خانه / پارچه گورتکس / سفارش پارچه گورتکس با قیمت ارزان در بازار آنلاین

سفارش پارچه گورتکس با قیمت ارزان در بازار آنلاین

سفارش پارچه گورتکس با قیمت ارزان در بازار آنلاین همین حالا در کمترین زمان امکان پذیر می باشد. بهترین گورتکس باکیفیت را می توانید به صورت عمده از این مرکز بزرگ فروش آنلاین خریداری کنید.

پارچه گورتکس و استفاده های آن

پارچه گورتکس، پارچه ای بسیار مستحکم و ضد آب است که از گورتکس یک ماده ضد آب، ضد باد با قابلیت عبوردهی هوا تولید می گردد و در ساخت بسیاری از محصولات صنعتی و پزشکی کاربرد دارد.
در اصل گورتکس، یک ماده مصنوعی ساخته شده از پلی تترافلوئورواتیلن کشیده شده در سرعت بالا است که قابلیت عبور‌دهی بالای هوا را دارد.
عمده کاربرد این پارچه در صنعت پوشاک است، برای مثال جهت تولید لباس و تجهیزات ضد آبی که اجازه ورود آب را به داخل لباس نداده، اما بخار آب را از لباس به‌ راحتی عبور می دهد.
گورتکس که یک ماده مصنوعی می باشد، دارای دوام و طول عمر بالایی بوده و از نظر شیمیایی مقاومت دارد که به همین واسطه در صنعت پزشکی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
این پارچه پرکاربرد، از یک لایه محافظی تشکیل می گردد که این لایه گورتکس در قلب تکنولوژی گورتکس به عنوان یک لایه نازک قرار دارد و حاوی بیش از ۹ میلیون هسته میکروسکوپی است که حدوداً ۲۰۰۰۰ مرتبه کوچکتر از قطره آب، اما ۷۰۰ مرتبه بزرگتر از یک قطره بخار آب هستند؛ پس این پارچه منحصر به فرد ضد آب قادر به عبور هوا خواهد بود.
از این پارچه برای تولید بوت، کفش های پیاده روی و دستکش‌ های گورتکس استفاده می شود که هم ضد آب و هم عبورده هوا هستند و وقتی دست و پای شما عرق می‌ کند در این صورت خشک می‌ ماند؛ حتی در شرایط سختی چون یخ بندان، طوفان و در مناطق با بارش شدید این نوع محصولات کاربرد دارد.
ناگفته نماند که از گورتکس به صورت گسترده در موارد پزشکی مثل بخیه، گرافت‌ های عروقی، اتصالات قلبی و رباط مصنوعی زانو استفاده می شود.
این روزها تمامی مشخصات پارچه در مراکز سفارش پارچه گورتکس اینترنتی ارائه می گردد که به کاربران حق انتخاب بیشتری را خواهد داد.

سفارش پارچه گورتکس

قیمت عمده سفارش گورتکس درجه یک

همانگونه که اشاره شد، پارچه گورتکس از بهترین پارچه های ضد آب و کاربردی در صنعت نساجی است که از الیاف مصنوعی تولید می گردد.
گورتکس ها جهت مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که همین کاربرد فراوان، قیمت مناسب و ضد آب بودن از مهم ترین ویژگی هایی است که باعث پرطرفدار بودن‌ گورتکس ها می شود.
این پارچه بنابر کیفیت، قطعا قیمتی نیز دارد که طبق کیفیت، نحوه خرید و نوع مرکز سفارش پارچه گورتکس مشخص می گردد.
آیا می خواهید از قیمت عمده پارچه گورتکس مطلع شوید؟ یا قصد خرید بهترین قیمت گورتکس باکیفیت را با ساده ترین روش ممکن دارید؟ در ادامه توضیحاتی را جهت راهنمایی های بهتر و بیشتر ارائه خواهیم داد.

سفارش پارچه گورتکس از درب کارخانه

مرکز سفارش پارچه گورتکس از مراجع بسیار معتبری است که بهترین گورتکس را با کیفیت بسیار بالایی توزیع می کند.
این شرکت بزرگ به جهت حمایت از مشتریان و رعایت حال آنان، بهترین محصولات خود را به صورت عمده به دست مشتری می رساند که در این صورت باعث حذف دست واسطه گران می شود.
مرکز معتبر توزیع عمده گورتکس ضد آب، سال های زیادی است که با هدف رفع نیاز بازار و جلب رضایت مشتری در حال فعالیت می باشد و تاکنون توانسته جزو برترین های کشور باشد.
جهت خرید عمده و آسان پارچه گورتکس باکیفیت، تنها کافیست با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ | نحوه خرید آنلاین

پارچه گورتکس چیست؟ در صنعت امروزی از پارچه های مختلف برای مصارف مختلف استفاده می …