خانه / پارچه مخمل / قیمت پارچه مخمل ضخیم

قیمت پارچه مخمل ضخیم

همین حالا می توانید قیمت پارچه مخمل ضخیم ۱۴۰۲ و دیگر انواع آن را از ما، بازرگانی پارچه بازار، بپرسید. فقط کافیست باکارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا لیست قیمت پارچه مخمل امسال را برای شما ارسال کنند. نگران نوسانات ارز و تاثیر آن بر قیمت انواع پارچه نباشید. در همه زمان ما تمام پارچه ها را با همان قیمت کارخانه بدست شما می دهیم. دسترسی به ارزان ترین قیمت پارچه مخمل ضخیم، گلدار، کره ای، ابریشم، برجسته و پرده ای بازار تنها از نمایندگی فروش ما صورت می گیرد. مستقیما پارچه مخمل ازکارخانه بدست شما می رسد و هیچ عامل افزایش قیمتی در این بین نیست. ما تنها واسطه ی بین خریدارن عمده پارچه مخمل، صادرکنندگان و تجاران با کارخانجات تولیدی پارچه مخمل هستیم. قیمت نهایی ما با قیمت کارخانه هیچ تفاوتی نخواهد داشت. برای اطلاع از قیمت دقیق و‌ بروز انواع پارچه ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

اطلاعات کامل از پارچه مخمل

قدمت پارچه مخمل به دوره های قدیم باز می گردد، زمانی که این پارچه را با ابریشم طبیعی و‌ کتان تولید می کردند. کمتر اشخاصی بودند که توان مالی برای خرید این پارچه را داشته اند. پارچه مخمل با الیاف های گران قیمت طبیعی ساخته می شد و جزو پارچه های اشرافی به حساب می آمد. امروزه برای تولید این پارچه از پنبه، نایلون و الیاف های مصنوعی استفاده می شود که هر کسی توان خرید آن را دارد. لایه ی رویی این پارچه دارای پرزهای بسیار لطیفی است و لایه دیگر آن سطح بسیار صافی دارد. درست مثل فرش، دارای خواب، پرزهای عمودی و در عین حال از لطافتی خاص برخوردار است. پارچه مخمل دارای انواع مختلفی است که از معروف ترین و بهترین پارچه مخمل در بین مصرف کننده ها می توان به مدل های برجسته ای، ساده و ضخیم، پرده ای، ابریشم و نخی اشاره کرد. همچنین دارای تنوع بسیار بالایی در رنگ ها و مدل های روز جهان می باشد.

تعرفه قیمت پارچه مخمل ضخیم ۱۴۰۲

در سال جدید، طبق تعرفه قیمت پارچه مخمل ضخیم مانند تمامی اجناس، تحت نوسانات ارز، افزایش یا کاهش پیدا می کند. هیچ‌ نوع ابلاغیه و تعرفه ای برای قیمت دقیق این پارچه اعلام نشده است. روزانه قیمت در حال تغییر می باشد. خریداران تنها می توانند با شناخت و‌ کنترل عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه مخمل درجه یک، محدوده قیمت را تغییر دهند. نمایندگی خرید، خرید کیلویی و یا عمده، نوسانات ارز، تحلیل بازار پارچه اعم از میزان واردات، تولید و درخواست پارچه از عامل های پایه ای هستند که بر قیمت پارچه مخمل تاثیرمی‌گذارند. خرید عمده و مستقیم از کارخانه بدون دست داشتن هیچ واسطی می تواند قیمت خرید شما را تا حد زیادی بشکند.

خرید آنلاین پارچه مخمل مستقیم از تولیدکننده

خرید آنلاین پارچه مخمل مستقیم از تولیدکننده

دسترسی به انواع پارچه مخمل از سراسر ایران با قیمت رقابتی و تولیدی از نمایندگی معتبر فروش پارچه از مجموعه پارچه بازار صورت می گردد. قیمت پارچه مخمل ضخیم در پایین ترین بازه را می توانید از ما، پارچه بازاری ها بخواهید. نه تنها پارچه مخمل بلکه انواع پارچه های مد دنیا را می توانید ارزان تر از همه جا از ما خرید کنید.

همچنین مطمئن باشید که بالاترین کیفیت و بهترین پارچه مخمل را می توانید از نمایندگی ما، با چند دهه سابقه و اعتبار بالا در بین صادرکنندگان و مصرف کنندگان، خریداری نمایید.

لیست تمام محصولات ما در سایت parchebazaar ثبت شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات محصولات اعم از قیمت، عرض و رنگبندی، کافیست با افراد تیم ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه مخمل پورشه

قیمت پارچه مخمل پورشه + خرید مستقیم

یکی از پارچه های فوق‌العاده ای که در صنعت مبل از آن استفاده می شود، …