خانه / پارچه شمعی / مرکز واردات پارچه شمعی درجه یک به بازار ایران

مرکز واردات پارچه شمعی درجه یک به بازار ایران

واردات پارچه شمعی درجه یک به بازار ایران توسط مرکز بزرگ تجاری توزیع کننده انواع پارچه های کاربردی انجام می شود. این مرجع پارچه شمعی را با کیفیت عالی و قیمت رقابتی به صورت عمده عرضه می کند.

انواع پارچه شمعی موجود در بازار

پارچه‌ شمعی نوعی پارچه جدید و مصنوعی تولید صنعت نساجی است که دارای خواص بسیار ارزشمندی چون ضد آب بودن می باشد.
در فرآیند ساخت این پارچه‌ های پرکاربرد معمولا به صورت طبیعی یا مصنوعی از مواد ضد آب مانند لاستیک، پلی وینیل کلراید، پلی اورتان و … استفاده می‌ شود.
چنین پارچه‌ هایی با این حال که در برابر نفوذ آب مقاوم هستند، اجازه عبور بخار آب را می‌ دهند و با سیستم تعریق بدن بسیار سازگاری دارند که سیستم تعریق بدن را می توان به بهترین شکل ممکن با این پارچه ها کنترل کرد.
پارچه شمعی معمولا به جهت استفاده برای مکان های خیس نظیر روز های بارانی به عنوان لباس بارانی و لباس غواصی می باشد که از سه لایه تشکیل می‌ شود که لایه ابتدایی آن پارچه ضد آب است و لایه درونی با منافذ خود اجازه عبور بخار آب را می‌ دهد، از جهتی موجب تبادل هوا می‌ شود.
در ساخت پارچه های شمعی از الیاف مصنوعی چون اکریلیک و نایلون استفاده می‌ شود که دارای تنفس بسیار فوق ‌العاده ‌ای می باشند.
این پارچه ها انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع ایستایی و ضخامت آن کاربردهای متفاوتی در صنایع مختلف دارند و تفاوت این پارچه‌ ها را می توان به موادی که برای ضد آب کردن آن‌ ها استفاده می‌ شوند، اختصاص داد.

پارچه شمعی دارای انواع مختلفی چون

آکسفورد، پشت سفید، شمعی پشت نقره ای و پشت لاستیکی است که هر کدام به نوعی کاربرد مختص به خود را دارند.

  • پارچه شمعی پشت نقره‌ ای: این پارچه ها ضخامت کمی دارند و ایستایی آن ها بسیار زیاد است، پس در نتیجه برای دوخت کاپشن و پالتو مناسب نیستند.
  • پارچه شمعی پشت لاستیکی: بهترین پارچه های شمعی پشت لاستیکی جهت دوخت لباس می باشند که از ضخامت خوبی برخوردار بوده و در زیر دست نرمی آن به راحتی احساس می شود.
  • پارچه شمعی مموری: مموری یک نوع پارچه شمعی درجه یک است که از بهترین و باکیفیت‌ ترین پارچه‌ های شمعی به شمار می رود.
  • رییس: نوعی پارچه شمعی با نخ های برجسته که به صورت اریب هستند و این نمونه نیز از پارچه شمعی های پر کاربرد می باشد.

یکی از مهم ترین کاربرد پارچه های شمعی استفاده در لباس های هوا فضا می باشد که پارچه مشمعی یا بارانی از اسامی مختلف این نوع پارچه از جنس تمام پلاستیک است.

پارچه های شمعی در تولید انوع چتر، سایبان، بارانی ها، چتر نجات و … نیز به کار می رود که از مزیت آن ها می توان به بسیار سبک بودن و استحکام بالا آن اشاره کرد، البته به دلیل پلاستیکی بودن به حرارت بسیار حساس بوده و سریعا فرم خود را از دست داده و حتی ممکن است آب شود.

واردات پارچه شمعی

معتبرترین مرکز واردات پارچه شمعی کدام است؟

پارچه شمعی به دلیل حساسیت کاربرد باید با کیفیت بسیار بالایی خریداری شود، از این رو مشتریان خرید عمده پارچه شمعی درجه یک باید کیفیت محصول را هنگام خرید توجه نمایند که معمولا پارچه های وارداتی دارای کیفیت بسیاری هستند.
همانگونه که می دانید اگر تولید داخل پاسخگوی نیاز بازار نباشد بسیاری از بازرگانی ها اقدام به واردات محصولات باکیفیت تری از کشورهای خارجی می کنند که یکی از نمونه ها، واردات پارچه شمعی است.
این مرکز از معتبرترین فروشندگانی است که پارچه شمعی درجه یک وارداتی را با قیمت منصفانه عرضه می کند و قیمت آن بسیار اقتصادی و بصرفه می باشد.

فروش پارچه شمعی درجه یک با قیمت باورنکردنی

شرکت بزرگ واردات پارچه شمعی از بزرگترین مراکز بازار تهران است که اعتبار و آوازه خود را مدیون کیفیت بالای محصولات فروش خود می داند.
این مجموعه بازار پارچه شمعی تهران قصد دارد تا با عرضه پارچه درجه یک و قیمت مناسب سبب جلب رضایت کاربران و در نتیجه ارتقا فروش خود شود.
بهترین پارچه شمعی درجه یک را هم اکنون از طریق مشاورین این مجموعه با بهترین قیمت ممکن خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج با بهترین قیمت و کیفیت

پارچه شمعی یکی از پارچه های پرتقاضا و نوین صنعت پارچه به حساب می آید. …