خانه / پارچه نمد / پارچه نمد به قیمت عمده | مرجع فروش انواع پارچه نمدی

پارچه نمد به قیمت عمده | مرجع فروش انواع پارچه نمدی

پارچه نمد به قیمت عمده در این مرجع فروش با تنوع بالا عرضه می گردد. برای تهیه انواع پارچه نمدی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه بهتر است تا از طریق این مرکز فروش اقدام خرید عمده نمایید.

هر آنچه درباره پارچه نمد نمی دانید

نمد در واقع جز بافته های سنتی ایران است که از روزگاران قدیم توسط پشم بدون استفاده از گره تهیه می شد.
معمولاً پشم ها را طی فرآیندی خاص با کمک رطوبت حرارت و فشار در هم می‌تنیدند و بافتی یک دست به وجود می آوردنددر حال حاضر نیز در استان‌ها و شهرهای مختلفی این هنر رواج دارد.
اما در حال حاضر به جای استفاده از الیاف طبیعی پشم از الیاف مصنوعی استفاده می شود.
به دلیل استفاده فراوانی که پارچه های نمدی در حال حاضر دارند لازم است تا این پارچه در حجمهای عمده با تنوع بالا از لحاظ کیفیت، رنگ و جنس تولید شود.
پارچه های نمدی نسبت به دیگر پارچه ها از مزایای بیشتری برخوردار است به این صورت که در کمتر از یک روز می توان پارچه ها را تولید کرده و همچنین هزینه های صرف شده در روند تولید آن کمتر از دیگر پارچه ها در صنایع نساجی می باشد.
بیشترین کاربردی که پارچه های نمدی دارد استفاده از آن برای تولید عروسک، صنایع دستی مختلف و همچنین تولید زیر لیوانی و زیر بشقابی و بسیاری از اکسسوری های دیگر است.
پارچه های نمدی را به راحتی می توان توسط حرارت ملایم اتو شکل داد.
کاربرد فراوانی که پارچه های نمدی در صنایع دستی و وسایل تزییناتی دارند موجب شده تا این پارچه در رنگ های متنوع تولید و به بازار عرضه شود.

۴ نکته قبل از خرید بهترین پارچه نمد

در حال حاضر پارچه های نمدی در تنوع بالای رنگ، طرح و ضخامت تولید می شود و به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد.
به دلیل تنوع بالای این محصول بهتر است تا قبل از خرید به نکات مختلف به صورت کامل توجه کرده تا از خرید خود راضی بمانید.
به طور کلی ۴ نکته مهم وجود دارد که قبل از خرید بهترین پارچه نمد باید به آن توجه ویژه کرد از جمله:

  1. ضخامت پارچه نمد: این پارچه در ضخامتهای مختلف تولید می شود و از هر صخامت برای کارکرد خاصی استفاده می کنند. به عنوان مثال از ضخامت های دو میلی برای تهیه گلهای تزیینی و ضخامت های ۵ میلی برای تولید برخی از این عروسکها و یا زیر بشقابی استفاده می‌ شود.
  2. رنگ و طرح پارچه نمد: تنوع بالای طرح پارچه های نمدی از جمله طرح های توپی، راه راه، گلدار، عروسکی و همچنین تنوع بالای رنگی موجب می شود تا در هنگام خرید این پارچه دقت کافی را به خرج داده و مناسبترین نمونه را انتخاب کرد.
  3. تراکم بافت پارچه نمد: پارچه های نمدی را با تراکم های متنوع تولید می کنند که هرکدام مناسب برای کارکرد خاصی می باشد. انتخاب پارچه های متراکم در تولید صنایع دستی موجب طول عمر این محصولات است.
  4. قیمت پارچه نمد: قیمت پارچه نمد با توجه به تنوع بالای این محصول از لحاظ کیفیت و طرحهای مختلف متفاوت می باشد. اما بهتر است تا خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید که موجب می‌ شوند قیمت پارچه نمد کاملا منصفانه تمام شود.

پارچه نمد به قیمت عمده

پارچه نمد به قیمت عمده بخرید

در حال حاضر استفاده از پارچه های نمدی بسیار فراگیر شده و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.
به افرادی که به این پارچه به میزان زیاد نیاز دارند توصیه می شود تا پارچه نمد به قیمت عمده را از مراکز پخش مستقیم پارچه تهیه کنند.
فروش عمده پارچه نمد از طریق مراکز مختلفی صورت می پذیرد که تهیه پارچه از این مراکز برای خریداران از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است.
خرید اینترنتی پارچه نمد از طریق مراکز فروش معتبر یک راه به صرفه و اقتصادی است.

در این مرجع فروش به صورت اینترنتی می توانید سفارشات خود را ثبت کرده و با کیفیت ترین پارچه های نمدی را به قیمت مناسب تهیه کنید. این مجموعه با امکان فروش اینترنتی موجب شده تا همه افراد با هر سلیقه بتوانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نمد از کجا بخرم؟

همانطور که می دانید پارچه نمد یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنایع دستی است. …