خانه / پارچه گورتکس / پارچه گورتکس فروش | بازار آنلاین انواع پارچه گورتکس ارزان

پارچه گورتکس فروش | بازار آنلاین انواع پارچه گورتکس ارزان

پارچه گورتکس فروش عمده و ارزان به صورت اینترنتی و با تضمین کیفیت عرضه می گردد. بازار آنلاین انواع پارچه گورتکس ارزان همین حالا بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت گورتکس را به فروش می رساند.

پارچه گورتکس و تمام آنچه که باید بدانید

پارچه گورتکس پارچه ای ضد آب، ضد باد و با قابلیت عبوردهی هوا است که از ماده ای به نام گورتکس با دارا بودن تمام قابلیت های فوق تولید می شود.
این پارچه پرکاربرد در بسیاری از صنایعی نظیر صنعت پزشکی کاربرد دارد که از یک ماده مصنوعی ساخته می گردد.
گورتکس ها متشکل از پلی تترافلوئورواتیلن کشیده شده در سرعت بالا می باشند که روز به روز با پیشرفت تکنولوژی بر میزان مقاومت و کارآیی آن ها اضافه می شود.
پارچه های کورتکس اجازه ورود آب به داخل را نمی‌ دهند، اما بخار ناشی از عرق لباس را به راحتی عبور می دهند و از نظر شیمیایی نیز کاملا بی اثر هستند.
گورتکس از پلی تترافلوئورواتیلن انبساط یافته است که به عنوان یک ماده میکروسکوپی مقاوم در برابر ساییدگی و آب می باشد.
ویژگی های ساختاری پارچه گورتکس فروش رفته شده، موجب می شود تا این پارچه در مواردی چون مواد مصنوعی با عملکرد بالا، ایمپلنت‌ های پزشکی، فیلتر واسطه‌ ای، عایق سیم‌ ها و کابل‌ ها و واشر و درزگیرها استفاده شوند.
اکثر پارچه های محافظتی و یا ضد آب بالایه های ضخیمی هستند؛ اما گورتکس به عنوان یک لایه محافظ بسیار نازک است که بیش از ۹ میلیون هسته میکروسکوپی را دارا می باشد.
این ماده های میکروسکوپی حدوداً ۲۰۰۰۰ مرتبه از قطره های آب کوچکتر هستند و ۷۰۰ مرتبه بزرگتر از یک قطره بخار آب به حساب می آیند، پس با این حال در حالت مایع خود قادر به عبور به درون غشاء نیستند.
یک لایه آستری در گورتکس ها وجود دارد که وقتی این لایه‌ های آستری گورتکس به یکدیگر پیوند یا پیچ بخورند، باعث تولید یک ماده سنتز مثل نایلون خواهند شد.
اصلی ترین ویژگی پارچه کورتکس، آب‌ بندی درزگیرها است که باعث می شود یک لباس بدون نشت و ضد آب تولید گردد.

توجه داشته باشید که پارچه گورتکس فروش عمده ای دارد که این خرید عمده می تواند در قیمت محصول تاثیر گذار باشد، زیرا به هر میزانی که مقدار خرید افزایش یابد بی شک قیمت آن کاهش خواهد یافت و به همین دلیل اکثر مشتریان گاهی اقدام به خرید عمده می کنند.

پارچه گورتکس فروش

توزیع عمده پارچه گورتکس فروش ارزان

پارچه های گورتکس که از قابلیت بالایی برخوردار می باشند در بازار داخلی با قیمت های متعددی عرضه می گردد.
اما مرکز معتبر و بزرگ انواع پارچه های ضد آب، بهترین پارچه مقاوم را که دارای کیفیت بالایی می باشد با قیمت مناسب و عمده عرضه می کند.

مجموعه پارچه گورتکس فروش عمده قصد دارد با توزیع اینترنتی این محصول، سبب انجام خرید آسان و بصرفه شود که این موضوع به نفع مشتریان می باشد. جهت خرید می توانید از طریق پل های ارتباطی با مشاورین مرکز پارچه گورتکس فروش ویژه تماس بگیرید و سفارش خود را از این طریق ثبت نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ | نحوه خرید آنلاین

پارچه گورتکس چیست؟ در صنعت امروزی از پارچه های مختلف برای مصارف مختلف استفاده می …