خانه / پارچه پولیش / قیمت پارچه پولیش پرز بلند | پارچه سرای زیگورات

قیمت پارچه پولیش پرز بلند | پارچه سرای زیگورات

قیمت پارچه پولیش پرز بلند با توجه به ویژگی‌ های خاص این پارچه ها مشخص می گردد، در صورتی که به دنبال تهیه باکیفیت ترین پارچه پولیش پرز بلند و بلندتر هستید پارچه سرای زیگورات بهترین انتخاب برای خرید است.

تولید انواع پارچه خز و پولیش

قیمت پارچه پولیش پرز بلند

 

پارچه‌ های خز و پارچه های پولیش پارچه های بسیار نرمی هستند که داشتن ویژگی های منحصر به فرد و موارد استفاده و کاربردهای گوناگونی دارند.
پارچه خز در دو نوع طبیعی و مصنوعی قابل دسترس می باشد، پارچه های خز طبیعی را از پوست حیوانات مختلفی که به طور وحشی در محیط زیست زندگی می کنند به دست می آورند. برای جلوگیری از کشتار حیوانات و دسترسی همه افراد به پارچه های خط زیبا کارخانجات نساجی اقدام به تولید این پارچه ها باکیفیت ‌بالا کرده‌ اند.
در حال حاظر تولید انواع پارچه خز مصنوعی به گونه‌ ای صورت می‌ پذیرد که شناسایی آن از نوع خز طبیعی بسیار سخت است؛ زیرا با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا باکیفیت مناسب پارچه ها تولید می شوند.
اما در این میان پارچه های پولیش نیز جزء محصولاتی است که از آنها در بخش های مختلف می توان استفاده نمود و از ابتدا تولید این پارچه ها به صورت مصنوعی می باشد.
پارچه های پولیش با داشتن ظاهری شبیه مخمل اما با پرزهای بلندتر و حالت موی مانند مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند.
در اینجا به انواع مدل های جدید پارچه پولیش که طرفداران بیشتری دارند اشاره می کنیم:

  • پارچه پولیش نیوسافت: پارچه ای که کیفیت مرغوبی دارد و از لحاظ شکل ظاهری بسیار جذاب می باشد که نسبت پولیش های دیگر بدون پرز و با ثبات رنگی بالا و بدون حساسیت می باشد.
  • پارچه پولیش توشکا: با کیفیت ترین پارچه هایی که در تولید عروسک پولیشی مورد استفاده قرار می گیرد و بدون حساسیت تولید می شود.
  • پارچه پولیش سوسنی: این پارچه از پرزهای تونک تری برخوردار است اما کیفیت ظاهری آن زیبا می باشد.
  • پارچه پولیش رز: در گروه پولیش ‌های بسیار پرزدار و پشمالو است اما هیچ گونه حساسیتی به وجود نمی آورد.

 

مشخصات بهترین پارچه پولیش پرز بلند

 

قیمت پارچه پولیش پرز بلند

 

پارچه های پولیش دارای انواع متفاوتی هستند که تفاوت بین این پارچه ها ناشی از الیافی است که در روند تولید مورد استفاده قرار گرفته اند. معمولاً در جهت تولید پارچه‌ های پولیش از الیاف فلامنت و از نخ مرینوس استفاده می‌ شود.
نخ مرینوس را از الیاف پشمی به دست می‌ آورند، به همین جهت کاملاً نرم و لطیف می کند؛ اما الیاف فلامنت که از مواد مصنوعی به دست می آید، بسیار سبک تر از الیاف مرینوس است.
در صورتی که در روند تولید پارچه پولیش فقط از الیاف نخ مرینوس استفاده شود، پارچه دارای لطافت بیشتر و وزن بالاتر می باشد؛ اما اگر از الیاف فیلامنت استفاده کنند پارچه‌ ای سبک‌ تر با لطافت کمتر تولید می ‌شود.
در اغلب مواقع برای به دست آوردن پارچه با کیفیت بالا و قیمت مناسب از ترکیب الیاف مرینوس و الیاف فیلامنت برای تولید پارچه‌ های پولیش استفاده می ‌کنند.
پارچه های پولیش پرز بلند باکیفیت موجود در بازار از برخی مشخصات و ویژگی‌ های خاص برخوردار هستند که در اینجا مهمترین آنها را ذکر می کنیم:

  • پارچه پولیش پرز بلند قابل شستشو است و پس از شستشو تغییر رنگ نمی دهد.
  • پارچه های پولیش پرز بلند پس از شستشو دچار تغییر اندازه نمی گردد.
  • تراکم بافت این پارچه کاملاً ثابت است و با گذشت زمان کم نمی شود.
  • پارچه پولیش پرز بلند به هیچ عنوان پرزدهی ندارد و حجم پرزها بر اثر مرور زمان کم می شود.
  • تنوع بالا در رنگ بندی و طرح های خاص سبب استفاده بهتر از این محصول می‌ شود.

کاربردهای پارچه پولیش پرز بلند کدام است؟

در حال حاضر انواع مختلفی از پارچه های پولیش در بازار ارائه می گردد که هرکدام از آنها را می توان برای مصارف منحصر به فردی مورد استفاده قرار داد.
در بین تنوع بالای پارچه‌ های پولیش و خز پارچه پولیش عروسک در تنوع بالاتری از لحاظ رنگ بندی تولید می شود، تا مصرف کنندگان برای کاربردهای گوناگون بتوانند بدون محدودیت رنگ این نوع مناسب را تهیه کنند.
در اینجا به برخی از مهم ترین موارد استفاده و کاربرد پارچه پولیش پرز بلند اشاره می‌ کنیم:

  • در جهت تولید عروسک پارچه ای از انواع مختلف پارچه های پولیش با رنگ بندی های گوناگون می توان استفاده نمود.
  • برای تولید برخی از اسباب بازی های مناسب کودکان به دلیل نرم و گرم بودن پارچه های پولیشی می توان استفاده کرد.
  • برای تهیه انواع کیسه های خواب ژاکت و جلیقه های راحت و گرم برای کودکان کاربرد دارد.
  • در جهت تولید انواع روتختی و لباس های راحتی گوناگون می توان از این پارچه استفاده کرد.
  • برای دوخت انواع هودی و شلوارهای راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای تهیه یک پتوی رومبلی مناسب از انواع پارچه های پولیش پرز بلند به کار می‌ برند.

مرکز فروش پارچه خز و پولیش در تهران

در تهران به دلیل بزرگ بودن فضا و زیاد بودن جمعیت یک مرکز فروش پارچه خز و استقبال خوبی برخوردار می گردد.
در صورتی که قیمت پارچه پولیش پرز بلند و همچنین پارچه های خز در این مرکز فروش مناسب و اقتصادی ارائه شود به طور حتم فروش آن افزایش پیدا می کند.
در صورتی که مرکز فروش پارچه خز و پولیش در تهران به صورت آنلاین نیز خدمات خود را ارائه دهد، نه تنها مشتریان در تهران بلکه از نقاط دیگر کشور نیز می توانند بدون صرف وقت و طی مسیرهای طولانی سفارشات خود را به آسانی ثبت کنند.

بهترین قیمت پارچه پولیش پرز بلند

در صورتی که برای تهیه پارچه پولیش پرز بلند به‌ دنبال بهترین قیمت ارائه آن در بازار هستید بهتر است به سراغ مراکز عرضه و پخش معتبر و بدون واسطه بروید.
خوب است بدانید که قیمت پارچه پولیش پرز بلند بر اساس عوامل مختلفی مانند بلندی پرزهای پارچه، تراکم بافت پارچه و همچنین عرض پارچه و طرح و رنگ خاص آن مشخص می گردد.
در این مجموعه علاوه بر رعایت موارد ذکر شده و انصاف فروشنده نیز نقش تاثیرگذاری در ارائه قیمت مناسب پارچه پولیش دارد.

اگر به دنبال هرگونه پولیش با رنگ بندی های خاص و به صورت کاملا لطیف و با کیفیت هستید از کارشناسان ما اطلاعات لازم و کاربردی را به دست آورید و سپس اقدام به ثبت سفارش پولیش پرز بلند و یا هرگونه پولیش دیگری مطابق نیازهای خود نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com