خانه / پارچه گورتکس / پارچه گورتکس فروش | مرجع اصلی عرضه پارچه گورتکس در تهران

پارچه گورتکس فروش | مرجع اصلی عرضه پارچه گورتکس در تهران

پارچه گورتکس فروش با قیمت مناسب و بدون واسطه، توسط مرجع اصلی عرضه انواع پارچه وارداتی در تهران، همین حالا به انجام می رسد. جهت ثبت سفارش با مشاورین پارچه زیگورات در ارتباط باشید.

آشنایی با مزایا و خاصیت پارچه گورتکس

مواد اولیه تشکیل دهند پارچه گورتکس عبارت است از ترکیب دو ماده به نام های تترا فلوئور و اتیلن خالص. حاصل ترکیب این دو ماده پارچه ای است که در هر اینچ مربع ۹ میلیارد منفذ دارد.
این منافذ به اندازه ۲۰۰۰۰ بار کوچکتر از یک قطره ریز آب هستند. اما نسبت به ملکول بخار آب ۷۰۰ بار بزرگتر هستند.
همانطور که متوجه شدید؛ پارچه گورتکس دارای خاصیتی است که فقط مختص به این پارچه بوده و هیچکدام از پارچه های حال حاضر از چنین قابلیتی نمی توانند بهره مند باشند.
ملکول آب یا H2o به سبب بزرگتر بودن از منافذ موجود در پارچه گورتکس قادر به عبور از آن نیست، این ویژگی، پارچه گورتکس سبب می گردد تا یک پارچه ضدآب قوی در برابر تمامی مایعات محسوب گردد.
ویژگی دیگر این پارچه که با اندازه ملکول بخار آب و منافذ آن در ارتباط است، موجب می شود جریان هوا به راحتی از این پارچه عبور کرده و جریان داشته باشد. این خاصیت، پارچه گورتکس را تبدیل به تنها پارچه قابل تنفس موجود در دنیا کرده است.
ویژگی سوم پارچه گورتکس مربوط به وجود ماده ای در ترکیبات این پارچه بوده که سبب شده، این نوع پارچه دافع چربی شود و ذرات چرب و روغنی را به خود جذب نکرده و از آلوده شدن به مواد چرب نظیر روغن های نفتی ,مواد غذایی, حشره کشها و دیگر موارد مشابه جلوگیری به عمل آید.
با توجه به قابلیت های بالای پارچه گورتکس فروش آن نیز با قیمت بالایی همراه است، که خرید پارچه ضد آب از نمایندگی پارچه گورتکس، می تواند تا حدودی برای خرید مقرون به صرفه تر برای خریداران مثمر ثمر واقع شود.

پارچه گورتکس فروش

بهترین راهکار خرید عمده پارچه گورتکس چیست؟

همانطور که گفتیم پارچه گورتکس، یک پارچه ضد آب، با قابلیت تنفس و دافع چربی می باشد. عمده کاربرد این نوع پارچه در صنعت کفش دوزی است و در تمامی کفش های اسپرت و ورنی های موجود در بازار از این نوع پارچه برای تولید استفاده شده هست.
یکی از دغدغه های اصلی خریداران عمده و تولیدی های بزرگ کفش کشور برای خرید پارچه گورتکس خرید عمده با قیمت کارخانه می باشد. در خرید عمده، خریدار قیمت تمام شده کمتری را جهت خرید پرداخت می کند و همین امر سبب می شور خریدار برای خرید عمده بیشتر ترغیب گردد.
مهمترین راه دسترسی متقاضیان عمده، مراجعه به نمایندگی پارچه گورتکس است. علاوه بر اینکه در نمایندگی ها پارچه گورتکس فروش عمده انجام می پذیرد قیمت نیز مناسب تر عرضه می شود.

پارچه گورتکس فروش با قیمت ارزان

همانطور که متوجه شدید پارچه گورتکس فروش یافته در نمایندگی ها ارزانتر به دست خریدار می رسد. علت ارزانی خرید پارچه ضدآب گورتکس در نمایندگی ها، بخاطر عدم وجود واسطه و دلال ها می باشد.
اما مراجعه حضور به نمایندگی های پارچه گورتکس در شهر تهران برای همه خریداران عمده در سراسر کشور مقدور نیست زیرا، هزینه رفت و آمد و همچنین زمانی که خریدار صرف رفت و آمد می کند برایش از نظر اقتصادی ثمره چندانی از خرید از نمایندگی ها به صورت مستقیم باقی نمی گذارد.
توصیه می شود جهت بهره کامل از ویژگی ها خرید مستقیم از نمایندگی های مستقیم فروش پارچه گورتکس به نمایندگی آنلاین مراجعه کنید.

مجموعه فروش زیگورات فابریک به عنوان نمایندگی آنلاین فروش پارچه گورتکس درجه یک، حاضر است در این راستا همراه و حامی شما بوده و برای خرید ارزان و مقرون به صرفه به شما کمک کند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ | نحوه خرید آنلاین

پارچه گورتکس چیست؟ در صنعت امروزی از پارچه های مختلف برای مصارف مختلف استفاده می …