خانه / پارچه نمد / انواع پارچه نمدی طرح دار | خرید اینترنتی پارچه های نمدی در ایران

انواع پارچه نمدی طرح دار | خرید اینترنتی پارچه های نمدی در ایران

انواع پارچه نمدی طرح دار مخصوص تولید انواع منسوجات در حوزه های گوناگون خصوصا عروسک سازی و …، در بازار خرید اینترنتی پارچه های نمدی در ایران با نازلترین قیمت ممکن امکان خرید عمده دارد.
در حال حاضر در صنعت نساجی ایران به انواع پارچه های فوتر که در صنعت عروسک سازی استفاده می گردند را با نام پارچه نمدی می شناسند.
امروزه در بسیاری از بازارهای کشور ما، انواع پارچه نمدی ساده و طرح دار جهت کاربردهای گوناگون تولید و عرضه می شوند.
آیا می دانید که علاوه بر تولید انواع عروسک، از پارچه های نمدی در تهیه انواع ماسک هم استفاده می کنند؟
اگر قصد خرید انواع پارچه نمدی طرح دار و ساده آن هم با قیمت و کیفیت خوب و مناسب دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

انواع پارچه نمدی طرح دار

پارچه نمدی چیست؟

همانطور که متوجه شدید پارچه فوتر که غالبا در صنعت عروسک سازی استفاده می شود، با نام پارچه نمدی شهرت داشته و در دسته پارچه های پشمی قرار می گیرد.
این پارچه نرم، گرم، سبک، چروک ناپذیر، جاذب رطوبت و بسیار با دوام است که از مشخصه های اصلی آن این بوده که به راحتی اتو خورده و حالت می گیرد.
پارچه های نمدی مانند هر نوع پارچه موجود در صنعت نساجی، قابل شست و شو هستند، اما غالبا در اثر شست و شوی خیلی زیاد، کیفیت اولیه خود را از دست می دهند.
با توجه به اینکه اغلب کاربرد پارچه نمدی در تهیه و تولید انواع عروسک و به طور کلی کارهای تزئینی بوده، این پارچه در طیف رنگبندی خیلی شاد تولید می گردد و گفتنی است که در کالیته رنگی پارچه نمدی می توان بیش از ۱۴۰ طیف رنگی را مشاهده نمود.
پارچه های نمدی در انواع پارچه نمدی ساده و پارچه نمدی طرح دار در بازارهای ایران خرید و فروش می گردند که غالبا با ضخامت دو میلی متری وجود داشته اند.
امروزه به طور کلی علاوه بر تولید عروسک، با ترکیب پارچه نمدی با پارچه های دیگر می توان از آن در تهیه لحاف و تشک، کوسن و غیره استفاده کرد.
ناگفته نماند که ضخامت ۵ میلی متری از پارچه نمدی نیز در بازار موجود بوده، اما انعطاف چندانی را دارا نبوده اند.

انواع پارچه نمدی طرح دار

پارچه نمدی جهت ماسک

با توجه به اینکه همواره در مسائل و کاربردهای بهداشتی مهم است که بدانید کدام پارچه ها استفاده می شوند، باید بدانید که در تهیه ماسک، پارچه نمدی هم نقش فزاینده ای دارد.

امروزه در بسیاری از کارگاه های تولیدی انواع ماسک به خصوص ماسک های باکیفیت و بهداشتی فیلتردار، از انواع پارچه نمدی استفاده می کنند.
پارچه نمدی جهت ماسک در انواع ساده رنگی عرضه شده و دارای عرض و گرماژ معینی می باشد که در تعیین نرخ قیمت آن نقش جدی داشته اند.

انواع پارچه نمدی طرح دار

خرید اینترنتی انواع پارچه نمدی طرح دار

با خرید اینترنتی  انواع پارچه نمدی طرح دار و ساده می توانید با کاهش هزینه های رفت و آمدی خود، خرید در کم ترین زمان ممکن بدون هچ واسطه ای را به انجام برسانید.
یادتان باشد که خرید اینترنتی انواع پارچه نمدی طرح دار در صورتی با کیفیت و قیمت خوب به انجام می رسد که نمایندگی های معتبر فروش اینترنتی را برای خرید انتخاب نمایید.

این نمایندگی ها به شکل مستقیم با بزرگترین کارخانجات تولید کننده پارچه نمدی در ارتباط اند و با حذف واسطه ها، کیفیت و قیمت واقعی که همان قیمت درب کارخانه است را به مشتریان خود ارائه می نمایند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نمد از کجا بخرم؟

همانطور که می دانید پارچه نمد یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنایع دستی است. …