خانه / پارچه نمد / سفارش خرید آسان پارچه نمدی قیمت مناسب

سفارش خرید آسان پارچه نمدی قیمت مناسب

خرید آسان پارچه نمدی قیمت مناسب در بزرگترین سایت تخصصی فروش انواع نمدهای درجه یک و باکیفیت امکان پذیر است. جهت ثبت سفارش پارچه نمدهای متنوع با قیمت اقتصادی می توانید از طریق کارشناسان این مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید.

انواع پارچه نمدی و کاربرد آن

پارچه نمدی از پارچه های بسیار قدیمی صنعت نساجی است که البته جزو اولین پارچه های تولیدی نیز در چند دهه گذشته به شمار می رود.
این پارچه ها، بیشتر به پارچه عروسک سازی شهرت دارند که اصلی ترین خاصیت آن ها، خاصیت انعطاف پذیری بالای پارچه می باشد.
اما همانگونه که اشاره شد، این پارچه علی رغم کاربردهای گسترده ای که در انواع میل های مختلف دارد، برای عروسک‌ سازی مشهور شده است و آن را در ردیف پارچه‌ های پشمی قرار می‌ دهند.
نمدها، پارچه‌ هایی بسیار گرم و سبک هستند که چروک ناپذیرند، البته جاذبه بالای رطوبت داشته؛ اما بسیار محکم و بادوام می باشند.

پارچه های نمد نیز جزو آن دسته از پارچه هایی هستند که در تولید آن ها نیز از مقداری الیاف مصنوعی پلاستیکی استفاده شده است؛ و برخلاف دیگر پارچه هایی که دارای پلاستیک می باشند، به راحتی اتو خورده و حالت می‌ گیرد.
توجه داشته باشید که نمدها اگرچه قابلیت شستشو دارند، اما بر اثر شستشوی زیاد ممکن است حالت و کیفیت اولیه خود را از دست دهند.
علی رغم عروسک سازی نمدها بر اساس میل های مختلفی که تولید می شوند، جهت تزئینات و تولید لوازم دیگر نیز به کار می روند.
این پارچه‌ ها بیش از ۱۲۰ میل رنگ دارد و دارای ضخامت دو میلی‌ متر است و می توان با ترکیب پارچه های دیگر، تزئینات زیباتری از آن خلق نمود، برای مثال جهت دوخت زیر لیوان، زیر بشقاب، گلدان، جای وسایل آرایش، جا مدادی و … به کار برد.
البته نمدها از نظر کیفیت نیز تقسیم بندی دارند که به صورت درجه یک و درجه دو می باشند و اصلی ترین تفاوت این دو محصول همانگونه که اشاره شد، کیفیت آن ها است.
توجه داشته باشید، که این پارچه‌ ها را با دست با نخ معمولی یا نخ ‌های گوبلن و با چرخ خیاطی، به‌ راحتی می ‌توان دوخت.

خرید آسان پارچه نمدی

قیمت عمده فروش انواع پارچه نمدی

پارچه های نمدی که جزو پارچه های تزئینی به شمار می روند به واسطه کاربرد در تزئینات فروش بالایی دارند.
همانگونه که می دانید کیفیت و قیمت هر محصولی جزو اولویت هایی هر خریدی می باشد که باید قبل از انجام فرآیند خرید آن را مد نظر قرار دارد.
قیمت خرید آسان پارچه نمدی به کیفیت آن بستگی دارد که کیفیت نیز به نوع تولید پارچه، میزان ضخامت آن و مواد به کار برده شده برمی گردد.
امروزه قیمت ها علی رغم اختلاف به جهت کیفیت، از نظر نوع مرکز فروش و … نیز متفاوت هستند، به گونه که اگر در بازار یک شهر قصد خرید پارچه نمدی را داشته باشید با صدها قیمت متفاوت برای یک محصول با کیفیت برابر و حتی تولید یک شرکت مواجهه خواهید شد.
جهت اطلاع از قیمت عمده پارچه نمد ادامه مطالب را مطالعه فرمایید.

خرید آسان پارچه نمدی در بازار ایران

همانگونه که اشاره شد، پارچه نمدی فروش بالایی دارد که بدین واسطه بی شک تولیدکنندگان زیادی جهت تولید انواع نمد درجه یک فعالیت می کنند.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمامی عرصه ها تحت تاثیر این پیشرفت قرار گرفته و رشد کرده اند.
شرکت بزرگ خرید آسان پارچه نمدی نیز جزو برترین توزیع کنندگان عمده این محصول در کشور می باشد. که به جهت این رشد و ارتقا به روش اینترنتی روی آورده و نام خود را بدین منظور آوازه بازار داخل نموده است.

اگر قصد خرید آسان پارچه نمدی را دارید و می خواهید به ساده ترین روش ممکن بهترین پارچه را با قیمت مناسب خریداری کنید، با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نمد از کجا بخرم؟

همانطور که می دانید پارچه نمد یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنایع دستی است. …