خانه / پارچه شمعی / پارچه شمعی برای پیش بند | فروش عمده پارچه های شمعی درجه یک

پارچه شمعی برای پیش بند | فروش عمده پارچه های شمعی درجه یک

پارچه شمعی برای پیش بند تبلیغاتی و پیش بندهای رستوران، آرایشگاه، کارگاه و … به کار می رود. فروش اینترنتی پارچه های شمعی درجه یک با قیمت عمده کارخانه، در این نمایندگی انجام می شود.

آشنایی با انواع مختلف پارچه شمعی و مصارف آن ها

پارچه ها به طور کلی در دو دسته قرار می گیرند. پارچه هایی که با الیاف طبیعی گیاهی و حیوانی تولید می شوند و پارچه هایی که از الیاف مصنوعی تهیه می گردند.
پارچه های شمعی یکی از انواع پارچه هایی هستند که با الیاف مصنوعی و مواد پلاستیکی مانند پلی یورتان تولید می شوند.
شایان ذکر است که پارچه شمعی با توجه به ضخامت و نوع ایستایی، دارای انواع مختلفی است که هر کدام برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع تفاوت اصلی پارچه های شمعی مختلف در روکش هایی است که ویژگی های به خصوصی مثل خاصیت ضد آب بودن به این پارچه بخشیده است.
از دیگر مشخصات این پارچه مقاومت بالای آن در برابر نور آفتاب است. پارچه شمعی به خاطر داشتن مواد اولیه ضد ماوراء بنفش، در برابر اشعه های خورشید مقاوم بوده و دچار آفتاب سوختگی یا پوسیدگی نمی شود. از این جهت در ساخت سایبان، آفتاب گیر، پرده و انواع روکش و کاور وسایل نیز کاربرد زیادی دارد.
اکنون به معرفی پرکاربردترین پارچه های شمعی موجود در بازار می پردازیم:

  • پارچه شمعی پشت نقره ای: این نوع پارچه به خاطر ایستایی زیاد و ضخامت کمی که دارد، برای دوخت بارانی و کاپشن مناسب نیست. معمولاً از این پارچه برای دوخت چادرهای مسافرتی استفاده می شود.
  • پارچه شمعی پشت لاستیکی: بهترین پارچه برای دوخت لباس های زمستانه است چون ضخامت مناسبی دارد و از لطافت و نرمی بالایی برخوردار است.
  • پارچه شمعی مموری: مرغوب ترین و باکیفیت ترین پارچه برای تولید لباس می باشد، همچنین نسبت به پارچه شمعی پشت لاستیکی نرم تر بوده و قیمت بالاتری دارد. از پارچه شمعی مموری علاوه بر دوخت بارانی، پالتو و کاپشن در تولید انواع لباس کار، پیش بند و … استفاده می شود.

پارچه شمعی برای پیش بند

بهترین کیفیت پارچه شمعی برای پیش بند

امروزه برای دوخت پیش بندهای رستوران ها، آرایشگاه ها، کشتارگاه و پیش بندهای تبلیغاتی از پارچه شمعی استفاده می کنند.
لازم به ذکر است که پارچه شمعی برای پیش بند علاوه بر ضد آب بودن، در برابر گرما و سرما نیز عایق است. علاوه بر این خاصیت ها، رنگ بندی متنوع و قابلیت شست و شو، از دیگر ویژگی های این پارچه می باشد.
امروزه کارخانجات بسیاری در ایران مشغول به تولید پارچه های شمعی درجه یک و باکیفیت هستند. از سوی دیگر ایران توانسته است بازار قدرتمندی در زمینه صادرات پارچه شمعی به سایر کشورها به دست آورد.
قیمت پارچه شمعی تولید ایران در بازار و فروشگاه ها، با توجه به درجه کیفی، ضخامت و ابعاد پارچه تعیین می شود.

سفارش عمده پارچه شمعی با مناسب ترین قیمت روز بازار

اگر صاحب یک کسب و کار هستید و به دنبال خرید عمده پارچه شمعی برای پیش بند می باشید، اگر می خواهید این پارچه را به آسانی سفارش دهید، به فروشگاه ما مراجعه کنید.
مجموعه پارچه بازار شرایط خرید اینترنتی و بی واسطه را برای شما خریداران عمده فراهم نموده است. بهترین کیفیت پارچه شمعی پیش بند در این نمایندگی آنلاین قابل خریداری است.
همین حالا برای خرید عمده پارچه شمعی با نازل ترین قیمت بازار، از طریق همین وب سایت اقدام کنید و سفارش خود را در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
برای استعلام قیمت روز پارچه های شمعی و اطلاع از مشخصات آن، می توانید با کارشناسان بخش فروش وب سایت در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج با بهترین قیمت و کیفیت

پارچه شمعی یکی از پارچه های پرتقاضا و نوین صنعت پارچه به حساب می آید. …