خانه / پارچه تریکو / پارچه تریکو مناسب چه فصلی است؟

پارچه تریکو مناسب چه فصلی است؟

پارچه تریکو از تار و گره های حلقوی تشکیل شده است. نوع بافت آن باعث شده تا لطافت بسیار بالایی پیدا کند. همچنین بافت آن بر اسحکام این پارچه نیز افزوده است. پارچه تریکو یکی از پارچه های بسیار لطیف می باشد که انواع متفاوتی دارد و هر کدام از آنها برای فصلی مناسب می باشند. برای آشنایی بیشتر با این موضوع که پارچه تریکو مناسب چه فصلی است، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با صفر تا صد این پارچه پرکاربرد آشنا کنیم.

 

آشنایی با پارچه تریکو

همه ی پارچه ها بافت تار و پودی دارند اما پارچه تریکو دارای بافت بسیار خاصی است. نخ ها به صورت تار و گره های حلقوی در ساخت این پارچه کنار هم قرار گرفته اند. این موضوع باعث شده است که پارچه تریکو بسیار نرم و مقاومت بالایی در برابر پارگی داشته باشد. بسته به نوع الیافی که در این پارچه استفاده می شود به دسته های متفاوت تقسیم می شوند. تنها تفاوت انواع پارچه تریکو با هم در نوع الیاف می باشد. در ادامه تمامی انواع این پارچه را نام می بریم.

 

معرفی انواع پارچه تریکو

هر کدام از انواع پارچه تریکو در صنایع متفاوتی کاربرد دارند. یکی از دلایل بارز پرفروش بودن این پارچه این است که دارای انواع زیادی است و هر کدام از آنها پاسخگو یک فصل و یک پوشاک خاصی هستند. انواع آن شامل:

  • پارچه تریکو پنبه ای
  • پارچه تریکو پلی استر
  • پارچه تریکو جودون
  • پارچه تریکو ملانژ
  • پارچه تریکو ویسکوز
  • پارچه تریکو لاکرا
پارچه تریکو
پارچه تریکو

 

پارچه تریکو مناسب چه فصلی است؟

هر کدام از انواع پارچه تریکو مناسب چه فصلی است؟ پارچه تریکو پلی استر و جودون آن به دلیل الیاف موحو در ساخت آنها برای فصل زمستان و پاییز بسیار مناسب می باشند. از پارچه تریکو پلی استر برای دوخت کاپشن، کت های زمستانی و بارانی استفاده می شود و جودون برای لباس های گرم کاربردی می باشد.

پارچه تریکو پنبه ای به دلیل لطافت و خنکی آن در فصل تابستان بسیار کاربردی است. ناگفته نماند که از این پارچه بیشتر در تولیدی لباس بچه گانه استفاده می شود.

انواع دیگر پارچه تریکو در صنایعی مانند لباس مجلسی و دوخت شال و روسری و همچنین در لباس مدسه و ورزشی کاربرد دارند و محدود به یک فصل خاصی نمی شوند.

 

قیمت پارچه تریکو چقدر است؟

قیمت پارچه تریکو به فاکتورهای همچون تناژ خرید،کیفیت پارچه و انتخاب مرکز خریدتان بستگی دارد. هم چنین قیمت ارزهای خارجی یکی از عوامل مهم در قیمت هر محصولی می باشد. اینکه شما در کدام فصل اقدام به خرید کدام نوع پارچه بکنید می تواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال الان که مدتی مانده تا فصل سرما شروع شود، قیمت پارچه تریکو ضخیم و مناسب سرما کمی ارزان تر از فصل زمستان و پاییر است. پس در مورد قیمت پارچه تریکو نمی توان عدد دقیقی را سنجید چرا که هزاران دلیل بر روی آن تاثیر می گذارند و قیمت دقیق آن روزانه مشخص می شود. برای کسب قیمت دقیق و روز این پارچه و انواع آن باید به مراکزی معتبر مراجعه نمایید تا اطلاعات روز را در اختیار شما قرار دهند.

 

مرکز فروش انواع پارچه تریکو در سراسر ایران

بازرگانی پارچه بازار، یکی از معتبرترین مرکز فروش انواع پارچه تریکو در سراسر ایران می باشد. جهت خرید پارچه تریکو و کسب اطلاعات از قیمت روز آن می توانید با شماره های مشاوران آن تماس بگیرید. کیفیت تمامی پارچه های این بازرگانی در تمامی بازارهای عمده فروش پارچه بسیار معروف و شناخته شده می باشد. نمایندگی پارچه بازار پارچه اصل را با قیمت خود تولیدی به دست تاجران می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه تریکو از کارخانه

خرید پارچه تریکو از کارخانه

خرید پارچه تریکو از کارخانه با قیمت تولیدی بدست تمامی خریداران عمده می رسد. فقط …