خانه / پارچه مخمل / خرید آنلاین پارچه مخمل با بهترین قیمت

خرید آنلاین پارچه مخمل با بهترین قیمت

خرید آنلاین پارچه مخمل با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت، از طریق این فروشگاه امکان پذیر است. مرکز فروش عمده پارچه مخمل، این پارچه پرطرفدار را با قیمت ارزان به شما مزون داران و فروشندگان عرضه می دارد.

پارچه های مخمل چند نوع دارند؟

 

خرید آنلاین پارچه مخمل

 

پارچه مخمل سالهاست که در طراحی مد و تزئینات منزل نقش مهمی دارد و لطافت و نرمی مخمل، آن را به پارچه ای ایده آل برای طراحی و دوخت تبدیل کرده است.
این پارچه کم خواب می باشد و خواب داشتن، مخصوص پارچه مخمل است به طوری که پرزهای آن به یک طرف خواب دارند.
به طور کلی پارچه مخمل روی آن کرک دار و پوشیده از پرزهای کوتاه، چیده شده، براق، صاف و نرم است و پشت آن دارای بافت ساده می باشد.
ممکن است تار و پود و پرز پارچه مخمل همه از ابریشم باشند و یا اینکه فقط پرزهای آن ابریشمی بوده و تار و پود که بافت زمینه پارچه را تشکیل می دهند، پنبه ای یا کتانی باشد. البته ناگفته نماند که امروزه از پنبه و الیاف مصنوعی برای پرز نیز استفاده می کنند.
از این پارچه برای لباس های مردانه و زنانه، کت و دامن، لباس شب، پرده، مبلمان و … استفاده می شود و روش های متعددی برای خرید آنلاین پارچه مخمل وجود دارد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.
به طور کلی پارچه مخمل از لحاظ خواب، دارای دو نوع است:

  1. مخمل یک رو یا یک خوابه
  2. مخمل دو رو یا دو خوابه

همچنین از لحاظ بافت نیز دو نوع پارچه مخمل وجود دارد:

  • مخمل برجسته: در کارگاه های خاصی تولید می شود و زمینه ای مثل گلیم و بخشی برجسته مثل فرش دارد، همچنین قسمتی از آن پرزدار و قسمتی دیگر ساده بافته می شود.
  • مخمل ساده: مخمل ساده نیز در سراسر پارچه دارای پرز است.

علاوه بر این ها انواع دیگری از پارچه مخمل نیز در بازار موجود است که متداول ترین آن ها مخمل کبریتی، مخمل بقیرا، مخمل پانی، مخمل پودی یا نخی، مخمل کراش، مخمل گلدار، مخمل نکری و … می باشند.

کاربردهای پارچه‌ مخمل

 

خرید آنلاین پارچه مخمل

 

پارچه ‌های مخمل یکی از پرطرفدارترین پارچه ها از قدیم تا به امروز بوده که همیشه جایگاه ویژه ای در صنعت مد و پوشاک داشته اند.
مخمل بافی کم و بیش در یک زمان، در ایران، چین و ایتالیا تکامل یافت (قرن یازدهم) و از مراکز عمده مخمل بافی در ایران در سده های گذشته می توان به کاشان، یزد، اصفهان، تبریز، هرات و مشهد اشاره کرد که یزد از نظر تولید پارچه مخمل بر همه پیشی داشت.
پارچه های مخمل نکات مثبت و مزایای زیادی دارند که عبارت اند از:

  • تنخور عالی
  • خوش دوخت و چشم نواز
  • اتو کشی آسان
  • چروک پذیری بسیار کم
  • تنوع بسیار زیاد در طرح، بافت و رنگ
  • لطافت، نرمی و راحتی
  • عدم نیاز به آستر کشی در دوخت

پارچه‌های مخمل کاربرد های زیادی دارند که در اینجا به چندین مورد از آن ها خواهیم پرداخت.
صنعت پوشاک: این پارچه به دلیل ضخامت و کرک ‌دار بودن عموماً حس گرما را منتقل می ‌کند، بنابراین معمولاً در پوشاک زمستانی و پاییزه مورد استفاده قرار می ‌گیرد. هر چند امروزه برخی تولید کنندگان و طراحان پوشاک به طور خلاقانه ای از پارچه مخمل در لباس‌ های بهاره نیز بهره می ‌برند؛ همچنین از پارچه های مخملی در کفش ‌ها، کیف و دیگر لوازم مد و پوشاک نیز استفاده می‌ شود.
دکوراسیون داخلی: همواره از قدیم تا به امروز پارچه مخمل حس اشرافی و لوکس را به بیننده القا می‌ کند، بنابراین عموماً یکی از انتخاب ‌های اصلی طراحان دکوراسیون و مبلمان داخلی منازل و شرکت ‌ها، پارچه مخمل است. در این صنعت از این پارچه برای مبلمان، پرده، کوسن‌ و حتی تخت و سرویس ‌های خواب نیز استفاده می ‌گردد.
معتبرترین مرکز فروش پارچه مخمل در ایران، شرایط ویژه ای برای خریداران در نظر گرفته است، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

قیمت پارچه مخمل در بازار ایران

تولیدی های پوشاک، مزون داران و طراحان دکوراسیون معمولاً پارچه مخمل را برای دوخت انواع البسه، پرده، کوسن و … به کار می برند و همواره به دنبال برندهای باکیفیت مخمل در بازار می باشند.
خوشبختانه کارخانجات نساجی داخل ایران توانسته اند در زمینه تولید انواع پارچه مخمل موفقیت چشمگیری کسب نمایند و محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و دستگاه های پیشرفته بافندگی تولید و روانه بازار کنند.
شایان ذکر است که انواع پارچه های مخمل در کارخانه با درجه بندی کیفی متفاوت تولید می گردد که مشتری می تواند بر حسب نیاز و بودجه خود، مناسب ترین نوع پارچه را برای خود انتخاب و خریداری می نماید.
قیمت پارچه مخمل در بازار فروش عمده به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آن ها کیفیت پارچه می باشد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت پارچه نوع آن، ضخامت، گرماژ و طول طاقه هاست.
اگر به دنبال خرید آنلاین پارچه مخمل با ارزان ترین قیمت در بازار کردستان هستید، با ما همراه باشید.

خرید آنلاین پارچه مخمل با قیمت عالی

همانطور که متوجه شدید پارچه های مخمل به خاطر داشتن بافت نرم و لطیف، در موارد بسیاری به خصوص دوخت البسه مورد استفاده قرار می گیرند.
این پارچه با قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسد و تولیدی های پوشاک، مزون داران و طراحان همواره به دنبال پارچه مخمل ارزان هستند تا بتوانند سود بیشتری کسب نمایند.
این مجموعه یکی از باسابقه ترین و معتبرترین مراکز فروش آنلاین می باشد که انواع و اقسام پارچه های مخمل را با قیمت درب کارخانه عرضه می نماید.

اگر قصد خرید پارچه مخمل درجه یک با نازل ترین قیمت روز بازار را دارید می توانید به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را در رنگبندی متنوع تهیه کنید. پس همین حالا بهترین کیفیت پارچه مخمل را به صورت عمده از طریق وب سایت سفارش دهید و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه مخمل ضخیم

همین حالا می توانید قیمت پارچه مخمل ضخیم ۱۴۰۲ و دیگر انواع آن را از …