خانه / پارچه نمد / پارچه نمد عمده | مرکز اینترنتی پارچه نمدی در ایران

پارچه نمد عمده | مرکز اینترنتی پارچه نمدی در ایران

پارچه نمد عمده در نمایندگی های معتبر به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رسد. خرید عمده بهترین پارچه نمدی در ایران با مناسب ترین قیمت، تنها در این مرکز عرضه و فروش اینترنتی امکان پذیر است.

بهترین پارچه نمدی چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که می دانید نمد نوعی بافته سنتی ایرانی است که از پشم یا کرک مالیده تولید می گردد. به فرآیند تولید نمد، نمد مالی گفته می شود. به طور کلی فرآیند نمد مالی توسط رطوبت و فشار انجام می گیرد و هیچ نوع گره یا بافت در آن وجود ندارد.
در گذشته از نمد به عنوان یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین محصولات برای زیر انداز استفاده می شد که برای ساخت آن به تکنولوژی و دستگاه خاصی نیاز نبود.
امروزه تولید نمد در ایران به شکل سنتی و توسط دستان هنرمند و توانای زنان و مردان اقوام مختلف صورت می گیرد و به عنوان زیرانداز، لباس، کلاه، خیمه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات پارچه نمدی خوب و مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:
گرم و در عین حال سبک
قابلیت بالای جذب رطوبت
دوام و استحکام بالا
دارای تراکم مناسب
انعطاف پذیری زیاد و شکل گیری راحت
چروک نشدن
قابلیت شست و شو و اتو کشی
تنوع رنگی بالا

پارچه نمد عمده

انواع پارچه نمدی و کاربرد آن ها

لازم به ذکر است که پارچه نمدی جزو پارچه هایی است که با الیاف طبیعی پشم تولید می شود. این نوع پارچه در ضخامت های گوناگون عرضه می شود که هر کدام کاربرد به خصوصی دارد.
پارچه نمدی با ضخامت ۲ میلی متر دارای خاصیت انعطاف پذیری زیادی می باشد و برای دوخت های ظریف مثل پالتو و عروسک کاربرد دارد. اما مدل های ضخیم تر آن (۵ میلی متر) انعطاف پذیری کم تر ولی استحکام بالاتری دارند، لذا برای ساخت اجناس ضخیم تر و سخت تر مانند پادری، کیف، زیرلیوانی، جامدادی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
پارچه نمدی خوب و مرغوب باید سبک، نرم، مقاوم در مقابل سرما و همچنین ضد آب باشد، علاوه بر این مشخصات باید بعد از چندین بار شست و شو شکل اولیه خود را از دست ندهد.

خرید پارچه نمد به صورت عمده

پارچه نمد عمده بر اساس کیفیت به ۲ دسته تقسیم بندی می شود:
۱- پارچه نمد درجه یک: الیاف استفاده شده در این پارچه، دست اول و طبیعی می باشد. همچنین پارچه از انعطاف پذیری بالاتری برخوردار است.
۲- پارچه نمد درجه دو: الیاف به کار رفته در آن به اصطلاح بازیافتی است به همین دلیل حالت مات و کدر دارد. حالت پذیری و انعطاف این پارچه نسبت به نوع درجه یک، کم تر می باشد. علاوه بر این ها هنگام دوخت و برش زدن، پارچه پرز بیش تری تولید می کند.
باید گفت که قیمت پارچه نمدی تهران در بازار، با توجه به درجه بندی کیفیت و ضخامت پارچه متغیر می باشد.

فروش پارچه نمد عمده با قیمت کارخانه تولیدی

مجموعه ما به عنوان یک مرجع معتبر فروش پارچه نمد عمده مشغول به فعالیت بوده و پارچه نمدی تهران را به طور مستقیم از کارخانه تولید کننده، عرضه و به فروش می رساند.
فروش پارچه نمد عمده از همین حالا در سایت پارچه بازار با قیمت درب کارخانه صورت می پذیرد.
خریداران می توانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین پارچه نمد عمده را با نازل ترین قیمت تهیه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نمد از کجا بخرم؟

همانطور که می دانید پارچه نمد یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنایع دستی است. …