خانه / پارچه گورتکس / سایت پارچه گورتکس | مرجع فروش آنلاین پارچه گورتکس در ایران

سایت پارچه گورتکس | مرجع فروش آنلاین پارچه گورتکس در ایران

سایت پارچه گورتکس بهترین پارچه گورتکس در ایران را به صورت مستقیم و بدون واسطه با مقرون به صرفه ‌ترین قیمت به فروش می ‌رساند. جهت ثبت سفارش و خرید در کمترین زمان ممکن می‌ توانید همین حالا به این مرجع فروش آنلاین مراجعه کنید.

معرفی پارچه گورتکس و ویژگی های آن

پارچه گورتکس یک نوع پارچه مدرن ضد آب می ‌باشد که تکنولوژی ساخت آن برای اولین بار در سال ۱۹۶۹ کشف گردید. این پارچه ضد آب مصنوعی از کشیده شدن یک ماده شیمیایی به نام پلی تترا فلوئورواتیلین در سرعت بالا تولید می شود.
از مهم‌ ترین و منحصر به ‌فردترین ویژگی های پارچه گورتکس می ‌توان به قابلیت ضد آب بودن، ضد باد و دارای قابلیت تنفس آن اشاره کرد.
پارچه گورتکس به‌ علت داشتن یک لایه محافظ بسیار نازک، است که توانسته به عنوان تنها پارچه ضد آب با قابلیت تنفس انتخاب گردد.
لایه محافظ و نازک پارچه گورتکس طوری طراحی شده‌ است که تنها مولکول های هوا اجازه ورود از منافذ آن را داشته و مولکول‌ های آب قادر به عبور از منافذ نیستند. در اصل، تکنولوژی پارچه گورتکس به نحوی است که حاوی ۹ میلیون هسته میکروسکوپی می‌باشد که حدوداً ۲۰ هزار مرتبه کوچک ‌تر از قطره آب اما ۷۰۰ مرتبه بزرگ‌ تر از ذرات مولکول بخار آب هستند. در واقع این تکنولوژی به پارچه گورتکس این خاصیت را می بخشد که آب در حالت مایع نمی ‌تواند از این پارچه عبور کند اما در هنگامی که به شکل بخار درمی آید می‌ تواند از منافذ این پارچه عبور کند.
بطور کلی پارچه گورتکس یک ماده مصنوعی تطبیق ‌پذیر است که درحال حاضر استفاده از این نوع پارچه در صنایع مختلف به سرعت درحال پیشرفت می باشد. امروزه پارچه گورتکس بیشترین استفاده را در صنعت تولید پوشاک ورزشی دارد و همچنین از دیگر موارد استفاده این نوع پارچه تولید لباس‌ های بیمارستانی است.
سایت پارچه گورتکس جهت سامان ‌دهی و دسترسی راحت متقاضیان به پارچه گورتکس درجه یک راه ‌اندازی شده تا شما عزیزان متقاضی عمده بتوانید به راحت‌ ترین وجه ممکن در هر کجا که حضور دارید از طریق این سایت برای خرید اقدام کنید.

 

سایت پارچه گورتکس

معتبرترین سایت پارچه گورتکس در کشور

همانطور که مستحضر هستید؛ امروز تکنولوژی پارچه گورتکس به ‌سرعت درحال رشد است. درحال حاضر انواع مختلفی از مواد مصنوعی آن در دسترس تولید کنندگان قرار دارد.
تولید کنندگان مطرح و معروف پارچه گورتکس در کشور جهت ساماندهی عرضه محصولات خود به بازار و همچنین حذف دست واسطه گران و دلال‌ های سود جو از بازار خرید فروش این پارچه منحصر به ‌فرد اقدام به راه ‌اندازی سایت پارچه کورتکس کرده‌اند.
مزایای این سایت در این است که خریدار و تولیدکننده پارچه کورتکس می توانند به راحت ‌ترین وجه ممکن و بدون هیچگونه دغدغه با یکدیگر در ارتباط باشند.
حسن این رابطه مستقیم در این است که کمک می کند تولید کنندگان پارچه کورتکس علاوه بر فروش و عرضه راحت محصول خود به متقاضیان از نظرات و پیشنهادات آنها نیز برای تولید و عرضه بهتر بهره بجویند.
در واقع تبادل نظرات بین تولیدکننده و خریداران عمده پارچه گورتکس می ‌تواند عاملی موثر جهت پیشرفت و رونق بهتر این پارچه نوین باشد.

مرکز فروش آنلاین پارچه گورتکس در ایران

همانطور که متوجه شدید تولیدکنندگان برتر پارچه گورتکس در کشور جهت رفاه حال خریداران و متقاضیان عمده انواع پارچه گورتکس اقدام به راه ‌اندازی سایت پارچه گورتکس در کشور کرده‌ اند.

ما به عنوان یکی از مهم‌ ترین مراکز آنلاین معتبر وابسته به این سایت هستیم که در حال حاضر به ‌عنوان یکی از معروف ترین مراکز فعال در این زمینه نیز بشمار می رویم.
اگر شما عزیزان قصد خرید عمده پارچه گورتکس به قیمت ارزان و مقرون به صرفه را دارید می توانید تنها با برقراری ارتباط با مجموعه فروش ما بهترین و با کیفیت ترین پارچه کورتکس را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. علاوه بر خرید شما می توانید از مشاوره های رایگان خرید ما بهره برده و همچنین می توانید اظهار نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با تولید و عرضه پارچه کورتکس با ما در میان بگذارید با تشکر از شما.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ | نحوه خرید آنلاین

پارچه گورتکس چیست؟ در صنعت امروزی از پارچه های مختلف برای مصارف مختلف استفاده می …