خانه / پارچه نظامی / پخش پارچه نظامی با بهترین کیفیت در ایران

پخش پارچه نظامی با بهترین کیفیت در ایران

پخش پارچه نظامی با بهترین کیفیت در مراکز فروس انجام می ‌شود. برای خرید پارچه های نظامی مرغوب و با کیفیت در ایران با انتخاب این مرکز پخش می توانید این پارچه را با قیمت مناسب تهیه کنید.

تولید کننده بهترین پارچه نظامی در ایران

در حال حاضر تولید کننده بهترین پارچه نظامی در ایران با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و با کمک مهندسین متخصص اقدام به تولید این منسوجات کرده است.
در کشور ما روز به روز پیشرفتهای چشمگیری در صنعت نساجی ایجاد می شود که موجب کمتر شدن واردات پارچه و عرضه این محصولات با قیمت مناسب در بازار می‌ شود.
هر زمان نام پارچه نظامی برده می شود مقصود یک پارچه خاص نمی باشد بلکه به چند پارچه پر کاربرد که در صنعت نظامی موارد استفاده آن بیشتر است اشاره می کنند.
مهمترین نکته ای که تولید کنندگان در مورد این نوع پارچه ها باید به آن دقت کنند استتار افراد و اجسام مختلف در صنایع نظامی است که جزء فاکتورهای مهم برای به وجود آوردن امنیت آنها است.
چند نوع پارچه نظامی پرکاربرد که توسط تولید کنندگان در درجه های کیفیتی بالا تولید می شود عبارتند از:
پارچه ترگال کجراه نظامی: این پارچه وزن ۲۹۰ گرم و عرضه ۱۵۰ دارد، معمولاً دارای بافت ساده مربعی و میله ای شکل است، نوع بافت و رنگرزی پارچه به گونه ای است که در برابر شستشو های مداوم و همچنین نور آفتاب کیفیت خود را از دست نمی‌ دهد. الیاف به کار برده شده در روند تولید این پارچه الیاف پلی استر و ویسکوز می باشد.
پارچه برزنت نظامی: این نوع پارچه کاملاً ضد آب است و از الیاف پنبه و پلی استر تولید می ‌شود و بیشتر مناسب روکش تجهیزات و لوازم نظامی می باشد که در طرح های پلنگی، گیاهی و استتاری مخصوص تولید می گردد.
پارچه کتان نظامی: این پارچه وزنی بین ۳۳۰ تا ۳۷۰ گرم دارد و معمولاً عرض ۱۵۰ سانتی متر دارد. همچنین بافت این نوع پارچه به صورت مربع و کج راه است، به دلیل وجود الیاف پنبه در مواد اولیه آن در برابر گرما مناسب است و کاملا ضد تعریق می باشد.

مهم ترین مصارف پارچه های نظامی

با توجه به تنوع بسیار بالای پارچه های نظامی از لحاظ طرح، رنگ و همچنین جنس پی می بریم که موارد مصرف این پارچه ها بسیار زیاد می باشد.
به عنوان مثال از پارچه هایی که دارای طرح های شاخ و برگ و تنه درختان هست در مناطق جنگلی و پوشش گیاهی استفاده می شود.
به طور کلی پارچه های نظامی را مطابق با شرایط آب و هوایی و پوشش گیاهی منطقه از لحاظ رنگ، طرح و همچنین وزن پارچه انتخاب می کنند.
در اینجا به بررسی مهمترین مصارف پارچه های نظامی می پردازیم از جمله:

  • برای تولید لباس سربازان و سایر بخش های کادر و نظامیان
  • برای تولید انواع کوله پشتی ها و کیسه خواب مخصوص سربازان و نیروهای مشغول به فعالیت در مناطق مرزی
  • برای تولید انواع کاور و پوشش ها برای روکش ماشین ها و لوازم نظامی
  • در تولید انواع چادر های نظامی بزرگ برای اردوهای ویژه

پخش پارچه نظامی

چگونگی خرید عمده کیفیت خوب پارچه نظامی

معمولاً واحدهای نظامی و یا تولیدی هایی که در عرضه منسوجات مختلف نظامی فعالیت می کنند خواستار تهیه پارچه های نظامی با کیفیت به صورت عمده می باشند.
به مراکز تولیدی توصیه می کنیم با توجه به تنوع بالای پارچه های نظامی از لحاظ وزن، رنگ و طرح و استحکام و مقاومت این پارچه ها را از مراکز معتبر تهیه کنند تا از کیفیت و قیمت آنها اطمینان داشته باشند.
بهترین راه برای خرید عمده کیفیت خوب پارچه نظامی، انتخاب مراکز مستقیم و بدون واسطه می باشد که برخی از آنها عبارتند از:

  1. کارخانجات تولید کننده پارچه های نظامی به صورت مستقیم
  2. نمایندگی های پخش این پارچه ها در سراسر کشور
  3. سایتهای معتبر آنلاین معتبر

مرکز پخش پارچه نظامی به قیمت روز

با توجه به موارد کاربرد و استفاده پارچه های نظامی و همچنین تنوع بالای این پارچه ها لازم است تا مراکز فروش معتبر را برای خرید انتخاب کرد.
مرکز پخش پارچه نظامی جزء بهترین های این حوزه قرار دارد و تمام تلاش خود را می‌ کند تا پارچه های نظامی را به قیمت روز ارائه دهد.

در صورتی که قصد خرید پارچه نظامی به قیمت روز و بالاترین کیفیت را دارید با انتخاب این مرکز پخش می توانید پس از دریافت راهنمایی های لازم از طرف مشاورین این مجموعه خریدی مقرون به صرفه انجام دهید. این مرکز پخش پارچه نظامی در تلاش است تا با ارتباطات گسترده که با کارخانجات تولید پارچه های نظامی برقرار می کند بهترین محصولات را به دست مصرف کنندگان برساند به همین جهت در بازار رقابتی جایگاه خوبی دارد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه نظامی در تهران

نمایندگی پارچه نظامی در تهران | پارچه زیگورات

نمایندگی پارچه نظامی در تهران به نام مجموعه پارچه زیگورات است که تمامی محصولات خود …