خانه / پارچه نمد / پارچه نمدی عروسک با قیمت درب کارخانه

پارچه نمدی عروسک با قیمت درب کارخانه

پارچه نمدی عروسک با قیمت درب کارخانه، در این فروشگاه به صورت عمده توزیع می گردد. مرکز آنلاین پخش و فروش پارچه، برای شما خریداران و مصرف کنندگان نمد ساده شرایط خرید استثنایی فراهم نموده است.

پارچه نمدی چه نوع پارچه ای است؟

 

پارچه نمدی عروسک

 

نمد گونه ای از بافت اصیل و سنتی است که از الیاف فشرده و متراکم تشکیل شده است. پارچه نمدی به طور سنتی با پشم و یا انواع دیگری از خز حیوانات ساخته می شود، اما امروزه می توان این نوع پارچه را با اکریلیک و برخی دیگر از الیاف مصنوعی نیز تولید کرد.
یکی از کاربردهای مهم پارچه های نمدی، تولید انواع عروسک و لوازم تزئینی است.
پارچه نمدی عروسک در برابر حرارت بسیار مقاوم است و گرما را در خود نگه می دارد. این پارچه دارای ویژگی تضعیف صدا نیز می باشد، همچنین بسیار رطوبت گیر و جاذب است.
تمایز عمده ای که پارچه نمدی با سایر پارچه ها دارد، این است که هیچگونه فرآیند بافت یا بافندگی در ساخت آن دخیل نیست.
در واقع تولید کنندگان نمد با استفاده از گرما، رطوبت و فشار، الیاف مصنوعی یا طبیعی را به صورت مستمر به هم پیوند می دهند تا یک پارچه نمدی مات و به هم فشرده بسازند. در ادامه به بررسی نحوه تولید این پارچه های منحصر به فرد خواهیم پرداخت.

شیوه تولید پارچه های نمدی

باید گفت که پروسه تولید پارچه نمدی به این بستگی دارد که نمد از چه نوع الیافی ساخته شده باشد، لذا این روند برای الیاف پشمی، اکریلیکی و سایر الیاف متفاوت است.
در مورد پشم، الیاف خام اولیه از پوست حیوانات حاصل می شوند؛ با این حال در اکریلیک، الیاف خام با حل شدن یک پلیمر در مواد شیمیایی مصنوعی و در نهایت ریسیدن ماده حاصله به دست می آیند.
تولید کنندگان منسوجات نمدی به محض اینکه الیاف مورد نظر خود را تهیه کردند، آن ها را با استفاده از یک دستگاه استوانه ای که مجهز به میخ های فولادی است، به صورت انبوه با هم ترکیب می کنند.
در مرحله بعد یک دستگاه مخصوص، این الیاف را به یک شبکه سست که الیاف آن با فاصله استانداردی از یکدیگر قرار دارند، کاردینگ می کند.
دستگاهی که به ماشین لایه ساز معروف است چندین شبکه الیاف را با هم مخلوط کرده و آن ها را به صورت یک رول ترکیب می کند. سپس چهار نوع از این رول ها به صورت لایه لایه روی یکدیگر قرار گرفته و تشکیل یک خمیر نمدی به نام بت می دهند.
برای سفت شدن این بت ها، تولید کنندگان آن ها را در معرض گرما و رطوبت قرار داده، در نهایت برای اینکه نمد حاصله شکل مناسبی به خود بگیرد، در معرض ترکیبی از گرما، فشار و رطوبت قرار می گیرد.
شایان ذکر است که اکثر تولید کنندگان نمد در مراحل نهایی تولید، از اسید سولفوریک استفاده می کنند و پس از اینکه نمد به اندازه ایده آل خود رسید، این اسید را با خاکستر سودا و آب گرم خنثی می کنند.
سرانجام این نمدها با کمک غلتک های یک دستگاه پیشرفته صنعتی کاملاً صاف شده، هر گونه ناهمواری احتمالی در آن ها از بین رفته و به یک پارچه آماده مصرف تبدیل می شوند.
در این مرحله تولید کنندگان نمد می توانند نمد را رنگ کرده، برش داده و یا به هر شکل دیگری متناسب با محصولات مصرفی نهایی تبدیل کنند.
البته ممکن است ترجیح دهند که بدون ایجاد تغییرات در نمد، آن را در قالب ورقه ای و به صورت عمده بفروشند.
پارچه نمدی عروسک عمدتاً در رنگبندی های متنوع و شاد عرضه می گردد.

پارچه نمدی چه کاربردهایی دارد؟

 

پارچه نمدی عروسک

 

در قسمت های پیشین گفتیم که یکی از اصلی ترین کاربردهای پارچه نمد در صنعت عروسک سازی است.
همان طور که اکثر کودکان و والدین می دانند نمد یکی از مواد محبوب جهت ساخت کاردستی است و شما می توانید با بهره گیری از تخیل خود تقریباً هر چیزی که می خواهید را با نمد درست کنید.
بهتر است بدانید که بیشتر نمدهایی که برای ساخت کاردستی و عروسک سازی استفاده می شوند از نوع اکریلیکی هستند؛ این نوع نمد راحتی کمتری در برابر پوست دارد ولی نسبت به نمد پشمی برای محیط زیست مضرتر است.
امروزه تولید کنندگان از پارچه نمدی برای تولید کلاه و سایر مواد عایق مانند آستر پوتین ها نیز استفاده می کنند.
خارج از حوزه پوشاک، نمد گاهی اوقات برای ساخت کوسن، پشتی های تزئینی، کیف های دستی و سایر لوازم خانگی یا اکسسوری هایی که می توانند از نرمی پارچه های نمدی و خواص مفید آن متنفع شوند (البته بدون اینکه به انعطاف پذیری قابل توجهی نیاز داشته باشند) استفاده می شود.

قیمت پارچه نمدی عروسک در بازار

در طول قرن ها، صنعتگران فعال در عرصه نساجی انواع مختلفی از پارچه نمدی را تولید کرده اند. اخیراً تولید کنندگان پارچه، پا را از حد معمول فراتر نهاده و پارچه نمدی را با موادی غیر از الیاف طبیعی حیوانی مانند پشم به تولید می رسانند.
در حال حاضر انواع مختلف نمد موجود در بازار عبارتند از:

  • نمد پشمی
  • نمد خز
  • نمد اکریلیکی
  • نمد ریونی
  • نمد سوزنی
  • نمد فشرده
  • نمد بافته شده

گفتنی است که نمد پشمی طبیعی نسبتاً گران است و تقریباً می توان گفت که هم قیمت سایر پارچه های پشمی دیگر است. از طرفی نمدی که با اکریلیک یا سایر الیاف مصنوعی دیگر ساخته می شود قیمت پایین تری دارد ولی از نظر کیفیت هرگز به پای نمد پشمی نمی رسد.
با این تفاسیر قیمت پارچه نمدی ساده در وهله اول به جنس الیاف به کار رفته در آن بستگی دارد.

فروش مستقیم پارچه نمدی عمده و ارزان

می دانید که این روزها با وجود شلوغی شهرها و شوع ویروس کرونا، رفتن به بازار دردسرهای زیادی دارد.
از این رو بسیاری از فروشگاه ها به صورت اینترنتی در حال عرضه اجناس خود هستند، اما نکته قابل توجه این است که آیا همه این مراکز معتبرند؟
در حال حاضر مجموعه ما به عنوان معتبرترین نمایندگی عرضه و فروش عمده انواع پارچه، به صورت غیر حضوری در حال فعالیت است و مستقیماً با کارخانجات تولیدی پارچه نمدی در ارتباط می باشد.

این ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده باعث حذف واسطه ها شده، بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت پارچه نمدی عروسک را برای شما خریداران عزیز به همراه دارد. پس همین حالا برای اطلاع از نحوه سفارش اینترنتی پارچه نمدی از مشاورین وب سایت کمک بگیرید و سفارش عمده خود را در اسرع وقت دریافت نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نمد از کجا بخرم؟

همانطور که می دانید پارچه نمد یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنایع دستی است. …