خانه / پارچه نمد / خرید نمد مشهد | سفارش پارچه نمد از درب کارخانه

خرید نمد مشهد | سفارش پارچه نمد از درب کارخانه

خرید نمد مشهد از نظر کیفیت و قیمت مقرون به صرفه تر از سایر مراکز است. جهت سفارش پارچه نمد از درب کارخانه با کیفیت عالی و قیمت رقابتی می توانید همین حالا با مشاورین این مرکز تماس حاصل فرمایید.

پارچه نمد زیبا و باکیفیت تولید مشهد

در صنعت نساجی پارچه های مختلف با جنس های متنوع تولید می شوند که دسته ای از این‌ پارچه ها کاربردی می باشند که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند؛ اما دسته ای دیگر با زیبایی فراوان به عنوان‌ پارچه زینتی برای تولید محصولات تزئینی به کار می روند.
نمدها نمونه ای از این‌ پارچه های منحصر به فردی هستند که جزو پارچه های تزیینی به شمار می روند و بیشتر به پارچه های عروسک سازی شهرت دارند.
پارچه های نمدی در ضخامت های مختلف، رنگ ها و طرح های متفاوت به خصوص خالدار تولید می شوند که هرچه انعطاف پارچه بیشتر باشد یعنی نمدها نازکتر هستند و نمدهای ضخیم تر نسبت به نمدهای نازک انعطاف کمتری دارند.
این‌ پارچه در ردیف پارچه‌ های پشمی قرار می‌ گیرد و بسیار گرم، سبک، چروک‌ ناپذیر، جاذب رطوبت، محکم و بادوام است.
پارچه نمد را نباید در حرارت زیاد اتو کرد؛ چرا که باعث تغییر شکل پارچه می گردد، پس برای اتوکشی نمدها ابتدا یک پارچه نخی پهن نمایید تا پرزهای پارچه نمدی به سطح زیرین اتو نچسبد.
قابلیت شستشو نمدها زیاد می باشد، اما بر اثر شستشوی زیاد ممکن است حالت و کیفیت اولیه خود را از دست بدهند.
تنوع رنگی پارچه نمد بیش از ۱۴۰ رنگ است و حق انتخاب بیشتری را به کاربران می دهد.
از آن جایی که نمدها در تزئینات کاربرد زیادی دارند به واسطه همین نیاز بالا، کارخانه های زیادی در حال تولید پارچه نمد هستند که کارخانه مشهد نیز جزو این مراکز بسیار معتبر است.
این کارخانه بهترین پارچه نمد را با کیفیت بسیار بالایی به فروش می رساند و توسط سایت مستقیم خرید نمد مشهد به فروش می رساند‌.

خرید نمد مشهد

انواع پارچه نمد باکیفیت و کاربرد آن ها

همانگونه که اشاره شد، پارچه نمد از انواع پارچه های بسیار کاربردی در تزئینات می باشد که در ضخامت های مختلفی تولید می شود.
از پرکاربردترین نمدها می توان به پارچه نمد ۲ میل و ۵ میل اشاره کرد که نمدهای ۲ میل را بیشتر برای ساخت انواع عروسک و اما نمدهای ۵ میل در تولید کوسن، زیر لیوانی، لحاف، گلدان، جای وسایل آرایشی روی میز توالت، جا مدادی، تشک، پادری و … مورد استفاده قرار می گیرد.
تنوع رنگی‌ نمدها بسیار زیاد است و حتی به دو نوع ساده و خالدار تولید می گردد که انتخاب هر طرح بستگی به سلیقه کاربران دارد.
نمدها بر اساس کیفیت نیز می توانند متفاوت باشند که این تنوع بستگی به الیاف به کار رفته در پارچه دارد.
نمدهای باکیفیت دوام و طول عمر بالایی دارند و حتی انعطاف آن ها زیاد است، در صورتی که نمدهایی با کیفیت پایین هنگام برش، پرز و گرد بیشتری تولید می کنند.
کیفیت نمد بستگی به نوع شرکت تولید کننده هم دارد که خرید نمد مشهد علی رغم اینکه به صرفه تر خواهد بود کیفیت بسیار بالایی هم دارد.

خرید نمد مشهد از درب کارخانه در کوتاه ترین زمان ممکن

شرکت توزیع کننده انواع پارچه نمد در میل ها، رنگ و طرح های متنوع یکی از بزرگ ترین مراکزی است که به واسطه فروش آنلاین، حذف واسطه ها، عرضه محصول باکیفیت و قیمت مناسب شهرت فراوانی دارد.

این مجموعه بهترین کیفیت نمد را در کوتاه ترین زمان از درب کارخانه به صورت مستقیم به فروش می رساند و با حذف واسطه باعث کاهش هزینه ها می گردد. برای خرید نمد مشهد و یا اطلاع از لیست قیمت عمده این پارچه، همین حالا با کارشناس فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نمد از کجا بخرم؟

همانطور که می دانید پارچه نمد یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنایع دستی است. …