خانه / پارچه نظامی / نمایندگی پارچه نظامی در تهران | پارچه زیگورات

نمایندگی پارچه نظامی در تهران | پارچه زیگورات

نمایندگی پارچه نظامی در تهران به نام مجموعه پارچه زیگورات است که تمامی محصولات خود را با یفیت بالا و قیمت مناسب تر با حذف کامل واسطه ها ارائه می دهد، جهت ثبت سفارش و خرید با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.
آیا پارچه های نظامی را می شناسید و می دانید که چه موارد استفاده و کاربردی دارند؟
آیا با ویژگی ‌های پارچه های نظامی آشنایی دارید؟
آیا با نکات مهم در هنگام خرید پارچه های نظامی آشنا هستید؟
با پیشرفت تکنولوژی و صنایع، تغییرات زیادی در صنعت نساجی رخ داده است و در حال حاضر انواع مختلف پارچه ها باکیفیت های گوناگون تولید می گردد، یکی از پارچه هایی که از استقبال بیشتری برخوردار شده پارچه نظامی است که در بخش ‌های مختلف نظام کاربرد دارد. خوب است بدانید که به دلیل مسئله استتار پارچه های نظامی اهمیت زیادی دارند و باید به سبک و شیوه های خاص تولید شود.

در ادامه این مطلب می توانید با بهترین نمایندگی پارچه نظامی در تهران آشنا شده و اطلاعات خود را در مورد انواع پارچه نظامی تکمیل نمایید پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

نمایندگی پارچه نظامی در تهران

پارچه نظامی چیست و چه مصارفی دارد؟

برای پاسخ دادن به این سوال که پارچه نظامی چیست؟ خوب است بدانید که پارچه نظامی منحصراً به یک پارچه اختصاص پیدا نمی کند، بلکه به مجموعه ‌ای از چندین پارچه با ویژگی‌ های متفاوت که در صنایع نظامی مورد استفاده قرار می گیرد، گفته می شود.
به طور قطع پارچه ها یکی از موارد بسیار مهم در صنایع دفاعی و نظامی هستند، زیرا پارچه ها می توانند در استتار نیروها و همچنین ابزارآلات و تجهیزات کمک زیادی داشته باشند.
خوب است بدانید که مواد اولیه مورد استفاده در روند تولید پارچه های نظامی با دیگر پارچه ها تفاوت چندانی ندارند و اغلب از الیاف پنبه، پلی استر، الیاف پلی وینیل و مواردی از این قبیل استفاده می شود.
اما ویژگی خاصی که این پارچه ‌ها را منحصر به فرد می کند محکم و بادوام بودن آنها است، به گونه ای که این پارچه ها از تراکم بافت بسیار بالایی برخوردار هستند.
همچنین تفاوت های بارزی که در طرح و نقش و رنگ های خاص پارچه های نظامی وجود دارد یکی دیگر از دلایل جداسازی این دست از پارچه، با پارچه های معمول مورد استفاده در جامعه است.
از پارچه های نظامی با توجه به طرح های خاصی که دارند در بخش های مختلف می توان استفاده کرد. همچنین نوع ترکیب الیاف در روند تولید نیز منجر به ایجاد پارچه‌ هایی با ویژگی‌ های خاص و متفاوتی می گردد که هر کدام در بخش های خاصی کاربرد دارند.
از پرکاربردترین طرح هایی که بر روی پارچه های نظامی ایجاد می شود می توان به مواردی مانند پارچه با طرح پلنگی، پارچه با طرح چریکی، پارچه با طرح دیجیتال یا کامپیوتری و پارچه ساده و همچنین پارچه با طرح های گیاهی اشاره کرد.
البته پارچه های مختلفی مانند پارچه ترگال کجراه نظامی، پارچه کتان نظامی ،پارچه برزنت نظامی و نسل جدیدی از پارچه ‌های نظامی که به صورت هوشمند تولید می ‌گردند در حال حاضر جزء پر استفاده ترین ها قرار می گیرند.
با توجه به تنوع پارچه و طرح های مختلف لازم است که در اینجا به برخی از مصارف این پارچه ها در صنعت نظام بپردازیم:

  • طراحی و دوخت لباس های نظامیان و افراد کادری در مناطق مختلف
  • دوخت لباس سربازان وظیفه
  • دوخت لباس مدیران ارشد
  • دوخت کاورهای مخصوص جهت پوشش لوازم جنگی و مراقبت از آنها در شرایط آب و هوایی مختلف
  • تهیه و تولید کاورهای مخصوص جهت استتار در شرایط جنگی
  • جهت تهیه و تولید انواع چادرهای اردوی سربازان
  • برای تولید انواع کوله پشتی های مناسب برای سربازان و نیروهای رزمنده

نمایندگی پارچه نظامی در تهران

نکات مهم قبل از خرید پارچه های نظامی

همانطور که گفتیم انواع مختلفی از پارچه نظامی وجود دارد که در هنگام خرید ممکن است برای خریداران چالش های فکری به وجود بیاورد.
در صورتی که با تمامی مشخصات و ویژگی های پارچه های نظامی به طور کامل آشنا باشید، در هنگام خرید پارچه نظامی بهترین تصمیمات را می گیرید.
در اینجا به ذکر چند نکته مهم در مورد پارچه های نظامی می پردازیم:

انتخاب جنس مناسب مطابق با نوع استفاده و کارکرد

  1. انتخاب طرح مناسب مطابق با شرایط و محیط های مورد استفاده
  2. انتخاب رنگ بندی های مناسب
  3. توجه به قیمت پارچه نظامی
  4. انتخاب مراکز عرضه و فروش معتبر و مستقیم
توجه داشته باشید که اغلب پارچه های نظامی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و طاقه هایی با متراژ ۶۰ متر به بازار ارائه می گردند که می تواند یکی از مهمترین راهنماها برای خرید محصولات اصلی باشد.

 

نمایندگی پارچه نظامی در تهران

برای همه افرادی که قصد خرید پارچه نظامی را دارند مهم است که این پارچه را از کدام مراکز تهیه کنند زیرا انتخاب نوع مراکز نقش تاثیر گذاری در قیمت های ارائه شده دارد.
نمایندگی پارچه نظامی در تهران با ارائه این پارچه ها در بالاترین سطح کیفیت و حذف کامل واسطه ها امکان خرید برای همه مصرف ‌کنندگان را فراهم کرده است.
در این نمایندگی می توانید به روش حضوری و همچنین به روش آنلاین انواع مختلف پارچه ها را انتخاب کرده و پس از بررسی کیفیت و قیمت ثبت سفارش کنید.
در بین مراکز فروش متعددی که در این حوزه فعالیت می کنند این مجموعه جزء بهترین ها محسوب می شود، زیرا تمامی محصولات خود را بدون حضور واسطه ها به شکل مستقیم از درب کارخانجات ارائه می دهد.

مزایای سفارش اینترنتی پارچه های نظامی

راه های زیادی برای خرید پارچه های نظامی وجود دارد، زیرا این پارچه از منسوجات پرطرفدار است.
به عنوان مثال اگر شما به دنبال خرید پارچه سبز نظامی هستید دیگر نیاز نیست که در بازارهای عرضه و فروش در بین فروشگاه های مختلف سرگردان بمانید، بلکه تنها با فشردن چند دکمه می توانید از طریق سایت های اینترنتی به آسانی به این پارچه دست پیدا کنید.
به طور کلی انتخاب مراکزی که به صورت اینترنتی پارچه های نظامی را ارائه می دهند مزایای زیادی برای خریدار به دنبال دارد.
برخی از مهم ترین مزایای سفارش اینترنتی پارچه نظامی در این مجموعه فروش عبارتند از:

  1. امکان دسترسی سریعتر به پارچه مورد نظر بدون صرف وقت
  2. امکان دسترسی به محصولات برتر کارخانجات مختلف بدون طی کردن مسیرهای طولانی
  3. پرداخت هزینه های کمتر به جهت حذف کامل واسطه‌ ها و ارسال محصول از درب کارخانجات
  4. ارسال محصول خریداری شده به صورت کاملا بهداشتی و مرتب در کمترین روزکاری
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نظامی خاکی

پارچه نظامی خاکی با خرید بدون واسطه

پارچه نظامی خاکی با خرید بدون واسطه از این مجموعه، با قیمت های درب کارخانه …