خانه / پارچه گورتکس / پارچه گورتکس قیمت مناسب در تهران

پارچه گورتکس قیمت مناسب در تهران

پارچه گورتکس قیمت ‌های مختلفی در بازار دارد حضور واسطه ها باعث شده تا یک نوع پارچه با کیفیت یکسان با چند قیمت مختلف در بازار به فروش برسد، بنابراین شما برای خرید پارچه گورتکس قیمت مناسب در تهران می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.
آیا می دانید پارچه گورتکس چیست؟
شما تا چه اندازه با ویژگی های پارچه گورتکس آشنا هستید؟
پارچه گورتکس کجا کاربرد دارد؟
اگر شما هم تا کنون نام پارچه گورتکس به گوشتان نخورده با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

پارچه گورتکس قیمت

پارچه گورتکس را بهتر بشناسید

اولین بار در سال ۱۹۷۸ پارچه‌ای به بازار عرضه شد که به دلیل خاصیت نفوذ ناپذیر بودن در برابر آب بسیار مورد توجه قرار گرفت.
گورتکس نوعی پارچه است که ضد آب بوده و قابلیت تنفس دارد و به واسطه یک کمپانی آمریکایی به صورت یک نام تجاری و برند ثبت شده است.
گورتکس از دو ماده منحصر به فرد به نام پلی تترا فلورو اتیلن و دیگری پلیمرهای فلوئور ساخته شده است،گورتکس نه تنها در لباس و پوشاک بلکه در تولید کفش، عایق سازی سیم ها و کابل ها، فیلترها و… کاربرد دارد.
پوشاک تولید شده با فناوری گورتکس یکی از بهترین و بادوام ترین لباس های بارانی در برابر سرما و نفوذ آب می باشد روزنه های بسیار کوچکی بر روی غشای گورتکس قرار دارند این روزنه ها ۲۰۰۰ بار کوچکتر از قطره آب و ۷۰۰ بار از مولکول بخار آب بزرگتر می باشند، وجود این روزنه ها سبب شده تا پارچه گورتکس بدن را زمانی که عرق کرده است خشک نگه دارد.
از دیگر ویژگی های پارچه گورتکس:
• شستشوی آسان و مراقبت بی‌دردسر
• سبک وزن بودن
• ضد آب
• ضد باد
• چند لایه بودن پارچه
• قابلیت تنفس
• مقاوم در برابر سایش

خرید پارچه گورتکس قیمت مناسب در تهران برای افرادی که به دنبال خریدی راحت و کم هزینه هستند از طریق سایت های آنلاین میسر شده است.

پارچه گورتکس قیمت

دغدغه های خرید پارچه گورتکس در تهران چیست؟

یکی از بزرگترین دغدغه های بشر که هنگام خرید هر چیزی با آن سر و کار دارد قیمت محصول است، پارچه گورتکس نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.
وجود برندهای مختلف پارچه گورتکس باعث شده تا هنگام خرید با کیفیت ها و قیمت های مختلفی مواجه شده و نتوانیم انتخابی درست داشته باشیم.
از این رو خرید اینترنتی یکی از بهترین گزینه های پیش رو می باشد.
شما می توانید برای خرید پارچه گورتگس قیمت مناسب و به صرفه و با کیفیت فوق العاده با واحد فروش این مجموعه ارتباط برقرار کرده و پارچه گورتکس مورد نیاز خود را سفارش دهید.
یکی دیگر از دغدغه هایی که انسان همواره در فصل های بارانی و سرد سال با آن مواجه است غیر قابل نفوذ بودن لباس، کیف و کفش در برابر آب می باشد. استفاده از پارچه گورتکس در طراحی لباس ها و کیف و کفش باعث می شود تا از بدن در مقابل سرما حفاظت شود.
بنابراین تمام این ویژگی های منحصر به فرد در پارچه گورتکس باعث شده تا برای خرید آن نهایت دقت را داشته و پارچه ای با کیفیت خریداری کنیم.

پارچه گورتکس قیمت

نمایندگی فروش پارچه گورتکس قیمت مناسب

تجربه ثابت کرده که خرید هر محصول از نمایندگی های فروش، بسیار پر مزیت تر از عمده فروش های واسطه می باشد.
به همین دلیل پیشنهاد این شرکت به شما خریداران عزیز خرید از نمایندگی های معتبر با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

از این رو شما می توانید برای خرید پارچه گورتکس قیمت مناسب با شماره های درج شده در این آگهی تماس حاصل کرده و با مشاوره از کارشناسان فروش پارچه ای با کیفیت مرغوب و قیمتی مناسب خریداری کنید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ | نحوه خرید آنلاین

پارچه گورتکس چیست؟ در صنعت امروزی از پارچه های مختلف برای مصارف مختلف استفاده می …