خانه / پارچه شمعی / تولیدی پارچه شمعی | عرضه مستقیم پارچه شمعی + کیفیت تضمینی

تولیدی پارچه شمعی | عرضه مستقیم پارچه شمعی + کیفیت تضمینی

تولیدی پارچه شمعی از طریق این مجموعه، بهترین پارچه های شمعی با کیفیت تضمینی را به شکل مستقیم، عرضه می کند. خریداران می توانند در کمترین زمان ممکن، سفارش خرید خود را از طریق مشاورین ما به ثبت برسانند.
با پیشرفت و گسترش دانش همه صنایع مختلف نیز پیشرفت چشمگیری کرده و هر روزه محصولاتی با نیاز روز دنیا تولید می‌شوند. یکی از این صنایع که پیشرفت زیادی کرده است صنعت نساجی و پارچه بافی بوده که با استفاده از فنون و دستگاه‌های نوین امروزه شاهد تنوع بالایی از پارچه‌ها هستیم. پارچه برنزتی یک نوع از پارچه‌های نوین هستند که انواع مختلفی با کارایی‌های منحصربه‌فرد دارد که یکی از بهترین انواع آن پارچه شمعی است.
باتوجه به متقاضیان زیادی که پارچه شمعی دارد، تولیدکنندگان متعددی در حال تولید این پارچه با کیفیت‌های مختلف هستند و برای جلب مشتریان تلاش زیادی می‌کنند. بنابراین در این مقاله قصد داریم با تولیدی پارچه شمعی و قیمت آن و همچنین خرید و فروش آن آشنا شده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

آشنایی با پارچه شمعی و انواع آن

انواع پارچه شمعی
انواع پارچه شمعی

پارچه شمعی نوعی پارچه مقاوم و مستحکم است که به دلیل فرایند تولید و جنسی که دارد برای موارد خاصی استفاده می‌شود. پارچه شمعی در گذشته از نخ پنبه تولید می‌شدند اما به دلایلی مانند قیمت بالا و نفوذ آب در آن، تولید پارچه شمعی با استفاده از پلی استر رواج یافت.
ویژگی مثبت و حائز‌اهمیتی که پارچه‌های شمعی تولید شده از جنس پلی استر دارند این است که این پارچه ضد آب بوده و در صورت خیس شدن آب به پشت پارچه نفوذ نمی‌کند به همین دلیل این پارچه‌ها را پارچه ضد آب و رطوبت نیز می‌نامند. علاوه بر عدم نفوذ آب به این نوع پارچه، نور آفتاب نیز از آن عبور نمی‌کند و به همین سبب در تولید مواردی مانند چادرهای مسافرتی، روپوش ماشین‌ها و غیره از پارچه شمعی استفاده می‌کنند.
پارچه‌های شمعی انعطاف مناسبی دارند و وزن سبکی دارند به همین دلیل به راحتی تا شده و حمل آسانی دارند البته میزان نرمی پارچه‌های شمعی به نوع آن‌ها بستگی دارد زیرا این پارچه‌ها انواع مختلفی دارند.
برخی از انواع پارچه‌ شمعی عبارتند از:

پارچه‌های شمعی ذکر شده هرکدام قابلیت و کاربرد‌های گوناگونی دارند و برای مصارف مناسب خود استفاده می‌شوند. برای مثال از پارچه شمعی مموری برای پوشاک استفاده می‌شود و یا پارچه شمعی پشت لاستیکی برای مواردی مانند کیسه‌خواب کاربردی است.
تولیدی پارچه شمعی برای تولید این پارچه فرایند تولید خاصی را انجام می‌دهند و برای تولید آن از موادی مانند روغن لنین استفاده می‌شود که ویژگی ضد آب بودن پارچه را تأمین می‌کند همچنین این پارچه با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و بروز به صورت متراکم تولید می‌شود.

مزایا و کاربرد‌های پارچه شمعی

پارچه‌های شمعی مزایای زیادی دارند که سبب تمایز این پارچه و استفاده از آن در تولید مصارف مختلف شده است.
مزایای پارچه‌های شمعی به شرح زیر هستند:

  • یکی از مزایای مهم پارچه‌های شمعی، خاصیت ضد آب بودن آن‌ها است که به دلیل این ویژگی برای تولید موارد مختلفی مانند بارانی و چادر مسافرتی استفاده می‌شوند.
  • پارچه‌های شمعی دوام و استحکام بالایی دارند و به همین دلیل در برابر آسیب‌هایی مانند، نور خورشید، شی تیز و غیره مقاوم هستند و به راحتی خراب نمی‌شوند.
  • علاوه‌بر ضد آب بودن، برخی از انواع این پارچه‌ها نور آفتاب را نیز از خود عبور نمی‌دهند و برای تولید مواردی مانند پوشش سازه‌های و انبار‌های موقت مفید هستند.
  • پارچه‌های شمعی انعطاف بالایی دارند و نمونه‌هایی از آن مانند پارچه شمعی مموری در تولید بارانی و شلوار بادی و مواردی از این قبیل استفاده می‌شود.
  • مزیت دیگر این است که، قیمت پارچه‌ شمعی بسیار مناسب و اقتصادی هستند.
  • این پارچه تنوع رنگی بالایی دارد که نیاز همه سلایق را نیز تأمین می‌کند.

کابرد‌ها و موارد مصرفی پارچه شمعی

باتوجه به ویژگی‌ها و مزایای ذکر شده این پارچه مورد توجه تولیدی‌های مختلفی قرار گرفت و در موارد زیادی استفاده شد. مهم‌ترین کاربرد‌های پارچه شمعی به شرح زیر است:

  • در صنعت پوشاک برای دوخت لباس‌های زمستانه مانند بارانی، شلوار بادی، کاپشن و غیره از این پارچه استفاده می‌شود.
  • پارچه‌های شمعی در تولید برخی از کیف و کفش‌های مقاوم و پیش‌بند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • در تولید چادرهای مسافرتی و کیسه خواب نیز پارچه‌های شمعی کاربردی هستند.
  • پوشش استخر، سازه‌ها و انباری‌های موقت، آلاچیق‌ها و غیره نیز از پارچه شمعی است.
  • آفتاب‌گیرماشین‌ها و پوشش ماشین سنگین‌ها و ماشین‌های باربری را از پارچه‌های شمعی تولید می‌کنند.
  • برای روکش وسایلی مانند کولر نیز استفاده از پارچه‌های شمعی مرسوم هستند.

کارخانجات تولیدی پارچه شمعی

کارخانجات و تولیدی‌های زیادی وجود دارند که در زمینه تولید پارچه‌های شمعی در حال فعالیت هستند و باهم در حال رقابت هستند. بنابراین کیفیت و قیمتی که تولیدی‌ها برای پارچه‌های شمعی لحاظ می‌کنند، متفاوت است.
کارخانه تولید پارچه شمعی در سراسر کشور وجود دارد که برخی از تولیدی‌ها امکان فروش مستقیم و بدون واسطه را فراهم می‌کنند که این امر به نفع خریداران است زیرا واسطه‌ها حذف می‌شوند.
تولیدکننده پارچه شمعی باید برای تولید این پارچه از بهترین دستگاه‌ها استفاده کند و باکیفیت‌ترین مواد را به‌کار گیرد تا پارچه‌ای مقاوم و بادوام را تولید کند. همچنین در تمام مراحل تولید پارچه‌ها از متخصصان و کارشناسان خبره که به نساجی و تولید پارچه مهارت کافی دارند استفاده شود.
تولیدی پارچه شمعی باتوجه به نیاز متقاضیان و امکانات بروز پارچه‌ها را تولید کرده و در جهت جلب رضایت مشتریان، کیفیت بالا‌تر و قیمت مناسب‌تر را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.

قیمت و خرید و فروش پارچه شمعی

قیمت و خرید پارچه شمعی
قیمت و خرید پارچه شمعی

همانطور که گفته شد پارچه‌های شمعی توسط تولیدکنندگان زیادی تولید می‌شوند که کیفیت و قیمت‌های متفاوتی برای ارائه خدمات خود در نظر می‌گیرند بنابراین، فروش این محصول گستردگی زیادی دارد و خریداران می‌توانند با مقایسه تولیدی‌های مختلف و کیفیت ارائه خدمات آن‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنند.
اما به طور کلی و بدون در نظر گرفتن تولیدی، قیمت پارچه شمعی یکسان نیست و با توجه به موارد گوناگونی مانند، نوع پارچه شمعی، اندازه و ضخامت پارچه، طرح پارچه، نحوه خرید و غیره بستگی دارد.
خرید و فروش پارچه شمعی نیز به صورت‌های مختلفی اعم از مستقیم و بدون واسطه و همچنین از طریق واسطه‌ها وجود دارد که برای کاهش هزینه‌ها بدون شک بهترین گزینه انتخاب روش مستقیم است.
کارخانجات تولیدی پارچه‌های شمعی معمولا پارچه‌های مستقیم و بدون واسطه را به صورت اینترنتی به فروش می‌رسانند و خریداران می‌توانند با این تولیدکنندگان ارتباط گرفته و پارچه موردنظر خود را به صورت عمده و مستقیم خریداری کنند.
نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که پارچه شمعی از تولیدکننده معتبر و شناخته شده‌ای خریداری شود و پارچه کیفیت تضمینی داشته باشد.

 

پارچه‌های شمعی یکی از پارچه‌های مهم صنعت نساجی هستند که با مواد خاص و شیوه تولید خاصی که دارند ضد آب و نور خورشید هستند و به این دلیل در موارد زیادی استفاده می‌شوند. در این مقاله تمام سعی خود را کردیم تا در مورد پارچه شمعی و تولیدی آن و خرید و فروش این پارچه اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید همین حالا سفارش خرید مستقیم خود را انجام دهید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج با بهترین قیمت و کیفیت

پارچه شمعی یکی از پارچه های پرتقاضا و نوین صنعت پارچه به حساب می آید. …