خانه / پارچه گورتکس / سفارش آسان پارچه گورتکس وارداتی در ایران

سفارش آسان پارچه گورتکس وارداتی در ایران

پارچه گورتکس وارداتی را به آسان ترین وجه ممکن به صورت مستقیم خرید کنید. همین حالا در کمترین زمان در بازار آنلاین پارچه بازار، پارچه گورتکس را سفارش دهید.

هر آنچه از پارچه گورتکس نمی دانید

در معرفی پارچه گورتکس باید گفت گه؛ پارچه گورتکس، پارچه‌ای مقاوم و قابل اعتماد در برابر باران، باد، سرما، برف و کولاک است که دارای چند لایه با قابلیت آب بندی درزها و منافذ می باشد و کاملا ضدآب، ضد عرق، ضد باد و مقاوم در برابر کولاک هست.
لازم به ذکر است که پارچه گورتکس بسته به نوع استفاده، از چندین لایه تشکیل شده و از لایه های گورتکس ترکیبی از دو ماده بی نظیر بوده که عبارتند از: تترا فلوئور و اتیلن خالص.
این دو لایه با ۹ میلیارد منافذ بسیار ریز در هر اینچ هر کدام تقریبا ۲۰۰۰۰ بار کوچک‌تر از یک قطره‌ی کوچک آب هستند که این امر محصول را در برابر آب غیر قابل نفوذ می‌کند و در عین حال به بخار آب که اندازه کوچکتری دارد اجازه عبور می‌دهد، در نتیجه گورتکس قابل تنفس، ضدآب و ضد باد است.
همانطور که متوجه شدید؛ این پارچه قابلیت تنفس بسیار بالایی دارد که این قابلیت به ضدآب بودن و عایق بودن آن لطمه‌ای نمی‌زند. فوق العاده هم با دوام هست، البته بدیهی است که هیچ پارچه یا پوشاکی تا ابد دوام نخواهد داشت.

اما پارچه گورتکس با پشت سر گذاشتن آزمون‌ های متعدد کنترل کیفیت نشان داده که؛ دوام، ضدآب بودن، تنفس و طول عمرش بیشتر از انواع دیگر پارچه هاست. به خاطر همین است که گورتکس از ابداعات بی نظیر در عرصه‌ کفش و پوشاک به شمار می رود.
همچنین لایه‌ بیرونی پارچه گورتکس وارداتی را با ماده دفع کننده آب می پوشانند و درزها را نیز کاملا می‌گیرند تا مانع نفوذ آب به داخل لباس شود. دیگر تشکیل دهنده گورتکس هم ماده ایست که دافع چربی و آلودگی است و به همین دلیل از آلودگی به مواد چرب و غیره جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که کفش یا لباس دیرتر کثیف گردد. البته نوعی از گورتکس هم موجود است که تمام این خاصیت ها را دارد ولی کاملا ضدآب نیست. این نوع از گورتکس برای شرایط عادی و مرطوب ایده ‌آل است و در رشته‌ کوهنوردی طرفداران زیادی دارد.
به طور کلی ویژگی های پارچه های گورتکس عبارت‌اند از:

  • داشتن وزن پایین
  • مقاوم بودن در برابر خط افتادن در اثر تا، ترک و سایش
  • انعطاف فوق‌العاده در هنگام پیاده روی و کوهنوردی
  • عملکرد بی نظیر در همه‌ شرایط جوی
  • ضدآب بودن
  • ضد باد و کولاک
  • قابلیت تنفس استثنایی
  • امکان شستشوی راحت در دفعات بالا‌

پارچه گورتکس وارداتی

قیمت پارچه گورتکس در بازار ایران

از آنجایی پارچه گورتکس وارداتی بخاطر ویژگی های منحصر به فردی که دارد از رنج قیمت بالاتری برخوردار است برای خرید آن باید دقت کافی را به خرج داد.
اما برای دست یابی به یک قیمت ایده آل بهتر است برای خرید پارچه گورتکس وارداتی به نمایندگی های فروش آنها به صورت مستقیم مراجعه کرد.
همچنین انتخاب شیوه خرید اینترنتی شرایط خرید ارزانتر این پارچه را مخصوصا برای خریداران عمده بهتر کرده و سبب می گردد خریدار با قیمت مقرون به صرفه تری موفق به خرید گردد.

مرکز مشاوره و واردات بهترین پارچه گورتکس در تهران

همانطور که گفتیم پارچه گورتکس جزو پارچه های گران قیمت بوده پس با این حساب امکان وجود مارک تقلبی آن در بازار بسیار بالاست.
برای خرید بهترین پارچه گورتکس وارداتی اصل با قیمت مقرون به صرفه پیشنهاد ما به شما مراجعه به مرکز مشاوره واردات این نوع پارچه در تهران به صورت آنلاین می باشد.
زیرا در این‌ صورت شما به راحتی امکان دست رسی به بهترین پارچه اصل وارداتی گورتکس را خواهید داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ | نحوه خرید آنلاین

پارچه گورتکس چیست؟ در صنعت امروزی از پارچه های مختلف برای مصارف مختلف استفاده می …