خانه / پارچه نمد / قیمت پارچه نمد سال ۱۴۰۰ با خرید بدون واسطه

قیمت پارچه نمد سال ۱۴۰۰ با خرید بدون واسطه

قیمت پارچه نمد سال ۱۴۰۰ همان قیمت مقرون به صرفه و بدون واسطه درب کارخانه می باشد، که در این مرکز فروش اینترنتی برای خریداران عمده در حال عرضه و به فروش می رسد.

پارچه نمد را بیشتر بشناسید

نمد نوعی پارچه است که به ۲ صورت سنتی و صنعتی تولید می گردد.
همانطور که می دانید نمد سنتی از پشم گوسفندان در فصل بهار با ترکیب صابون و زرده تخم مرغ، با ایجاد فشار، حرارت و رطوبت تولید می شود. در حالی که نمد صنعتی در کارخانه های نساجی و با ضخامت های مختلفی تولید می شود.

از مهم ترین کاربردهای پارچه نمدی به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • تولید زیر انداز، پالتو و کلاه نمدی
  • تولید قطعات و واشرهای روغن گیر
  • لرزش گیر در ماشین های صنعتی
  • عایق کننده صوتی
  • عایق کننده حرارتی
  • فیلتر کننده ذرات معلق گاز و مایع
  • جذب یکنواخت مایعات

شایان ذکر است که پارچه نمدی در انواع طرح و رنگ و همچنین ضخامت های مختلفی به بازار عرضه می گردد. پارچه های نمدی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند، به همین جهت بیشترین استفاده را در ساخت انواع محصولات فانتزی دارند.
نکته قابل اهمیت این است که پارچه های نمدی را نباید بیش از حد شست زیرا در اثر شست و شوی زیاد با مواد شوینده، کیفیت و حالت اولیه خود را از دست می دهند.

قیمت پارچه نمد سال 1400

بهترین قیمت پارچه نمد سال ۱۴۰۰ کجا عرضه می گردد؟

می دانید که در گذشته پارچه نمدی با تولید کلاه های نمدی شناخته شد. اما امروزه با وجود این که این گونه کلاه ها از مد افتاده اند و دیگر استفاده ای مثل قدیم ندارند، پارچه های نمدی همچنان مورد استفاده هنرمندان در ساخت وسایل هنری و اکسسوری جات قرار می گیرند.
همچنین برای عروسک سازی و دوخت وسایل تزیینی از این پارچه استفاده می شود.
در نتیجه خرید و فروش پارچه نمدی در بین مردم همچنان رواج دارد، به طوری که هنوز هم نمدهای باکیفیت و درجه یک با پشم خالص نیز تولید می گردند.
باید گفت که با وجود تقاضای گسترده برای خرید پارچه نمد، تولیدات سنتی درون روستاها دیگر پاسخگو نبوده و درنتیجه کارخانجات معتبر به تولید و عرضه این نوع پارچه روی آوردند.
در حال حاضر با توجه به نوسانات قیمت انواع پارچه در بازار فروش و بالا رفتن روز به روز قیمت ها، شما می توانید بهترین قیمت پارچه نمد سال ۱۴۰۰ را از یک مرکز تولیدی معتبر خریداری کنید.

مرکز خرید فروش پارچه نمد درجه یک

این مجموعه به عنوان یک مرکز فروش معتبر، انواع پارچه های نمدی با ضخامت گوناگون را دارا بوده و به بازار عرضه می کند.
شما می توانید در این مرکز پارچه های نمدی با کیفیت درجه یک را به طور مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای با قیمت درب کارخانه تهیه کنید.

فروش نازل ترین قیمت پارچه نمد سال ۱۴۰۰ از همین حالا در وب سایت این نمایندگی فروش آغاز شده است. خریداران می توانند سفارش بهترین کیفیت پارچه نمدی ارزان قیمت را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن در این فروشگاه اینترنتی به ثبت برسانند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نمد از کجا بخرم؟

همانطور که می دانید پارچه نمد یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنایع دستی است. …