خانه / پارچه نمد / فروش پارچه نمد ۴ میل به قیمت روز

فروش پارچه نمد ۴ میل به قیمت روز

فروش پارچه نمد ۴ میل به قیمت روز همین حالا از طریق سایت های فروش آنلاین امکان پذیر است. شرکت بزرگ خرید آنلاین، هم اکنون بهترین نوع نمد را زیر قیمت بازار و به روش مستقیم از درب کارخانه به فروش می رساند.

پارچه نمد ۴ میل و کاربرد آن

پارچه های نمدی از انواع بافته های بسیار رایج و قدیمی هستند که از دیرباز تاکنون در صنعت نساجی جای گرفته اند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی روز به روز بر میزان کیفیت این محصول افزوده می شود.
این محصول که در گروه پارچه‌ های پشمی قرار می گیرد در انواع میل های مختلف ۲ تا ۵ میل به تولید می رسد که هر کدام با توجه به مشخصات خاص در مصارف گوناگونی به کار می روند؛ اما بیشترین کاربرد این محصول مربوط به عروسک سازی خواهد بود.
از میان انواع پارچه نمدی، نوع ۴ میل این پارچه بیشترین کاربرد را دارد که دارای گرمای زیادی بوده و حتی از نظر وزن هم جزء پارچه‌ های سبک به شمار می رود.
نمدها معمولا چروک ناپذیر هستند و رطوبت را به خوبی جذب می کنند که حالت پذیری و انعطاف بالا از دیگر ویژگی های این پارچه ایده آل است.
پارچه‌ های نمدی قابل شست و شو هستند اما بعد از مدتی شکل اولیه خود را از دست می دهند که جهت اتو کردن نباید از حرارت بالا و اتوی مستقیم استفاده نمود.
معمولا نمدهای ۴ میل در انواع رنگ و طرح های متنوع، برای تهیه وسایل تزئینی شامل زیر لیوانی‌ ها،‌ کیف‌ ها،‌ پادری‌ ها و … کاربرد دارند.
فروش پارچه نمد ۴ میل به سبب مشخصات خوب و کیفیت بالای پارچه بالا است، چرا که کاربرد آن با توجه به مزیت های پارچه زیاد می باشد.

فروش پارچه نمد 4 میل

قیمت پارچه نمد ۴ میل در بازار چگونه است؟

پارچه نمد که یکی از محبوب ترین پارچه های موجود در بازار است به علت بافت نفوذ ناپذیر، انعطاف و ضخامت بالا و قیمت مناسب یک گزینه خوب برای استفاده در بسیاری از مکان ها می باشد.
این پارچه منحصر به فرد، در بازار با کیفیت های متنوعی وجود دارد که قیمت آن نیز بر حسب میزان کیفیت مشخص می گردد.
نرخ فروش پارچه نمد ۴ میل در بازار کمی با افزایش و حتی نوسان قیمت همراه است و بدین واسطه کاربران در تلاش هستند تا یک راه مناسب جهت انجام خرید مقرون به صرفه داشته باشند.
شاید بپرسید، بهترین روش مناسب خرید نمد ۴ میل باکیفیت و اقتصادی چیست؟
روش های زیادی امروزه با پیشرفت تکنولوژی روی کار آمده اند که هر کدام دارای مزیت های متفاوتی می باشند؛ اما روش خرید آنلاین یک روش مقرون به صرفه است که می توان با آن باعث حذف واسطه ها شد.
اما اعتبار شرکت مورد نظر نیز شرط است که در ادامه اطلاعات کامل تر و توضیحات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

فروش پارچه نمد ۴ میل از درب کارخانه

تولید کننده پارچه نمد یکی از انواع کارخانه های بسیار باسابقه ای است که از طریق شرکت های اینترنتی به طور مستقیم محصولات خود را به فروش می رساند.
این شرکت آنلاین فروش پارچه نمد ۴ میل در راستای دسترسی راحت کاربران به صورت اینترنتی سفارش می پذیرد و مشتری مداری یکی از اولویت های فعالیت این مجموعه می باشد.
اگر شما هم جزو خریداران عمده پارچه نمد ۴ میل هستید و یا می خواهید از لیست قیمت پارچه نمد مطلع شوید، می توانید از طریق پل های ارتباطی با کادر فروش این مجموعه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نمد از کجا بخرم؟

همانطور که می دانید پارچه نمد یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنایع دستی است. …