خانه / پارچه شمعی / مرکز صادرات پارچه شمعی مموری با کیفیت عالی

مرکز صادرات پارچه شمعی مموری با کیفیت عالی

صادرات پارچه شمعی مموری به دلیل داشتن کیفیت عالی و درجه یک، به سایر کشورها انجام می شود. مجموعه زیگورات به عنوان یک مرکز صادرات و فروش عمده پارچه شمعی با نازل ترین قیمت به حساب می آید.

انواع مختلف پارچه شمعی

یکی از انواع مختلف پارچه هایی که با الیاف مصنوعی تولید می شوند، پارچه های شمعی هستند که از پلاستیک تولید می شوند.
پارچه های شمعی با توجه به نوع ایستایی و ضخامت، انواع مختلفی دارند و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. تفاوت عمده این پارچه ها در روکش هایی است که برای خاصیت ضد آب بودن از آن ها استفاده می شود.
همانطور که می دانید یکی مهم ترین ویژگی های پارچه شمعی ضد آب بودن است به همین دلیل برای تولید انواع بارانی، کاپشن، چادر مسافرتی، چتر و … مورد استفاده قرار می گیرد.
ویژگی دیگر این پارچه مقاومت بالا در برابر آفتاب می باشد. پارچه شمعی به خاطر داشتن مواد ضد ماوراء بنفش، در برابر نور شدید خورشید مقاوم است و دچار پوسیدگی نمی شود، از این رو در ساخت آفتاب گیر، سایبان و انواع کاور وسایل کاربرد دارد.
اکنون به معرفی رایج ترین پارچه های شمعی موجود در بازار می پردازیم:

  • پارچه شمعی پشت لاستیکی: بهترین پارچه برای دوخت لباس است چون ضخامت مناسبی دارد و همچنین نرم است. قیمت پارچه شمعی پشت لاستیکی نسبت به انواع دیگر، ارزان تر می باشد.
  • پارچه شمعی پشت نقره ای: این نوع پارچه ضخامت کم و ایستایی زیادی دارد به همین دلیل برای دوخت بارانی و کاپشن مناسب نیست.
  • پارچه شمعی مموری: باکیفیت ترین پارچه برای تولید لباس می باشد که نسبت به پارچه شمعی پشت لاستیکی نرم تر بوده و قیمت بالاتری نیز دارد. پارچه شمعی مموری درجه یک علاوه بر ضد آب بودن، در برابر سرما و گرما عایق است. تنوع رنگی زیاد و قابلیت شست و شو، از دیگر مشخصات این پارچه می باشد. از پارچه شمعی مموری علاوه بر دوخت بارانی، کاپشن و پالتو در تولید انواع لباس کار، پیش بند و … استفاده می شود.

صادرات پارچه شمعی مموری به عراق

باید گفت که یکی از اقلام صادرات غیر نفتی ایران به سایر کشورها، پارچه شمعی مموری درجه یک می باشد. با توجه به کیفیت بالای پارچه شمعی مموری تولید داخل، ایران توانسته است بازار قدرتمندی در این زمینه به دست آورد.
بیشترین حجم صادرات پارچه شمعی مموری از کشور، به عراق صورت می گیرد. کشور عراق از پرمصرف ترین کشورها در صنعت نساجی به شمار می رود.
صادرات پارچه شمعی مموری به عراق، باعث شده است تا تجار ایرانی از سودآوری بالایی برخوردار شوند. علاوه بر این نقش به سزایی در رونق اقتصاد کشور داشته است.

صادرات پارچه شمعی مموری

بهترین روش خرید عمده پارچه شمعی

برای خرید عمده پارچه شمعی در انواع مختلف ۲ راهکار وجود دارد:

  1. مراجعه حضوری به فروشگاه ها و مراکز عمده فروش محصولات
  2. خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده پارچه شمعی

مجموعه زیگورات فابریک یک نمایندگی پخش و فروش عمده انواع پارچه شمعی مموری درجه یک می باشد که محصولات خود را مستقیم از درب کارخانه تولیدی به فروش می رساند.

این فروش مستقیم و بی واسطه، ارزان ترین قیمت پارچه شمعی را برای خریداران عمده ، مغازه داران و تجار به ارمغان می آورد. اگر خریدار پارچه شمعی باکیفیت و مرغوب هستید، همین حالا در کوتاه ترین زمان ممکن خرید خود را در وب سایت انجام دهید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج با بهترین قیمت و کیفیت

پارچه شمعی یکی از پارچه های پرتقاضا و نوین صنعت پارچه به حساب می آید. …