خانه / پارچه گورتکس / مرکز خرید اینترنتی پارچه گورتکس

مرکز خرید اینترنتی پارچه گورتکس

خرید اینترنتی پارچه گورتکس از بزرگترین و معتبرترین مرکز اینترنتی فروش گورتکس ایران همین حالا امکان پذیر است. با خرید از مجموعه اینترنتی ما از تخفیفات ویژه ما نیز برخوردار می‌شوید.

از پارچه گورتکس چه می دانید؟

آیا تاکنون اسم پارچه گورتکس را شنیده اید؟
بی شک اگر یک کوهنورد باشید یا شرایط کاری شما طوری باشد که مدام در معرض قرار گرفتن در شرایط سخت مثل آب و هوای بارانی یا برفی هستید بیشتر از بقیه مردم با پارچه گورتکس آشنایی دارید.
یا اگر در شرایطی قرار گرفته باشید که کیفیت کفش یا پوشاک شما و همچنین عملکردشان در برابر باران و باد یا حتی برف و کولاک برایتان با اهمیت‌تر از سایر مواقع باشد، پی به اهمیت پارچه گورتکس برده‌اید.
پارچه گورتکس دارای قابلیت‌های منحصر بفردی است که مقاومت و دوام آن را نسبت به پارچه‌های دیگر چندین برابر می‌کند و همچنین دارای عملکردی خاص است که فقط مختص این نوع پارچه می باشد.
گورتکس پارچه‌ای مقاوم و قابل اعتماد در برابر باران، باد، سرما، برف و کولاک است.
این پارچه دارای چند لایه با قابلیت آب بندی درزها و منافذ است که کاملا ضد آب، ضد باد و مقاوم در برابر کولاک می‌باشد که در کمال تعجب ضد عرق هم هست و باعث بو گرفتن و دم کردن پای شما نمی‌شود.
این پارچه قابلیت تنفس بسیار بالایی دارد که این قابلیت به ضد آب و عایق بودن آن لطمه ای وارد نمی‌کند، و یک پارچه با دوام خیلی بالا است.

این پارچه در آزمون‌های کنترل کیفیت خوش درخشیده، و با تجربه ثابت شده که نسبت به پارچه‌های دیگر طول عمرش خیلی بالاتر است. بی شک می‌توان گفت پارچه گورتکس یکی از ابداعات بی‌نظیر در عرصه کفش و پوشاک بوده است.
قابلیت تنفس یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این پارچه است که با فناوری منحصر به فرد تعریق بدن را به سرعت از لایه‌های درونی لباس به بیرون منتقل می‌کند و موجب احساس سبکی و راحتی بدن می‌شود و همچنین با خارج کردن رطوبت موجود در داخل لباس از اتلاف گرما جلوگیری می‌کند.
اگر احساس می‌کنید این پارچه از نیازهای مصارف شما است همین الان برای خرید آن اقدام کنید.
خرید پارچه گورتکس به روش اینترنتی، یک پیشنهاد خاص به شمایی که پی به ارزش بی نظیر این پارچه برده‌اید.

خرید اینترنتی پارچه گورتکس

مصارف مخصوص پارچه گورتکس کدام است؟

پارچه گورتکس دارای انواع متعددی است:

  1. گورتکس سنتی که یک ماده مصنوعی تطبیق پذیر است و می‌تواند برای همه‌ی انواع فعالیت‌ها بکار رود. ضدبادی، بادوام، ضد آب بودن و توانایی عبور هوا، گورتکس را به ساختارهای دو لایه و سه لایه تقسیم بندی می‌کند که به آنچه که گورتکس برای آن استفاده می‌شود بستگی دارد.
  2. نوع دیگر گورتکس، گورتکس اکتیو است، همانطور که از نامش پیداست گورتکس اکتیو برای فعالیت‌های حرکتی مثل اسکی کردن و یا کوهنوری مناسب و پرمصرف است. زیرا برای این نوع از فعالیت‌ها شما یک لباسی می‌خواهید که بتوانید راحت نفس بکشید و اجاره فعالیت بیشتر را به شما بدهد و در عین حال از شما بخوبی محافظت کند.
  3. نوع سوم گورتکس، گورتکس پرو است. که طوری مهندسی شده که ناهموار، سخت، بادام و قابل اعتماد در شرایط سخت است مثلا مثل کوهنوردی یا دوچرخه سواری چند روزه. این پارچه یک ساختار سه لایه محکم برای حداکثر محافظت را فراهم می کند.

شایان ذکر است که مواردی مثل کاپشن گورتکس، بوت و کفش‌های پیاده روی گورتکس، دستکش گورتکس از تولیدات پارچه گورتکس هستند.همچنین از این نوع پارچه استفاده‌های پزشکی نیز می‌شود.
لطفا توجه داشته باشید! ما با ارائه بهترین نوع پارچه‌های گورتکس در کیفیت‌های بی‌نظیر در خدمت شما هستیم.
برای خرید اینترنتی پارچه گورتکس همین حالا تماس بگیرید.

خرید اینترنتی پارچه گورتکس به قیمت روز

حالا که کم و بیش پی به کارایی بالا و بی‌نظیر پارچه گورتکس در شرایط سخت آب و هوایی برده‌ایم و می‌دانیم این نوع پارچه دوست و محافظ بدن ما در برابر باران، باد و برف و کولاک است.
خب این یک امر بدیعی است که هر چیزی که کارایی بالایی دارد ارزش و متناسب با آن قیمت بالایی نیز دارد.

اما اگر به دنبال خرید ارزان قیمت، علارقم کیفیت بالا هستید، پیشنهاد مجموعه ما خرید اینترنتی پارچه کورتکس می باشد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ | نحوه خرید آنلاین

پارچه گورتکس چیست؟ در صنعت امروزی از پارچه های مختلف برای مصارف مختلف استفاده می …