خانه / پارچه پورشه / صفر تا صد معرفی پارچه پورشه خام

صفر تا صد معرفی پارچه پورشه خام

پارچه پورشه خام از جمله پارچه های بسیار پرفروش در بازار به حساب می آید. این پارچه بسیار لطیف و نرم می باشد و در حجم بسیار بالایی به صنایع گوناگون فروخته می شود. کیفیت این پارچه بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که در کیفیت های مختلفی عرضه بازار می شود و خریدار عزیز باید در هنگام خرید بسیار دقت نماید. مصرف این پارچه برای چاپ است که بیشترین استفاده در این صنعت، بر عهده نوع خام آن می باشد. همچنین در صنعت مبل بسیار کاربرد دارد. پارچه پورشه در انواع گوناگونی تولید می شود که در این مطلب قصد داریم به نوع خام آن بپردازیم. پارچه پورشه خام که به نسبت انواع دیگر این پارچه، فروش بسیار بالایی دارد، بسیار مورد توجه صنایع مختلف و تجاران می باشد.

 

معرفی پارچه پورشه خام

پارچه پورشه خام شباهت زیادی به پارچه مخمل ساده دارد. به همان اندازه لطیف می باشد و فقط دارای پرزهایی کوتاه تر از پارچه مخمل است. این پارچه دارای طیف گسترده ای از رنگ های و طرح های می باشد. تنوع در رنگبندی آن سبب شده تا در صنعت مبل بسیار کاربردی باشد. همانطور که پیش تر گفتیم، مصرف این پارچه برای چاپ است. منظور همان چاپ سابلیمیشن است که با رنگ های کاملاً واضح و طبیعی بر روی این پارچه صورت می گیرد. کیفیت این پارچه بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا که این مورد یکی از دلایلی است که بسیار بر کیفیت چاپ تاثیر می گذارد. چاپ پارچه پورشه آن را در بازارها و صنایع، بسیار محبوب کرده است. علاوه بر مبل سازی در صنایع زیادی کاربرد دارد که می توان به تولیدی کیف و کفش، اکسسوری و پوشاک اشاره کرد. پارچه پورشه دارای ویژگی رنگپذیری بسیار عالی است. قابلیت شستشو را دارد. همچنین این پارچه یکی از پارچه های نوین به حساب می آید که خیلی سریع بازار منسوجات را به خود جذب کرده است.

 

پارچه پورشه خام

 

کارخانه پارچه پورشه خام

پارچه پورشه خام به صورت عمده به فروش می رسد. خریدار پارچه پورشه باید به اصل بودن این پارچه و کیفیت آن بسیار توجه کند. کارخانه های بسیاری در تمامی نقاط کشورمان در تولید و فروش پارچه پورشه فعالیت می کنند. خریدار پارچه پورشه باید در انتخاب نمایندگی توجه لازم کند تا بتواند خرید رضایتمندی داشته باشد. این رضایت هم نتیجه کیفیت خوب و قیمت ارزان پارچه باشد. ما دو روش خرید داریم که شامل خرید مستقیم و غیر مستقیم است. در خرید مستقیم شما در هر کجای ایران که باشید باید به مرکز اصلی نمایندگی خریدتان مراجعه نمایید. پس از دریافت کالیته پارچه پورشه می توانید جنس آن را بررسی کنید و در مورد نحوه خرید از نمایندگی مورد نظر سوال بپرسید و‌ در آخر خریدتان را ثبت نمایید. روش غیر مستقیم به این صورت است که شما از طریق راه های ارتباطی با مجموعه خریدتان ارتباط برقرار می کنید و به صورت آنلاین به ثبت سفارشات خود می پردازید. این که شما به صورت غیر مستقیم خرید کنید قطعاً بسیار هوشمندانه است حالا چرا؟ به دلیل اینکه شما بدون اتلاف وقت و بدون هیچ هزینه ای برای رفت و‌ آمد خود، سفارش خود را درب منزل یا محل کارتان دریافت می کنید. یکی دیگر از معایب خرید حضوری این است که شما قبل از خرید باید زمانی را در بازار بگذارید تا منبع معتبری را پیدا کنید که هم از نظر کیفیت و قیمت مناسب باشد. اما در خرید غیر حضوری می توانید با کمی تحقیق بهترین فروشنده پارچه پورشه را انتخاب نمایید و دیگر نیازی به اتلاف زمان زیادی ندارید.

 

خرید پارچه پورشه با کیفیت و قیمت مناسب از نمایندگی پارچه بازار

یکی از نمایندگی های معتبر در فروش عمده پارچه پورشه خام که امکان خرید اینترنتی پارچه را برای تمام مشتریان از هر نقطه ایران را فراهم کرده است، نمایندگی پارچه بازار نام دارد. در واقع ما، مرکز فروش پارچه بازار، تمامی محصولات را با بهترین کیفیت و با قیمت تولیدی بدست شما خواهیم داد. جهت خرید و اطلاع از قیمت پارچه مخمل پورشه از ما کافیست با شماره های کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟ هیچ پاسخ قطعی برای این سوال نیست که بگوییم …