خانه / پارچه شمعی / پارچه شمعی ارزان | نمایندگی وارداتی بهترین پارچه شمعی

پارچه شمعی ارزان | نمایندگی وارداتی بهترین پارچه شمعی

پارچه شمعی ارزان و درجه یک را همین حالا در کوتاه ترین زمان ممکن از نمایندگی وارداتی بهترین پارچه شمعی کشور با تضمین کیفیت و عمده خرید کنید.

بهترین پارچه شمعی صنعت نساجی

صنعت پوشاک یکی از صنایع پرکاربرد هر کشوری است که تولیدات آن از الیافی نظیر الیاف پشمی، الیاف نایلونی، الیاف پلی استر و … هستند.
از‌ پرکاربردترین نوع پارچه ها، می توان به پارچه شمعی ضد آب اشاره کرد که از الیاف نایلونی و پلی استر تولید می گردد و بیشتر به جهت تولید لباس های بارانی مورد استفاده قرار می گیرد.
پارچه های ضد آب تولید شده از نایلون و پلی‌ استر با وجود اینکه ضد آب هستند و اجازه ورود رطوبت را نمی دهند، قابلیت تنفس دارند.
این‌ پارچه بیشتر برای تولید انواع لباس بارانی، ورزشی، چادر ماشین، چادر مسافرتی، چادر اسکلتی، لباس‌ های پاییزه و … به کار می رود.
پارچه های شمعی معروف به ضد آب، پارچه‌ هایی هستند که به صورت ذاتی در برابر خیس شدن و نفوذ آب مقاومت دارند.
در فرآیند ساخت این دسته از پارچه‌ ها از مواد ضد آب استفاده شده است که علی رغم عدم نفوذ رطوبت باعث ایجاد مقاومت در پارچه می شوند‌.
لاستیک، پلی وینیل کلراید، پلی اورتان و … از مواد به کار برده شده در تولید پارچه های شمعی هستند که اجازه ورود آب را نداده و باعث گردش هوا می شوند و در صورت تعریق این یک نکته مثبت برای این نمونه پارچه لحاظ می گردد.
این پارچه ها معمولا از سه لایه تشکیل می‌ شوند که لایه ابتدایی آن پارچه ضد آبی است که به لایه درونی با منافذ خود اجازه عبور بخار آب را خواهد داد و باعث تبادل هوا نیز می گردد.
در این نوع پارچه شمعی و در ساخت آن‌ از الیاف مصنوعی چون اکریلیک و نایلون استفاده می‌ شود که این مسئله باعث افزایش تنفس پارچه خواهد شد.

پارچه شمعی ارزان دارای انواع مختلفی چون، پارچه شمعی مموری، پارچه شمعی آکسفورد، پارچه شمعی پشت سفید، پارچه شمعی پشت نقره ای، پارچه شمعی ساده، پارچه شمعی طرح دار و … می باشد.

ویژگی های مهم‌ پارچه های شمعی

پارچه های شمعی همانگونه که از نام آن ها پیداست، پارچه هایی به خاصیت شمعی بودن (آب گریز بودن، ضد آب بودن ) می باشند.
چنین پارچه‌ هایی از جنس کرباس یا پلی استر تولید می شوند که این مواد کاربردی باعث به وجود آمدن مزیت ها و ویژگی های ساختاری در پارچه می گردند.
از مهم ترین ویژگی های پارچه شمعی ارزان و درجه یک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر نور مستقیم آفتاب
  • مقاومت در برابر حرارت و یخ زدگی
  • مناسب بودن قیمت پارچه شمعی (به دلیل وجود الیاف مصنوعی)
  • دارای ویژگی ضد آب بودن
  • مقاومت بالا در برابر خراش و ضربه (به دلیل خاصیت انعطاف پذیری)
  • قابلیت انعطاف بسیار بالا
  • مقاومت بالا در برابر اجسام تیز

تمامی این موارد باعث‌ کاربردی شدن این پارچه شده اند که حتی جدا از تولید لباس های ضد آب در وسایل کوه‌ نوردی مانند کفش‌ های کوهنوردی و … استفاده می شوند.

پارچه شمعی ارزان

خرید پارچه شمعی ارزان به صورت عمده از نمایندگی

مرکز بزرگ فروش محصولاتی چون پارچه شمعی، به صورت عمده فعالیت می کنند چه بسا اینکه این شرکت ها جزو نمایندگی های آنلاین وارداتی باشند.
پارچه شمعی بنابر کیفیت بالا و البته مشخصاتی که این محصول منحصربفرد دارد، جهت کاربرد در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.
به جهت کاربرد فراوان این پارچه می توان گفت که فروش بسیار بالایی دارد و مرکز خرید عمده به واسطه اعتبار و شهرت چندین ساله خود که مدتهاست به جمع فروشندگان مجازی پیوسته میزبان کاربران گرامی به جهت توزیع پارچه درجه یک و اقتصادی می باشد.
پارچه شمعی ارزان و درجه یک را همین حالا تنها با ثبت سفارش خرید کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج با بهترین قیمت و کیفیت

پارچه شمعی یکی از پارچه های پرتقاضا و نوین صنعت پارچه به حساب می آید. …