خانه / پارچه متقال / قیمت پارچه متقال رنگی | پارچه سرای زیگورات

قیمت پارچه متقال رنگی | پارچه سرای زیگورات

قیمت پارچه متقال رنگی در فروشگاه پارچه سرای زیگورات، ارزان ترین قیمت عمده در بازار است. با خرید اینترنتی پارچه متقال درجه یک از این مرکز آنلاین، بهترین کیفیت محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.
پارچه متقال یکی از انواع پارچه است که در کارخانجات نساجی تولید می شود و روش های زیادی برای تولید این پارچه پرکاربرد وجود دارد.
از تولید با الیاف مصنوعی گرفته تا الیاف نخ که هر کدام می توانند بر اساس ویژگی های پارچه، کاربردهای متنوعی داشته باشند.
اما در سال های اخیر بیشتر مردم به سمت پارچه های متقال طبیعی گرایش پیدا کرده اند.

اگر می خواهید بدانید پارچه متقال چیست و چه کاربردهایی دارد، پیشنهاد می کینم این مقاله را تا انتها دنبال کنید. همچنین ما یک لیست قیمت پارچه متقال رنگی نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پارچه متقال را بیشتر بشناسید

گوناگونی در روش های تولید نخ، باعث تنوع در پارچه ها و به دنبال آن دوخت و موارد استفاده از پارچه شده است.
با توجه به همین موضوع پارچه ها را می توان با توجه به نوع نخ به کاربرده شده و ویژگی هایی که هر نخ دارد به پارچه های طبیعی، مصنوعی و یا ترکیبی تقسیم بندی کرد.
در هر کدام از این موارد، پارچه ها از مواد مختلف و ترکیبات خاصی ساخته شده اند.
پارچه های طبیعی شامل یک دسته پارچه های ابریشمی و پشمی می باشند که منشاء حیوانی دارند و همینطور دسته دیگر پارچه های نخی و کتانی هستند که از گیاهان به تولید می رسند.
پارچه متقال به پارچه ای نازک تر از کرباس یا چلوار می گویند که از نوع پارچه های نخی می باشد. این پارچه خام بوده و هیچ گونه فرآیند چاپ یا رنگ بر روی آن صورت نگرفته است.
جنس این پارچه لطیف و به گونه ایست که بسیار کم پرز می دهد و همچنین رطوبت را به خوبی در خود جذب می کند که این موضوع باعث استفاده هرچه بیشتر این پارچه برای نظافت و گردگیری شده است.
متقال پارچه ای بسیار مقاوم، محکم، سبک و خنک می باشد که قابلیت اتو کشی و دوخت راحت از جمله خصوصیات این پارچه می باشد.

قیمت پارچه متقال رنگی

انواع پارچه متقال سفید و رنگی

حال که با ویژگی های پارچه متقال آشنا شدید، گفتنی است که این پارچه به دلیل سادگی و طبیعی بودن بسیار مورد توجه قرار گرفته است و موارد استفاده فراوانی دارد.
در زمان های نه چندان قدیم فقط پارچه متقال سفید وجود داشت و برای انتخاب رنگ گزینه دیگری نداشتید، اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات مدرن، متقال در انواع رنگ ها موجود می باشد.
با توجه به ویژگی های پارچه متقال که در بالا ذکر شد، می توان مهم ترین موارد استفاده پارچه متقال را اینگونه بیان کرد:
استفاده برای گردگیری: با توجه به اینکه این پارچه قدرت جذب بالایی دارد، برای گردگیری و غبار روبی بسیار مناسب است، همچنین پرز ندادن پارچه نیز باعث می شود تا گردگیری راحت تر از همیشه انجام شود.
ساخت کیسه و کیف های پارچه ای: وزن سبک و محکم بودن پارچه متقال آن را به یک جنس ایده آل برای ساخت انواع کیف و ساک های پارچه ای تبدیل نموده است. همچنین دوخت راحت به ما این امکان را می دهد که اشکال و طرح های مختلف را با آن پیاده سازی کنیم. علاوه بر این ها، چون که اتو کردن این نوع پارچه بسیار راحت است می تواند یکی از معیارهای ما برای انتخاب جنس کیف و ساک های دستی باشد.
اپیلاسیون: از این پارچه در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی و بهداشتی، برای انجام عمل اپیلاسیون استفاده می شود.
آستر تشک و لحاف: همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد جنس پارچه متقال بسیار لطیف است، بنابراین می توان آن را برای آستر تشک و لحاف مورد استفاده قرار داد و خواب خوب و راحت را فراهم نمود.
برای استعلام قیمت پارچه متقال رنگی حتماً انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

بهترین قیمت پارچه متقال رنگی از کجا بخریم؟

شایان ذکر است که قیمت پارچه متقال درجه یک بر اساس یک سری معیارها و قوانین مشخص می گردد که می توان با مقایسه لیست قیمت فروشندگان مختلف، مناسب ترین و ارزان ترین پارچه را به هر روشی تهیه نمود.
حال این سوال پیش می آید که به چه روشی می توان به ارزان ترین قیمت پارچه متقال عمده دست پیدا کرد؟
در پاسخ باید گفت که اگر بتوان بدون وجود واسطه های سودجو، انواع پارچه های متقال را در کشور توزیع کرد، قیمت این محصول کاملاً مدیریت می شود.
در حقیقت یکی از مشکلاتی که بازار همواره با آن روبه رو است وجود واسطه گرانی می باشد که حضور آن ها بدون افزایش قیمت تقریباً غیر ممکن خواهد بود که این معضل مهم ناشی از نبودن مدیریت و نظارت دقیق بر بازار می باشد.
خوشبختانه وجود مراکزی که به صورت مستقیم انواع پارچه متقال را در کشور پخش می نمایند سبب شده تا هزینه ها کاهش و به دنبال آن قدرت خرید مردم افزایش یابد.
در ادامه یکی از معتبرترین مراکز فروش و عرضه پارچه متقال در کشور را به شما خریداران گرامی معرفی خواهیم کرد.

قیمت پارچه متقال رنگی

خرید اینترنتی پارچه متقال درجه یک بدون واسطه

همانطور که گفته شد جهت پخش مستقیم و بدون واسطه هر محصولی اعم از پارچه، نیازمند نمایندگی های معتبری می باشیم که بتوان با وجود آن ها نحوه توزیع جنس در بازار را مدیریت نمود.
این نمایندگی جزو مراکز معتبری است که می توان از آن انواع پارچه متقال مورد نیاز را به صورت بی واسطه تهیه نمود.
با خرید اینترنتی پارچه متقال از این نمایندگی پخش پارچه، اغلب مشکلات خرید برای شما حل می شود و اعتماد شما خریداران را نسبت به کیفیت و قیمت پارچه متقال رنگی عرضه شده تا حد قابل توجهی افزایش می دهد‌‌.

پس همین حالا در هر کجا که هستید پارچه متقال مورد نیاز خود را در متراژ دلخواه، از ما سفارش دهید. مشاورین ما آماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات شما متقاضیان، قبل از سفارش عمده پارچه متقال می باشند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه متقال اصفهان

صادرات پارچه متقال اصفهان به کشور عراق

پارچه متقال اصفهان یکی از بهترین و مرغوب ترین پارچه های متقالی است که در …