خانه / پارچه نمد / خرید پارچه نمد ضخیم با قیمت درب کارخانه

خرید پارچه نمد ضخیم با قیمت درب کارخانه

خرید پارچه نمد ضخیم با کیفیتی بالا را از این مجموعه انجام دهید، شما می توانید محصول مورد نظر را از این مجموعه که فروش پارچه نمد ضخیم با قیمت درب کارخانه را عهده دار است به صورت آسان و یدون واسطه سفارش دهید.

کارخانه تولید انواع پارچه نمد درجه یک

پارچه یکی از مهم ترین تحولات بشر است که انواع گوناگونی دارد و در جنس ها و کیفیت های مختلف موجود می باشد که یکی از بهترین آن ها پارچه نمد است.

شایان ذکر که بگوییم پارچه نمد نوعی پارچه قدیمی است که از پشم طبیعی تهیه و تولید شده و از بافته های سنتی کشورمان محسوب می شود. این پارچه که بدون بافت است را طی فرایندی به کمک رطوبت و حرارت فشار می دهند تا کاملا در هم فشرده شوند و بافتی یک دست و یک نواخت پیدا هرچه مقدار فشار بیشتر باشد بافت های باکیفیت تری تولید می شود و این کیفیت با توجه به میزان فشار متغیر است.
امروزه تهیه و تولید نمد در تمامی استان ها در اکثر کارخانه های کشور انجام می شود اما کیفیت این پارچه در هر مجموعه متفاوت است.
پارچه نمد مزیت های زیادی دارد مثلا این پارچه در کمتر از یک روز تهیه و تولید می گردد و از آن در صنایع نساجی استفاده های زیادی می کنند، قیمت آن بسیار به صرفه است و همین امر سبب شده تا بازار کار خوبی برای تولید کنندگان و عرضه کنندگان به وجود آید.
همچنین پارچه های نمد به دو گروه ساده و طرح دار تقسیم می شوند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

خرید پارچه نمد ضخیم

مصارف پارچه نمد ضخیم

لازم است نوجه داشته باشید که پارچه نمد ضخیم به سبب تنوع رنگ بالایی که دارد از کاربرد زیادی در بخش وسایل تزئینی برخوردار است.
از اصلی ترین کاربردهای این پارچه می توان به کاربرد آن در بخش عروسک سازی اشاره کرد.
به علاوه پارچه نمد ضخیم در ساخت انواع کیف، پادری و انواع کاور به کار می رود.
این پارچه گرمای زیادی دارد و از وزن بسیار کمی برخوردار است، همچنین قدرت جذب کنندگی آن بالا بوده و چروک ناپذیر است.
اگر که شما پارچه نمد را خیلی زیاد شست و شو ندهید این پارچه کاملا شکل اولیه خود را حفظ می کند‌، از دیگر ویژگی های پارچه نمد حالت پذیری بالای آن ها می باشد که با استفاده از اتو امکان پذیر است.

سفارش خرید پارچه نمد ضخیم به صورت عمده

همانطور که می دانید امروزه پارچه نمد متقاضیان زیادی پیدا کرده است از این رو فروش آن توسط شرکت های مختلفی انجام می شود چرا که دیگر شرکت ها می دانند با فروش این محصول از سود زیادی بهره مند می شوند.
پس بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از خرید محصول خود را از شرکتی خریداری کنید که نسبت به آن اطمینان کافی دارید و برای این کار می توانید از تجربه دیگران استفاده کنید چرا که امروزه مراکز مختلفی در این زمینه به صورت کلاهبرداری فعالیت می کنند.

یکی از بهترین شیوه های خرید پارچه نمد ضخیم، خرید به صورت عمده می باشد چرا که شما پارچه فروشان با خرید عمده این محصول قیمت کمتری بابت آن پرداخت می کنید و می توانید محصول مورد نظر را با قیمت مناسب تری به مشتریان خود عرضه کنید که این امر موجب افزایش فروش شما می شود. اگر شما هم دوست دارید محصولی باکیفیت به صورت بی واسطه و عمده دریافت کنید که قیمت مناسبی هم داشته باشد با ما در تماس باشید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نمد از کجا بخرم؟

همانطور که می دانید پارچه نمد یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنایع دستی است. …