خانه / پارچه نظامی / فروش پارچه نظامی اصفهان با قیمت درب کارخانه

فروش پارچه نظامی اصفهان با قیمت درب کارخانه

فروش پارچه نظامی اصفهان با قیمت درب کارخانه هم اینک در کمترین زمان ممکن به صورت اینترنتی امکان پذیر است. این مجموعه بزرگ بهترین پارچه های نظامی را به صورت عمده، همراه با قیمت رقابتی عرضه می کند.

پارچه های نظامی پرکاربرد و درجه یک

پارچه های نظامی همانگونه که از نام آن ها پیداست، جهت استفاده در ارگان های نظامی به کار می رود.
این پارچه در گذشته تنها کاربرد نظامی داشت؛ اما امروزه با روی کار آمدن مد از این پارچه جهت پوشش روزمره نیز استفاده می شود.
لباس نظامی یا همان یونیفرم ارگان های نظامی یکی از مهم ترین الزامات این افراد است که طبق طبقه بندی این ارگان ها، تنوع لباس نیز تغییر می کند.
این نوع پارچه ها بسیار سبک هستند و نحوه دوخت پارچه در کیفیت آن تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.
پارچه نظامی معمولا از جنس برزنت های ضد آبی است که دوام و استحکام بالایی را در برابر حرارت، سرما، ضربه، خراش و … دارد.

برزنت های نظامی جزو پرکاربردترین پارچه های صنعت نساجی هستند که عمده کاربرد آن ها در صنعت نظامی و البته علی رغم دوخت یونیفرم های نظامی برای دوخت کوله های نظامی، چادر ماشین، سایبان های نظامی و … است.

انواع پارچه های نظامی و مصارف آن ها

همانگونه که می دانید، ارگان های نظامی از مهمترین ارگانی هستند که دارای بخش ها و یا خود در طبقه بندی های جداگانه ای چون، نیروی هوای، نیروی زمینی، نیروی دریایی و … هستند که هر کدام از این بخش ها به جهت اهمیت بالای استتار، دارای یونیفرم های ویژه ای و مطابق با محیط اطراف هستند.
از انواع پارچه های نظامی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طرح دیجیتال یا کامپیوتری:

طرح های دیجیتالی به مربع های ریز و بی شماری اطلاق می شود که در طرح پارچه دیجیتالی به صورت شطرنجی، بوده و به همین منظور قدرت ترکیب رنگ بیشتری را به پارچه می دهد که این یکی از ویژگی های پارچه جهت استتار نمودن است‌.

  • طرح ساده:

طرح ساده، جزو پرکاربردترین نوع طرح هایی است که در تمامی ارگان های نظامی به خصوص نیرو های دریایی، سپاه و نیرو های انتظامی استفاده می شود که در بحث استتار هم هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.

  • طرح های گیاهی:

این طرح نیز جزو پرکاربردترین طرح هایی به شمار می رود که در آن از طرح درختی مثل شاخ و برگ درختان، تنه درخت، گیاهان، شالیزار، بوته های تو در تو و همچنین عکس انواع پوشش های زمینی استفاده می گردد.
تمام انواع پارچه های نظامی در مرکز فروش پارچه نظامی اصفهان موجود است که پایان به نحوه دسترسی به آن اشاره می کنیم.

فروش پارچه نظامی اصفهان

بزرگترین مرکز فروش پارچه نظامی اصفهان

پارچه های نظامی در صنعت نساجی از اهمیت بالایی برخوردارند و حتی جدا از اهمیت در این صنعت که به جهت فروش بالای آن می باشد، بسیار قابل توجه ارگان های نظامی می باشد.
مرکز فروش پارچه نظامی اصفهان از بهترین مراجعی رسمی فروش عمده انواع پارچه های نظامی درجه یک در کشور است که پا به پای پیشرفت تکنولوژی این مجموعه پیشرفت کرده و هم اینک نیز به صورت مجازی فعالیت می کند.
این مجموعه معتبر در تلاش است تا بهترین ها را به دست مصرف کنندگان برساند و حتی علی رغم کیفیت، قیمت های خود را به صورت رقابتی عرضه می کند، و به همین‌ جهت می باشد که از فروش بالایی بهره می برد.

کیفیت و قیمت هر محصولی باید به تناسب هم باشد، چرا که نه قیمت بالا و محصول بی کیفیت ارزش دارد و کیفیت پایین و قیمت پایین که هر دو از مهمترین فاکتورهای خرید به حساب می آیند که باید به آن دو بیشتر دقت کرد. جهت خرید از مرکز فروش پارچه نظامی اصفهان می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نظامی خاکی

پارچه نظامی خاکی با خرید بدون واسطه

پارچه نظامی خاکی با خرید بدون واسطه از این مجموعه، با قیمت های درب کارخانه …