خانه / پارچه کرپ / قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک

قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک

یکی از پارچه هایی که امروزه طرفداران زیادی دارد و برای دوخت خیلی از لباس ها استفاده می شود، پارچه کرپ مازراتی است که این به دلیل کارایی و کیفیت بالای آن است.
قطعا شما فروشنده عزیز که در زمینه پارچه مشغول به کار هستید، فروش خوب این پارچه را متوجه شده اید و قطعا یکی از عضو های ثابت پارچه فروشی شما همین پارچه بی نظیر است.
حال اگر می خواهید به صورت عمده این پارچه را با قیمت بسیار عالی خریداری نمایید و اطلاعات بیشتری در مورد این پارچه فوق‌العاده و به طور کلی قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک داشته باشید همراه ما باشید.

 

پارچه کرپ مازراتی درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟!

کرپ مازراتی یک نوع پارچه‌ی پلی استر است که در برخی از کشورها به عنوان پارچه‌ی پنبه‌ای نیز شناخته می‌ شود. ویژگی‌هایی که برای پارچه کرپ مازراتی درجه یک معمولاً تعریف می‌ شود عبارتند از:

  • نرمی و لطافت: پارچه کرپ مازراتی درجه یک بسیار نرم و لطیف است، که باعث راحتی در استفاده می‌ شود و شما حس خوبی هنگام استفاده خواهید داشت.
  • پایداری رنگ: رنگ پارچه کرپ مازراتی درجه یک پایدار و ماندگار است که باعث می‌ شود پس از شستشو و استفاده طولانی مدت، رنگ آن تغییر نکند.
  • ضد چروک: پارچه کرپ مازراتی درجه یک جزو پارچه های است که خیلی کم چروک می شود و همین باعث شده انتخاب خیلی از افراد باشد و به طور کلی در طول روز به شکل صاف و آراسته باقی می‌ ماند. علاوه بر این مورد این پارچه زیر اتو جمع نمی شود و حالت خود را از دست نمی دهد.
  • بدون آبرفت؛ از دیگر ویژگی‌های این پارچه که باعث می شود جزو پارچه های پر طرفدار باشد، بدون آبرفت بودن آن است که بعد از شستشو، اندازه آن ثابت و تغییر نخواهد کرد.
  • خوش دوخت بودن: قطعا تمام کسانی که از این پارچه استفاده کرده اند، متوجه دوخت عالی و ایست بی نظیر آن شده اند و در واقع وقتی انتخاب شما یک پارچه خوش دوخت باشد، قطعا لباس شما زیباتر خواهد بود.
    به جز موارد بالا یکی دیگر از ویژگی‌های این پارچه کامل بودن پالت رنگی آن است که شما با هر سلیقه‌ای می توانید رنگ مورد نظر خود را خود را انتخاب نمایید.

 

پارچه کرپ مازراتی درجه 1
پارچه کرپ مازراتی درجه ۱

 

قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک به بسیاری از عوامل مربوط می‌‌ شود که در ادامه به برخی از این عوامل اشاره می‌کنم:

  • کیفیت پارچه: پارچه کرپ مازراتی درجه یک باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. این پارچه باید نرم، محکم، بافتی صاف و بدون عیب داشته باشد. به عنوان نمونه، پارچه کرپ مازراتی با کیفیت بالا ممکن است چاپی باشد و یا دارای ترکیباتی از پنبه، پلی‌استر و نخ‌های طبیعی باشد.
  • طراحی: پارچه کرپ مازراتی با طراحی‌های مختلفی در بازار موجود است. طرح و الگوی پارچه می‌ تواند به قیمت آن تأثیر بگذارد پس قیمت پارچه کرپ مازراتی طرح دار با ساده آن تفاوت دارد و یکسان نیست.
  • میزان تقاضا: میزان تقاضا برای پارچه کرپ مازراتی در بازار، بر قیمت آن تأثیر می‌ گذارد. در صورتی که تقاضا بالا باشد و موجودی کم باشد، قیمت پارچه بالاتر خواهد بود.
  • مواد اولیه: مواد اولیه مورد استفاده در تولید پارچه کرپ مازراتی نیز می‌ تواند به قیمت آن تأثیر بگذارد، به عنوان مثال، استفاده از نخ‌های طبیعی و پنبه با کیفیت بالا می‌ تواند به قیمت پارچه افزوده شود.
  • شرایط بازار: شرایط بازار نیز می‌ تواند به قیمت پارچه تأثیر بگذارد، به عنوان مثال، نوسانات قیمت مواد اولیه و یا تغییرات نرخ ارز می‌ تواند به قیمت پارچه کرپ مازراتی افزوده شود.
  • متراژ پارچه: مورد دیگری که در قیمت تاثیر گذار است، میزان متراژی است که شما خریداری می کنید.

به طور کلی، قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک به مجموعه‌ای از عوامل بستگی دارد که شامل کیفیت، طراحی، تقاضا، مواد اولیه و شرایط بازار می‌ شود.
در مورد قیمت پارچه کرپ مازراتی کت و شلوار نیز به همان عواملی که در مورد پارچه کرپ مازراتی اشاره شد، بستگی دارد. با این حال، قیمت پارچه کرپ مازراتی کت شلوار ممکن است بیشتر از قیمت پارچه کرپ مازراتی تکی باشد، زیرا برای تولید کت شلوار بیشترین میزان پارچه مورد نیاز استفاده می‌ شود و همچنین برای ایجاد طرح‌های مختلفی که در کت شلوار استفاده می‌شوند، نیاز به تخصص بیشتری دارند.

 

 

قیمت پارچه کرپ مازراتی ترک

از آنجایی که پارچه کرپ مازراتی ترک بیشتر برای لباس های مجلسی و رسمی مورد استفاده قرار می گیرد و جزو بهترین نمونه های این پارچه است، قطعا از قیمت بیشتری هم برخوردار خواهد بود.
این پارچه در انواع مختلفی تولید می شود که همین نیز باعث تفاوت قیمت در مدل های آن شده است، پس بسته به اینکه شما چه مدلی را انتخاب نمایید، قیمت پارچه کرپ مازراتی ترک متفاوت خواهد بود.
به طور کلی شما خریداران عزیز اگر می خواهید از قیمت عمده این پارچه عالی اطلاع داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا به صورت دقیق قیمت ها را به شما ارائه دهند.

 

فروش عمده پارچه کرپ مازراتی
فروش عمده پارچه کرپ مازراتی

 

 

خرید پارچه کرپ مازراتی درجه یک از بازرگانی معتبر و خوشنام زیگورات فابریک

قطعا خرید پارچه به صورت عمده از یک بازرگانی معتبر به دلیل تنوع بالا و قیمت مناسب برای مشتری از هر لحاظ به صرفه تر است.
حال شما خریدار عزیز که به دنبال خرید پارچه عمده هستید و می خواهید قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک را مناسب تر از بقیه پارچه فروشی ها خریداری نمایید، به شما پیشنهاد می دهیم یک بار خرید خود را از بازرگانی زیگورات فابریک امتحان کنید.
در فروشگاه ما شما می توانید هر طرح و رنگی که از پارچه مازراتی می خواهید را به صورت عمده و با قیمت عالی خریداری نمایید.
قطعا با یک بار خرید متوجه کیفیت و قیمت مناسب پارچه ها در بازرگانی ما خواهید شد و به جمع مشتریان دائمی ما اضافه خواهید شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه مازراتی برای چه فصلی مناسب است؟

پارچه مازراتی برای چه فصلی است؟

اگر بخواهیم به سوال شما که پارچه مازراتی برای چه فصلی است پاسخ دهیم، می …