خانه / پارچه شمعی / فروش پارچه شمعی در کرج با بهترین قیمت و کیفیت

فروش پارچه شمعی در کرج با بهترین قیمت و کیفیت

پارچه شمعی یکی از پارچه های پرتقاضا و نوین صنعت پارچه به حساب می آید. این پارچه به دلیل خاصیت ضد آب بودنش بسیار مورد توجه صنایع گوناگونی قرار گرفته است. برای افرادی که به دنبال خرید این پارچه هستند پیشنهاد ویژه ای داریم. فروش پارچه شمعی در کرج و سایر شهرهای ایران، از طریق نمایندگی معتبر پارچه بازار صورت می گیرد. این نمایندگی محصولات خود را با قیمت تولیدی بدست شما خواهد داد. ضمانت قیمت و کیفیت از دیگر خدمات این مجموعه می باشد. همچنین کارشناسان این نمایندگی که افراد متخصص و خبره ای در این حوزه هستند برای شما این امکان را فراهم کرده اند که هر سوال و مشاوره ای در خصوص خرید پارچه شمعی و دیگر پارچه ها دارید با آنها تماس بگیرید تا اطلاعات کامل و دقیقی را کسب کنید.

 

پارچه شمعی چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه شمعی از الیاف نایلونی ساخته شده است به همین دلیل در برابر آب بسیار مقاوم می باشد. یکی از دلایل درخواست بالای این نوع پارچه، خاصیت ضد آب بودن است که برای وسایل های پارچه ای صنعتی بسیار کاربرد دارد. با خیال راحت می توانید از این پارچه درحوزه های متفاوتی استفاده کنید چرا که مقاومت بالایی در برابر آب و نور آفتاب دارد. برخی از انواع این پارچه مانند برزنت شمعی از ویژگی ضد حرارت هم برخوردار است. این پارچه در عین حال بسیار سبک و نرم می باشد البته بستگی دارد شما کدام نوع از آن را مدنظر دارید. پارچه شمعی در ضخامت های متفاوتی عرضه بازار می شود. این نوع پارچه که از انواع جدید منسوجات است بسیار انعطاف پذیر است و در برابر کشش مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

 

پارچه شمعی در کرج
پارچه شمعی

 

انواع پارچه شمعی کدامند؟

پارچه شمعی بر اساس معیار های مختلفی دسته بندی می شود. برخی از این معیارها شامل رنگ، مقاومت در برابر حرارت، جنس، لطافت و ضخامت پارچه است. اگر بخواهیم بر اساس جنس انواع آن را بگوییم می توان به مدل های پشت نقره ای، پشت لاستیک، پشت سفید، مموری و پارچه شمعی خلبانی اشاره کرد. پارچه شمعی خلبانی یکی از پرکاربردترین ها در بین انواع پارچه شمعی به حساب می آید. پارچه شمعی که ضخامت بیشتر و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد، در مراکز صنعتی بسیار کاربرد دارند. قبل از خرید انواع پارچه شمعی حتما از ویژگی های آن و کاربردهایشان شناخت کامل پیدا کنید.

 

فروش پارچه شمعی در کرج

بازرگانی پارچه بازار یکی از نمایندگی های مطمئن فروش پارچه شمعی در کرج و سایر شهرهای ایران می باشد. برای خرید بهترین پارچه شمعی با قیمت رقابتی بازار به این نمایندگی مراجعه نمایید. مجموعه پارچه بازار در سامانه رسمی خود اطلاعات لازم محصولاتشان را به طور کامل در اختیار شما قرار داده است. همچنین این مرکز فروش برای کسانی که قصد خرید عمده پارچه شمعی را دارند، قیمت بسیار ارزانی را در نظر گرفته است. ثبت سفارش از این مجموعه از طریق تماس با کارشناسان پارچه بازار صورت می گیرد که در سامانه رسمی این نمایندگی می توانید در صفحه تماس با ما این شماره ها را مشاهده کنید. هدف نمایندگی پارچه فروش این بوده با حذف واسطه ها انواع پارچه را با قیمت مستقیم تولیدی در اختیار شما خریداران پارچه و تولیدکنندگان پوشاک و موراد دیگر قرار دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت پارچه شمعی

لیست قیمت پارچه شمعی با خرید مستقیم

لیست قیمت پارچه شمعی بارانی با خرید بی واسطه از این فروشگاه آنلاین، ارزان ترین …