نخ های تابدار تولید می شود. بر روی این نخ ها فرایند های شیمیایی انجام می شود و بعد از آن، آماده عرضه به بازار می باشند. این پارچه نسبت به پارچه مازراتی معمولی و درکل تمامی پارچه های کرپ، تراکم و ضخامت بیشتری دارد. به همین دلیل دارای گرمای مطلوبی هم می باشند.

 

مشخصات پارچه مازراتی گرم بالا

پارچه مازراتی گرم بالا دارای ویژگی های زیر است:

تراکم و ضخامت بالا: این پارچه نسبت به پارچه مازراتی معمولی از تراکم و ضخامت بیشتری برخوردار است.

دوام و ماندگاری بالا: این پارچه از الیاف با کیفیتی تولید می شود و دارای دوام و ماندگاری بالایی است.

قابلیت شستشو و اتوکشی آسان: این پارچه را می توان به راحتی با آب سرد و صابون شستشو داد و با اتو بخار اتو کرد.

قیمت پارچه مازراتی: تمامی انواع پارچه مازراتی به نسبت کیفیت و ماندگاری بسیار خوبی که دارند از محدوده قیمت پایین تری برخوردار هستند.

 

کاربردهای پارچه مازراتی گرم بالا

کاربردهای پارچه مازراتی گرم بالا

پارچه مازراتی گرم بالا برای مصارف مختلفی استفاده می شود، از جمله:

لباس های زمستانی: این پارچه برای تولید لباس های زمستانی مانند مانتو، پالتو، کاپشن و … استفاده می شود.

پرده ها: این پارچه برای تولید پرده ها با ضخامت های بالا مناسب است.

رومبلی: همچنین برخی از صنایع مبل سازی به دلیل داشتن ضخامت بالا، از این پارچه استفاده می کنند.

 

پارچه مازراتی گرم بالا مناسب چه فصلی است؟

پارچه مازراتی گرم بالا به دلیل تراکم و ضخامت بالایی که دارد، برای فصل سرمای سال مناسب تر خواهد بود. تراکم زیاد این پارچه اجازه نفوذ سرما را نخواهد داد. به طور کلی می توانیم بگوییم این پارچه فقط برای یک فصل خاصی نسیت و از آن می توان برای دوخت انواع لباس استفاده کرد. اما بیشترین استفاده از لباس های دوخته شده با این پارچه در هوای خنک می باشد.

 

قیمت پارچه مازراتی گرم بالا

قیمت پارچه مازراتی گرم بالا به عوامل مختلفی مانند کیفیت پارچه، عرض پارچه و متراژ پارچه بستگی دارد. به طور کلی، قیمت پارچه مازراتی گرم بالا نسبت به پارچه مازراتی معمولی بیشتر است. همچنین امروزه قیمت دلار بر قیمت تمامی محصولات تاثیر می گذارد. علاوه بر این، حجم تقاضا این پارچه در بازار هم می تواند قیمت پارچه مازراتی را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین نمی توان قیمت دقیق را اینجا گفت چرا که هر روز در حال تغییر می باشد.

 

خرید عمده پارچه مازراتی گرم بالا

برای خرید عمده پارچه مازراتی گرم بالا می توان به فروشگاه های پارچه مراجعه کرد. همچنین می توان از طریق نمایندگی های اینترنتی اقدام به خرید عمده پارچه مازراتی گرم بالا کرد.

در اینجا برای کسانی که قصد خرید عمده پارچه مازراتی گرم بالا را دارند، پیشنهاد ویژه ای داریم. اگر می خواهید این پارچه را با قیمت بسیار ارزان تر از همه جا به صورت عمده خریداری نمایید و از خدمات پس از فروش آن بهره ببرید. کافیست به نمایندگی ما، پارچه بازار مراجعه کنید. ما قیمت تولیدی و مستقیم کارخانه را به شما خواهیم داد. برای خرید از ما کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟ هیچ پاسخ قطعی برای این سوال نیست که بگوییم …