خانه / پارچه نظامی / قیمت پارچه نظامی پلنگی با خرید بی واسطه

قیمت پارچه نظامی پلنگی با خرید بی واسطه

قیمت پارچه نظامی پلنگی در بازار به کیفیت پارچه بستگی دارد. خرید بی واسطه پارچه نظامی پلنگی یا چریکی با قیمت درب کارخانه، تنها در این مرکز فروش اینترنتی پارچه نظامی امکان پذیر است.

معرفی پارچه های نظامی و مشخصات آن ها

پارچه ها دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس مواد اولیه به کار رفته در آن ها و ویژگی ها، موارد استفاده خاصی دارند. به طور کلی پارچه ها در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید شده و روانه بازار می شوند.
همانطور که می دانید پارچه های نظامی در صنایع نظامی برای دوخت لباس پرسنل نظامی، یونیفرم سربازان، استتار و کاور تجهیزات نظامی مورد استفاده قرار می گیرد.
لازم به ذکر است که پارچه های نظامی باید با توجه به نوع ارگان، پست سرباز، نوع عملیات، شرایط آب و هوایی و پوشش زمینی دارای ویژگی های به خصوصی باشند.

مشخصات کلی پارچه نظامی عبارتند از:

  • وزن سبک
  • مقاومت و دوام بالا
  • انعطاف پذیر و قابلیت دوخت آسان
  • ثبات رنگ چاپ هنگام شست و شو

با توجه به ویژگی های نام برده شده، پارچه های زیر می توانند به عنوان پارچه های نظامی استفاده شوند:

  • پارچه ترگال کجراه: پرکاربردترین نوع پارچه برای لباس های نظامی است. این پارچه از الیاف پلی استر و ویسکوز تولید می شود و قیمت بسیار مناسبی دارد.
  • پارچه کتان: این پارچه از استحکام بالایی برخوردار است. همچنین ضد تعریق، سبک و هادی گرما می باشد و قیمت آن در بازار نسبت به پارچه ترگال گران تر است.
  • پارچه برزنت: ضد آب است و به خاطر انعطاف پذیری کم تر، عمدتاً برای دوخت کاور لوازم و تجهیزات نظامی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پارچه نظامی پلنگی

قیمت پارچه نظامی پلنگی در بازار

یکی از فاکتورهای مهم در صنایع نظامی و شبه نظامی، استتار اجسام و افراد می باشد که این مسئله موجب به وجود آمدن طرح های سازگار با محیط مانند چریکی، گیاهی، شطرنجی، پلنگی، کامپیوتری و … شده است.
رایج ترین طرح ها برای لباس های پرسنل نظامی، طرح های پلنگی و کامپیوتری است. این طرح ها در دو سایز ریز و درشت و در رنگبندی متنوع به فروش می رسند.
به جرئت می توان گفت که ایران یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده پارچه های نظامی در خاورمیانه محسوب می شود، به طوری که بخشی از تولیدات خود را به سایر کشورها صادر می کند.
کارخانجات تولیدی پارچه های نظامی،محصولات خود را به فروشگاه ها و نمایندگی های فعال در سراسر کشور توزیع می کنند.
قیمت پارچه نظامی پلنگی در بازار به کیفیت، ضخامت و کارخانه تولید کننده پارچه بستگی دارد.

خرید مستقیم بی واسطه پارچه نظامی پلنگی

باید گفت که حضور واسطه ها و دلالان در بازار خرید و فروش، یکی از دغدغه های اصلی خریداران و متقاضیان عمده یک محصول می باشد.
آن چه برای خریداران عمده یک محصول اهمیت دارد، کاهش هزینه ها و دست یابی به ارزان ترین قیمت آن محصول است.
ما در این فروشگاه اینترنتی با حذف واسطه و ایجاد یک رابطه مستقیم بین خریدار و تولید کننده، بهترین قیمت پارچه نظامی پلنگی را برای خریدار در نظر گرفته ایم.
بهترین کیفیت پارچه نظامی پلنگی در این فروشگاه موجود است. خرید بی واسطه و تضمینی را در این مرکز فروش پارچه نظامی تجربه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه نظامی در تهران

نمایندگی پارچه نظامی در تهران | پارچه زیگورات

نمایندگی پارچه نظامی در تهران به نام مجموعه پارچه زیگورات است که تمامی محصولات خود …