خانه / پارچه مخمل / قیمت پارچه مخمل پورشه + خرید مستقیم

قیمت پارچه مخمل پورشه + خرید مستقیم

یکی از پارچه های فوق‌العاده ای که در صنعت مبل از آن استفاده می شود، پارچه پورشه است که در رنگ های بسیار متنوعی در بازار موجود است.
از آنجایی که این پارچه به دلیل تنوع رنگ، طرح های متفاوت، کیفیت بالا و… دارای طرفداران زیادی است، فروش خوبی را در بازار به خود اختصاص داده است.
حال شما خریدار عزیز که قصد دارید این پارچه بی نظیر و زیبا را خریداری نمایید، بهتر است قبل از خرید اطلاعاتی در مورد این پارچه و نیز قیمت پارچه مخمل پورشه داشته باشید، تا راحت تر بتوانید خرید خود را انجام دهید.

معرفی پارچه پورشه

پارچه پورشه در صنعت مبلمان، به عنوان یکی از مواد پوششی استفاده می‌ شود. این نوع پارچه از جنس بافت‌ های مختلفی مانند مخمل، پارچه‌های ترموال و چرم مصنوعی تولید می‌ شود. پارچه پورشه برای مبلمان، به ویژه مبلمان لوکس و مدرن، انتخاب محبوبی است.
ویژگی‌های پارچه پورشه شامل موارد زیر می‌ باشد:

  • ظاهر لوکس: پارچه پورشه از جنس بافت‌های با کیفیت بالا تولید می‌ش ود که به آن یک ظاهر لوکس و شیک می‌ بخشد. این پارچه‌ها معمولاً در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در دسترس هستند. نرمی و راحتی: پارچه پورشه نرم و لطیف است و از خواص آن استفاده از الیاف نرم و بافت‌های مختلف برای ایجاد حس راحتی و آرامش در مبلمان می‌ باشد.
  • مقاومت: پارچه پورشه معمولاً دارای مقاومت بالا در برابر سایش، پوسته شدن، لک و… است، این ویژگی‌ها باعث می‌ شود پارچه پورشه در برابر استفاده روزانه و فشارهای معمول در مبلمان مقاومت کند.
  • آسانی در تمیزکاری: برخلاف برخی از پارچه‌های دیگر، پارچه پورشه به طور کلی ضد لکه بوده و آسان تمیز می‌ شود. این ویژگی باعث می‌شود پارچه پورشه برای مبلمان خانگی و محیط‌های با استفاده فراوان مناسب باشد.از دیگر ویژگی های این پارچه می توان به شباهت آن به پارچه های مخمل اشاره کرد اما توجه کنید که پرزهای این پارچه نسبت به پارچه مخمل، کوتاه تر است.
  • مقاومت در برابر فروزندگی: پارچه پورشه معمولاً مقاومت خوبی در برابر فروزندگی و اثرات نور خورشید دارد. این ویژگی باعث می‌ شود که پارچه در برابر چروک زدن و تغییر رنگ به دلیل تماس با نور مستقیم خورشید مقاومت کند.پارچه پورشه در صنعت مبلمان برای کاورهای مبلمان، صندلی‌ها، پتوها و دیگر قطعات مبلمان استفاده می‌ شود. همچنین، این پارچه ممکن است در طراحی و تزیین دیگر قسمت‌های مبلمان مانند جزئیات دوخت و تزیینات استفاده شود.

 

پارچه مخمل پورشه
پارچه مخمل پورشه

 

قیمت پارچه مخمل پورشه

قیمت پارچه مخمل پورشه به چندین عامل بستگی دارد. در زیر عوامل مهمی که می‌توانند قیمت پارچه مخمل پورشه را تحت تأثیر قرار دهند را بررسی می‌ کنیم:

  • کیفیت مواد: کیفیت مخمل مورد استفاده در پارچه پورشه می‌تواند قیمت را متأثر کند. مخمل با کیفیت بالا، شامل الیاف بافت نرم و مرغوب است که می‌تواند قدرت پوشش، مقاومت در برابر سایش و ظاهری لوکس را بهبود بخشد.
  • برند و تولیدکننده: برندها و تولیدکنندگان مختلف پارچه پورشه ممکن است قیمت‌گذاری متفاوتی داشته باشند. برندهای معروف و معتبر معمولاً قیمت‌های بالاتری دارند که این به دلیل شهرت و اعتبار آنها در بازار است.
  • طراحی و استایل: طرح و استایل پارچه مخمل پورشه نیز می‌تواند تأثیری در قیمت داشته باشد. طرح‌ها و الگوهای منحصر به فرد و متمایز معمولاً قیمت بالاتری دارند.تعداد و مقدار استفاده: میزان پارچه مورد نیاز نیز بر قیمت تأثیر می‌ گذارد. قطعا وقتی شما پارچه بیشتری را به صورت عمده خریداری کنید، قیمت کمتر خواهد بود.
  • عوامل دیگر: عوامل دیگری مانند شرایط بازار، منطقه جغرافیایی، نرخ ارز و هزینه‌های تولید نیز می‌توانند قیمت را تحت تأثیر قرار دهند.

به طور کلی، پارچه مخمل پورشه از جمله پارچه‌های با کیفیت بالا است که قیمت آن معمولاً بالاتر از پارچه‌های معمولی است. برای اطلاعات دقیقتر در مورد قیمت پارچه مخمل پورشه شما می توانید با شماره هایی که در سایت ذکر شده است تماس حاصل فرمایید.

 

نکات مهم در مورد پارچه پورشه

  • اگر شما می خواهید طرح‌ها و رنگ‌های مورد نظر خود را بر روی پارچه اعمال کنید و آن را به شکلی که می‌ خواهید پردازش کنید، باید پارچه پورشه خام را خریداری کنید.پارچه پورشه خام به معنای پارچه‌ای است که در مرحله تولید و پیش‌ آماده سازی قرار دارد و هنوز به هیچ گونه رنگ‌ آمیزی، پرداخت یا پرداخت سطحی نشده است.
  • این پارچه‌ها معمولاً در حالت نخی و بافت خام، بدون هیچ تغییری در ساختار یا ظاهر خود عرضه می‌شوند. این پارچه‌ها معمولاً برای استفاده در صنایعی مانند مبلمان، پوشاک، رومیزی و سایر محصولات بازاریابی می‌ شوند.امروزه علاوه بر پارچه پورشه خارجی، این پارچه در داخل نیز تولید می شود که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می توان گفت کارخانه پارچه پورشه در ایران زیاد است و شما به راحتی می توانید آن را خریداری نمایید. در واقع پارچه پورشه ایرانی با خارجی آن تفاوت زیادی ندارد و هر دو از کیفیت خوبی برخوردار هستند.
  • در مورد شستشو این پارچه نیز باید بگوییم که جای هیچ نگرانی وجود ندارد و شما به راحتی می توانید بدون خراب شدن، آن را بشویید.

 

 

 

خرید پارچه پورشه از بازرگانی زیگورات فابریک

همانطور که در بالا اشاره کرده ایم، پارچه پورشه به عنوان یک انتخاب محبوب در صنعت مبلمان استفاده می‌ شود، به ویژه برای قطعات مبلمانی مانند صندلی‌ها، نیمکت‌ها و مبلمان راحتی.
این پارچه با ترکیبی از ظاهر زیبا، مقاومت و کیفیت بالا، توانسته است جایگاه خود را در بازار مبلمان برجسته کند و در مورد قیمت پارچه مخمل پورشه هم که باید بگوییم با توجه به کیفیتی که دارد، از قیمت مناسبی برخوردار است.
حال شما خریداران عزیز که دنبال خرید این پارچه با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، می توانید به صورت آنلاین و به راحتی خرید خود را از بازرگانی زیگورات فابریک انجام دهید.
در واقع با خرید از بازرگانی ما، کیفیت و قیمت پارچه تضمین شده است و شما با خیال راحت می‌ توانید پارچه عمده خود را خریداری کنید، علاوه بر این مورد با تماس با شماره های ذکر شده، می توانید سوالات خود را در مورد این پارچه مبلی زیبا از همکاران ما بپرسید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه مخمل ضخیم

همین حالا می توانید قیمت پارچه مخمل ضخیم ۱۴۰۲ و دیگر انواع آن را از …