خانه / پارچه کرپ / پارچه مازراتی برای چه فصلی است؟

پارچه مازراتی برای چه فصلی است؟

اگر بخواهیم به سوال شما که پارچه مازراتی برای چه فصلی است پاسخ دهیم، می توانیم بگوییم بیشترین استفاده را در فصل سرمای سال دارد. به دلیل ضخامت و نوع بافت آن که پرتراکم است، سرما را از خود عبور نمی دهد و بسیار مناسب هوای سرد می باشد. اگر از طرفداران پارچه مازراتی هستید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید تا در مورد این پارچه بیشتر برایتان توضیح دهیم. انواع پارچه مازراتی در تولیدی پوشاک بسیار کاربردی هستند و از اهمیت بالایی در بازار منسوجات برخوردار می باشند. برای خرید پارچه کرپ مازراتی درجه یک می توانید به نمایندگی ما، پارچه بازار، مراجعه نمایید که تمامی پارچه ها را به صورت عمده و به قیمت تولیدی بدست خریدارن خواهیم داد.

 

ویژگی و کاربردهای پارچه مازراتی

پارچه مازراتی یکی از انواع پارچه کرپ است که در بین انواع آن بسیار فروش دارد. از این پارچه در دوخت لباس های متنوعی استفاده می شود. به دلیل کیفیت بالای تولید آن و تنوع بالا در رنگ و طرح، طرفدار زیادی پیدا کرده است. از ویژگی های این پارچه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خیالتان از بابت چروک شدن پارچه مازراتی راحت باشد که این پارچه اصلاً ماهیت چروک شدن را ندارد و در واقع  بافت آن طوری ساخته شده که به هیچ عنوان چروک نشود.
  • این پارچه اصلاً آبرفت ندارد.
  • جدیدترین  و به روزترین رنگ های ترند سال و طرح های خاص را می توانید در کاتالوگ پارچه کرپ مشاهده نمایید.
  • برای اتو کردن این پارچه نگران نباشید چرا که هیچ مشکلی پیش نمی آید. اگر می خواهید عمر این پارچه را بیشتر کنید بهتر است هنگام اتو از پارچه ای مناسب بر روی آن استفاده کنید.
  • انواع پارچه مازراتی، رنگ پذیری ندارند فقط باید این موردی را که می گوییم رعایت کنید. پارچه مازراتی را در برابر آفتاب مستقیم قرار ندهید تا بتوانید در بازه زمان طولانی از آن استفاده نمایید.
  • یکی از ویژگی های این پارچه که باعث رضایت طرفدرانش شده است، خاصیت کشسانی آن است.
  • در صورت رعایت نکات گفته شده می توانید لباسی که از پارچه مازراتی دوخته شده را تا چند سال استفاده نمایید.
  • این پارچه به دلیل ضخامت بالایش، سرما را از خود عبور نمی دهد.
  • و اما ویژگی اخر آن که هر روز بر محبوبیت و کاربرد آن در دوخت انواع پوشاک می افزاید، خوش ایست و آهاردار بودن آن است.

این پارچه برای دوخت لباس هایی مانند لباس مجلسی، کت و شلوار، فرم مدرسه و دوخت هر لباسی که بخواهیم ایست بسیار خوبی داشته باشد، کاربرد دارد.

 

انواع پارچه مازراتی
انواع پارچه مازراتی

 

پارچه مازراتی برای چه فصلی است؟

پارچه مازراتی برای چه فصلی است؟ این پارچه از کنار هم قرار گرفتن نخ های تابدار تشکیل شده است. به هیمن دلیل دارای ضخامت بالا و تراکم زیادی می باشد. از این رو می توان گفت پارچه کرپ مازراتی بهترین انتخاب برای دوخت لباس های مناسب فصل سرما است. اگر این پارچه را نگاه و لمس کنید کاملاً متوجه ضخامت و پرتراکم بودن آن می شوید. انواع پارچه مازراتی شامل مازراتی کنزو و مازراتی گرم بالا است که هر کدام از آنها دارای ضخامت بالایی هستند.

خرید پارچه کرپ مازراتی درجه یک به قیمت تولیدی کارخانه منسوجات

اگر از خریدارن عمده پارچه مازراتی هستید می توانیم به شما نمایندگی خود را به نام پارچه بازار معرفی کنیم. ما انواع پارچه مازراتی در طرح و رنگ به روز سال را عرضه بازار می کنیم. کیفیت انواع محصولات ما درجه یک هستند. نحوه خرید از ما به صورت اینترنتی می باشد که بدون هیچ اتلاف وقتی سفارش را برای شما ارسال خواهیم کرد. برای خرید پارچه کرپ مازراتی درجه یک و اطلاع از قیمت آن، اطلاعات تکمیلی از پارچه و مشاوره رایگان از ما کافیست با کارشناسان خبره پارچه بازار تماس حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟ هیچ پاسخ قطعی برای این سوال نیست که بگوییم …