خانه / پارچه پورشه / قیمت پارچه مبل پورشه | امکان خرید آنلاین

قیمت پارچه مبل پورشه | امکان خرید آنلاین

پارچه مخمل پورشه یکی از بهترین پارچه های وارداتی پرکاربرد در حوزه مبل سازی به شمار می رود. به تازگی می توان قیمت پارچه مبل پورشه را در پایین ترین محدوده قیمت بازار خریداری کرد! شاید برایتان سوال شود که چگونه امکان دارد؟ پارچه ای که در صنایع گوناگون به دلیل مشخصات خوبی که دارد، بسیار پرکاربرد است را چگونه می توان بسیار ارزان تر از آنچه تصور کرد، خریداری کنید! یکی از نمایندگی های معتبر فروش انواع پارچه های ایرانی و وارداتی به داخل کشور ما، نمایندگی پارچه بازار می باشد. این نمایندگی خرید عمده پارچه پورشه با قیمت تولیدی از کارخانجات را عرضه بازار می کند. در ادامه همراه ما باشید تا از قیمت پارچه مبل پورشه اطلاع یابید و با نحوه خرید از این نمایندگی ارزان فروش آشنا شوید.

معرفی پارچه مخمل پورشه

پارچه مخمل پورشه با طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح های به روز از کشور چین عرضه بازار می شود. در حال حاضر این پارچه با پارچه مازراتی در حال رقابت هستند. هر دوی این پارچه ها در صنعت مبل سازی بسیار طرفدار دارند. پارچه مبل پورشه دارای سطح بسیار صاف و مخملی مانند است که در تولید مبل های راحتی، سلطنتی و استیل مورد استفاده قرار می گیرد. طیف رنگ های پارچه مخمل پورشه دارای ۳۴ رنگ می باشد. کالیته پارچه پورشه توسط خود کارخانه تولیدی آن عرضه بازار می شود و خریداران می توانند به راحتی با تهیه این کالیته جدیدترین رنگ های پارچه پورشه تولیدی سال را مشاهده نمایند. اگر سطح این پارچه را لمس کنید متوجه نرمی و لطافت زیاد آن خواهید شد. یکی از ویژگی های بارز این پارچه پورشه که در بین مصرف کنندگان آن حائز اهمیت می باشد، کم خواب بودن آن به نسبت پارچه های مخمل است. در چند سال اخیر بهترین پارچه برای مبل را پارچه مخمل پورشه معرفی کرده اند.

قیمت پارچه پورشه عمده

قیمت پارچه پورشه عمده

محبوبیت پارچه پورشه این موضوع را پیش بینی می کند که در آینده ای دور هم برای صنعت مبل سازی بهترین پارچه باقی خواهد ماند. شاید خیلی از خریدارن ندانند که قیمت پارچه پورشه عمده را می توانند زیر قیمت بازار از نمایندگی های معتبر با بالاترین کیفیت خریداری کنند! بله این امکان وجود دارد، زمانی که شما به عنوان خریدار برای خرید عمده پارچه پورشه به منبعی امن مراجعه نمایید که مستقیماً پارچه را از کارخانه، بدون هیچ واسطه یا در این بین، بدست شما دهند. قیمت پارچه مبل پورشه بسته به کیفیت و طیف رنگی آن می تواند در خیلی از بازارهای داخلی متفاوت باشد. این دلیل بر همان واسطه هایی است که پیش تر به آن اشاره کردیم. در سال ۱۴۰۲ قیمت پارچه پورشه عمده به صورت دقیق و بروز بدست نمایندگی های فروش آن تحویل داده می شود. جهت اطلاع کافیست با یکی از این مراکز فروش تماس حاصل نمایید تا لیست قیمت روز و قانونی این پارچه را در اختیار شما قرار دهند.

 

خرید عمده پارچه از کارخانه توسط بازرگانی پارچه بازار

بازرگانی پارچه بازار طیف گسترده ای از پارچه مخمل پورشه را با قیمت تولیدی از کارخانه عرضه بازار خواهد کرد. قیمت پارچه مبل پورشه را در این مجموعه می توانید با نمایندگی های دیگر مقایسه کنید تا متوجه قیمت ارزان و رقابتی بازرگانی پارچه بازار شوید. پس از تماس با کارشناسان این مجموعه، اطلاعات کاملی از محصولات و لیست قیمت روز ۱۴۰۲ برای شما دوستان عزیز ارسال خواهد شد. امکان مشاوره رایگان از افراد خبره مجموعه پارچه بازار را هم خواهید داشت. جهت خرید ارزان پارچه پورشه همین حالا با ما، پارچه بازاری ها، تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟ هیچ پاسخ قطعی برای این سوال نیست که بگوییم …