خانه / پارچه نمد / کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم

پارچه نمد از جمله پارچه های پراستفاده در داخل کشورمان است که از قدیم تا به حال ارزش بسیار بالایی برای ما ایرانی ها داشته است. کاربرد پارچه نمد ضخیم در تولید صنایع دستی ملیت مان بسیار زیاد است. از این رو یکی از خریدارن اصلی این نوع پارچه، صنعت تولیدی صنایع دستی و سنتی می باشد. در این مطلب قصد داریم از مشخصات و کاربرد پارچه نمد ضخیم بگوییم. اگر شما هم از مصرف کنندگان این پارچه هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 

آشنایی پارچه نمد و انواع آن

پارچه نمد یکی از پارچه های بسیار خاص داخلی می باشد که هیچ گونه بافتی ندارد. الیاف طبیعی و مصنوعی تحت فشار رطوبت و حرارت قرار می گیرند و پارچه نمد را تشکیل می دهند. این پارچه را از الیاف های گوناگونی می سازند که برای خرید آن باید به جنس الیاف پارچه نمد بسیار توجه نمود. پارچه نمد قابل شستشو می باشد اما این را در نظر بگیرید در اثر شستشوی زیاد ممکن است حالت اولیه خود را از دست دهد. مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما دارد. جاذب بسیار خوبی برای رطوبت و آب می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن کاربردهای بسیار خاصش است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

 

پارچه نمد ضخیم
پارچه نمد ضخیم

 

کاربرد پارچه نمد ضخیم

از جمله کاربرد پارچه نمد ضخیم می توان به کارخانجات ساخت عروسک و صنایع دستی اشاره کرد. بیش از ۹۰ درصد فروش این پارچه برای صنایع گفته شده صورت می گیرد. از دیگر کاربردهای آن، تولید کفش و کیف دستی های سنتی، کاردستی برای کودکان، وسایل های تزیینی برای منازل و ادرات می باشد.

یکی از نکات بسیار مهم در استفاده از آن این است که به جنس الیاف موحود در پارچه نمد توجه نمایید و با توجه به نوع کارتان آن را انتخاب نمایید. از بارزترین الیاف های استفاده شده در پارچه نمد می توان به پشم و پلی استر اشاره کرد.

 

قیمت عمده پارچه نمد

پارچه نمد از قیمت بسیار ارزانی برخوردار است. قیمت عمده پارچه نمد برای مصرف کنندگان این نوع پارچه بسیار به صرفه تر می باشد. قیمت این پارچه بسته به نوع الیاف استفاده شده در آن محاسبه می گردد. همچنین عوامل دیگری هستند که بر قیمت آن تاثیر بسزایی می گذارند. میزان عرضه آن در بازار، میزان تقاضای پارچه نمد در سال، کیفیت کلی پارچه، نوسانات ارزهای خارجی، نوسانات بورس و میزان خرید شما می باشد. همچنین برای خرید این نوع پارچه دقت نمایید که از چه نمایندگی خریداری می کنید. قیمت اصل پارچه نمد بسیار ارزان است اما زمانی که این پارچه عرضه بازار می شود، قیمت بالاتری پیدا می کند. وجود واسطه ها در این زمینه دلیل اصلی افزایش قیمت پارچه نمد می باشند. به همین دلیل تایید می شود که در خرید این پارچه به نمایندگی های فروش عمده مراجعه نمایید چرا که آنها قیمت تولیدی را به شما می دهند.

 

خرید عمده پارچه نمد ضخیم
خرید عمده پارچه نمد ضخیم

 

خرید اینترنتی پارچه نمد از ما (نمایندگی پارچه بازار)

برای خرید پارچه نمد درجه یک ارزان می توانید به نمایندگی ما، پارچه بازار، مراجعه نمایید. خرید از ما به صورت اینترنتی می باشد. برای خرید ابتدا لازم است به شماره های کارشناسان خبره ما تماس بگیرید، پس از دریافت اطلاعات کامل از مشخصات و قیمت پارچه نمد، به ثبت سفارش خود می پردازید. پارچه ها به صورت بسته بندی با قیمت تولیدی از کارخانه به درب منزل یا محل کار شما ارسال می شود. جهت خرید پارچه نمد همین حالا با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان

خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان

امروزه از پارچه های نمدی زیاد استفاده می شود و قطعا همه ما برای یک …