خانه / پارچه نمد / قیمت پارچه نمدی پالتویی + خرید مستقیم + کیفیت تضمینی

قیمت پارچه نمدی پالتویی + خرید مستقیم + کیفیت تضمینی

همه ما می‌دانیم که جنس لباس هر فصل باید کیفیت و ضخامت مناسب با آن فصل را داشته باشند تا هنگام استفاده از آن‌ها احساس راحتی داشته باشیم. در ماه‌های سرد سال نیز به دلیل سرمای زیاد باید از لباسی استفاده شود که بدن را گرم نگه دارد و از سرماخوردگی جلوگیری کند که پالتو از جمله محبوب‌ترین لباس‌های این فصل است و از پارچه‌هایی با جنس‌های مناسب با این فصول تولید می‌شود.
یکی از بهترین پارچه‌های مناسب با سرما پارچه نمدی است که استفاده از آن برای دوخت پالتو بسیار مناسب بوده و به دلیل زیبایی و جنس باکیفیت طرفداران زیادی دارد. دغدغه مهمی که درمورد این پارچه برای خریداران وجود دارد، قیمت پارچه نمدی پالتویی است که در این مقاله قصد داریم به این موضوع و نحوه خرید این پارچه بپردازیم.

معرفی پارچه نمدی پالتویی

پارچه نمدی یکی از پارچه‌های متراکم شده است که هیچ بافتی ندارد و از پشم و کرک تولید می‌شود که این پارچه قدمتی طولانی دارد و امروزه نیز نمد مالی در شهر‌های مختلفی به صورت سنتی صورت می‌گیرد. علاوه‌بر پشم طبیعی پارچه‌های نمدی را از الیاف‌های مصنوعی نیز تولید می‌کنند.
این پارچه در انواع طرح و رنگ‌های متنوع و همچنین ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود که ضخامت‌های کمتر برای دوخت پالتو مناسب هستند و برای دوخت پالتویی گرم و راحت باید ضخامت پارچه نمدی استاندارد و مناسب باشد.
پارچه نمدی انعطاف بالایی دارد و به دلیل استفاده از پشم در تولید آن، بسیار نرم و راحت است و برای فصل‌های سرد سال بدن را کاملا گرم نگه می‌دارد. همچنین این پارچه دوام و مقاومت بالایی دارد و پالتو‌های نمدی بعد از استفاده طولانی مدت کیفیت اولیه خود را از دست نمی‌دهند.
پالتو‌های از جنس نمد علاوه‌بر کیفیت و کارایی بالا، زیبایی خاصی دارند و برای کسانی که به دنبال استایلی شیک و زیبا در ماه‌های سرد هستند بسیار مناسب است و با پرداخت قیمتی ناچیز می‌توانند بهترین پارچه نمدی پالتویی را تهیه نمایند.
پارچه‌‌های نمدی مقاومت بالایی دربرابر رطوبت و آب دارند که به دلیل این ویژگی مثبت از پارچه‌های نمدی برای دوخت پالتو استفاده می‌شود و یکی از بهترین پارچه‌های زمستانه محسوب می‌شوند.
امروزه تولیدکنندگان پارچه نمدی را با استفاده از دستگاه‌های بروز و پیشرفته تولید می‌کنند که این پارچه نیز در انواع مختلفی مانند، پشمی، ریونی، سوزنی، خز، اکریلکی و غیره وجود دارد که هر کدام از آن‌ها از ویژگی‌های خاص و منحصر‌به‌فردی برخوردار هستند.

 

پارچه نمد عمده
پارچه نمد عمده

 

ویژگی‌های پارچه نمدی پالتویی با کیفیت

پارچه نمدی پالتویی باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا کارایی لازم را ارائه دهد یعنی فرایند تولید آن اصولی و استاندارد باشد و از مواد اولیه و دستگاه‌های مناسبی برای تولید پارچه نمدی استفاده شده باشد.
پارچه نمدی پالتویی باید ضخامتی مناسب، وزن سبک و بافتی یک دست داشته باشد و همچنین از انعطاف بالایی برخوردار باشد تا علاوه‌بر گرم کردن بدن هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشند.
بهترین پارچه نمدی پالتویی باید در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد زیرا این پارچه برای فصل سرما و در معرض رطوبت و باران قرار می‌گیرد و نباید بعد از شستشوی مکرر کیفیت و بافت اولیه خود را از دست دهد که قابلیت شستشو و اتو کشی از ویژگی‌های اساسی پارچه نمدی پالتویی با کیفیت است‌.
مورد دیگری که پارچه نمدی پالتویی باکیفیت دارد، تراکم و فشردگی بالایی آن است زیرا، درصورتی که پارچه نمدی به خوبی متراکم نشده باشد بعد از مدتی استفاده کیفیت و بافت اولیه خود را از دست می‌دهد.
پارچه نمدی پالتویی باید تنوع طرح و رنگ بالایی داشته باشد تا پاسخگوی نیاز همه متقاضیان باشد و همه افراد با سلایق مختلف بتوانند از این پارچه زیبا و کاربردی استفاده کنند.

قیمت پارچه نمدی پالتویی

به دلیل کیفیت و زیبایی پارچه نمدی پالتویی این پارچه طرفداران زیادی دارد و می‌توان این پارچه را با کیفیت مناسب تهیه کرد اما یکی از دغدغه‌های خریداران این پارچه، قیمت پارچه نمدی پالتویی است که فاکتور‌های مختلفی بر آن تاثیرگذار هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
نوع پارچه نمدی: پارچه‌های نمدی انواع مختلفی دارند که الیاف آن‌ها مصنوعی یا طبیعی است و این مورد بر ☆قیمت پارچه نمدی پالتویی تأثیر دارد.
متراژ پارچه: پارچه‌های نمدی متقاضیان زیادی دارند که باتوجه به متراژ موردنظر قیمت نهایی پارچه نمدی پالتویی مشخص می‌شود.
کیفیت پارچه: تولیدکنندگان مختلفی درحال تولید پارچه نمدی پالتویی هستند که کیفیت این پارچه‌ها باهم متفاوت است و هرچه مواد اولیه باکیفیت‌تری در تولید پارچه استفاده شود کیفیت و دوام پارچه و قیمت آن نیز تغییر می‌کند.
نحوه خرید: قیمت خرید پارچه نمدی پالتویی به صورت عمده و جزئی و همچنین خرید مستقیم و بدون واسطه و خرید از واسطه‌ها متفاوت است.
بنابراین برای دریافت قیمت دقیق و نهایی پارچه نمدی پالتویی ابتدا باید این موارد را به صورت دقیق مشخص کرد و سپس قیمت پارچه نمدی پالتویی را از فروشنده موردنظر دریافت کرد.

 

 

راهنمای خرید بهترین پارچه نمدی با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب

تولید کنندگان زیادی وجود دارند که درحال تولید و فروش پارچه پالتویی نمدی هستند زیرا این پارچه طرفداران زیادی دارد و فروش بالای آن موجب انگیزه زیاد تولیدکنندگان می‌شود بنابراین، در هنگام خرید پارچه نمدی باید به کیفیت آن توجه کرد.
برای خرید این پارچه روش‌های مختلفی وجود دارد که به عنوان مثال؛ قیمت پارچه نمدی پالتویی بازار تهران با قیمت خرید عمده و بدون واسطه آن با هم متفاوت بوده که خرید بدون واسطه پارچه نمدی قیمت کمتری دارد و راحت‌تر است.
برای خرید بدون واسطه ابتدا باید تولیدکننده‌ای معتبر را که پارچه‌ها را با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب عرضه می‌کند انتخاب نمود و سپس بهترین پارچه نمدی را خیلی راحت و سریع از آن‌ها سفارش داد.
ثبت سفارش به این صورت است که به سایت تولید کننده مراجعه کرده و یا با شماره تماس‌های آن تماس گرفته و بعداز دریافت قیمت و خدمات آن‌ها پارچه نمدی مورد نیاز خود را در طرح و رنگ و متراژ دلخواه خریداری کرد.

نتیجه‌گیری

پارچه‌ها تنوع بالایی دارند و در موارد مختلفی استفاده می‌شوند که یکی از پارچه‌های محبوب و پرطرفدار پارچه نمدی پالتویی است که از این پارچه بافتی ندارد و از متراکم شدن تولید می‌شود. در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا درمورد قیمت پارچه نمدی پالتویی و خرید آن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم

پارچه نمد از جمله پارچه های پراستفاده در داخل کشورمان است که از قدیم تا …