خانه / پارچه شمعی / فروش پارچه شمعی در تهران | نمایندگی پارچه زیگورات

فروش پارچه شمعی در تهران | نمایندگی پارچه زیگورات

فروش پارچه شمعی در تهران با ارزان ترین لیست قیمت، از هم اکنون در نمایندگی پارچه زیگورات انجام می شود. برای خرید اینترنتی انواع پارچه شمعی مموری و غیره با مشاورین مجرب ما تماس بگیرید.

پارچه های شمعی را بیشتر بشناسید

می دانید که پارچه ها دارای انواع گوناگونی هستند و بر اساس الیاف به کار رفته در آن ها و ویژگی هایی که دارند، در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.
دسته ای از پارچه ها هستند که تماماً با الیاف طبیعی مانند پنبه، کتان، ابریشم و پشم تولید می شوند مثل پارچه های نخی، کتان، مخمل، کریشه، ابریشم و …
گروه دیگری از پارچه ها یا تماماً با الیاف مصنوعی تهیه می شوند و یا ترکیبی از الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی ساخته دست انسان هستند از جمله پارچه های شمعی، ریون، آکلیریک و غیره.
امروزه تنوع انواع پارچه های برزنتی با توجه به نوع کاربری، تقاضای مشتریان و همچنین ترقی دانش در حوزه های متفاوت بسیار زیاد شده است.
به طور کلی پارچه های برزنتی بر اساس نوع کاربرد از مواد اولیه مختلفی تهیه می گردد. متداول ترین نوع این نوع پارچه ها، پارچه های شبه پنبه ای قدیمی است که توده جامعه با آن آشنایی کامل دارند.
از دیگر انواع پارچه های برزنتی پرکاربرد، برزنت شمعی است که از جدیدترین و نوین ترین گونه پارچه های برزنتی به حساب می آید.
اما برزنت شمعی بر خلاف برزنت های قدیمی به جای پنبه از جنس پلی استر است. انواع پارچه شمعی بنا به دلایلی چون دارا بودن جنس ضخیم و تا حدی خشن و خاصیت نفوذ ناپذیری بسیار مناسبی که در برابر آب دارند، مناسب ترین نوع پارچه برای تهیه انواع چادرهای مسافرتی و یا خیمه ها به حساب می آیند.
فروش پارچه شمعی در تهران به طرق مختلفی انجام می گیرد که در ادامه مقاله یکی از برترین مراکز فعال در این حوزه را معرفی خواهیم کرد.

فروش پارچه شمعی در تهران

آشنایی با انواع پارچه شمعی

همانطور که گفتیم پارچه شمعی که نوین ترین و جدیدترین عضو خانواده برزنت هاست به واسطه کاربردهای زیادی که دارد، بسیار پرطرفدار شده است.
این نوع پارچه یکی از مناسب ترین موارد برای تهیه چادرهای گوناگون مانند چادرهای مسافرتی و خیمه های بزرگ، روکش محافظ اتومبیل ها، کاور محافظ میوه و مرکبات و بسیاری موارد دیگر می باشد که با ورود به بازار، انقلابی عظیم در صنعت تولید پارچه های برزنتی رقم زده است.
همچنین پارچه شمعی با داشتن امتیاز بزرگ چند لایه بودن نظیر برزنت دو، سه و حتی شش لایه جزو یکی از برترین انواع پارچه برزنتی به حساب می آید.
در موارد خاصی می توان از برزنت شمعی به عنوان عضو سازه ای نیز استفاده نمود، خصوصاً در مناطق گرم، استفاده از این نوع پارچه می تواند دمای محیط را بسیار کم کند و یا در نواحی باران خیز، از خیس شدن محوطه به نحو بسیار مطلوبی جلوگیری نماید.
به طور کلی پارچه های شمعی در انواع مختلف تولید می شوند که عبارتند از:

  • پارچه شمعی پشت لاستیکی: با یک لایه پلاستیکی پوشش داده شده است که خاصیت ضد آب دارد و از دوام بالایی برخوردار است. همچنین در برابر نور خورشید و حرارت مقاوم می باشد. این پارچه برای دوخت لباس کار، بارانی، پیش بند، کیسه خواب، چادر مسافرتی و غیره استفاده می شود.
  • پارچه شمعی پشت نقره ای: با یک لایه نقره ای رنگ پوشیده شده است. نسبت به پشت لاستیکی سبک تر و نازک تر بوده و همچنین دوام آن کم تر از نوع پشت لاستیکی است.
  • پارچه شمعی پشت سفید: این نوع پارچه شباهت زیادی به پشت لاستیکی دارد فقط مقداری نازک تر است و از لحاظ قیمت گران تر می باشد.
  • پارچه شمعی مموری: این پارچه نسبت به انواع دیگر پارچه شمعی ظریف تر، نرم تر و گران تر می باشد و معمولاً در صنعت پوشاک و تولید کاپشن از این نوع پارچه استفاده می شود.

بررسی لیست قیمت پارچه شمعی

پارچه شمعی با توجه به خصوصیاتی چون ضد آب بودن، قدرت بالای کششی، مقاومت مناسب در برابر گرما و سرما و بسیاری جنبه های دیگر، قیمتی گران تر از انواع دیگر برزنت های معمولی دارد.
اساساً قیمت پارچه شمعی ضد آب با توجه به کیفیت و میزان مقاومت آن تعیین می شود ولی به طور کلی پارچه های شمعی به عنوان پارچه های ارزان قیمت و مقاوم در بازار شناخته شده اند.
در این نمایندگی فروش پارچه شمعی در تهران می توانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی، از بهترین نوع پارچه شمعی در رنگ بندی های بسیار متنوع دیدن نمایید و نهایت صرفه جویی در زمان، انرژی و همچنین هزینه را به نسبت سایر فروشگاه ها، به خوبی حس کنید.
لیست قیمت پارچه شمعی عرضه شده در این نمایندگی با توجه به کیفیت مرغوب پارچه، کاملاً منصفانه و معقول است.
پارچه های شمعی که در این مرکز به فروش می رسند، در طول زمان با دوام بالای خود این نتیجه را به شما می دهد که نه تنها برزنت شمعی به صرفه ترین نوع برزنت است؛ بلکه با داشتن ویژگی های فوق العاده، خیال شما را از تعویض زود هنگام و پرداخت هزینه بیشتر برای تهیه مجدد برزنت، راحت کرده است.

فروش پارچه شمعی در تهران

نمایندگی فروش پارچه شمعی در تهران

برای خرید اینترنتی پارچه شمعی می توانید با مراجعه به وب سایت و همچنین تماس با کارشناسان مجرب واحد فروش، ضمن اطلاع از قیمت این نوع پارچه و چگونگی تهیه آن، هر نوع سوال یا مشاوره ای را در این زمینه نیاز داشته باشید، به صورت کاملا رایگان به دست آورید.
فروش پارچه شمعی در این نمایندگی معتبر، با توجه به کیفیت بالای محصول و تنوع بالای رنگ، این اطمینان خاطر را به شما می دهد که از یکی از مطمئن ترین مراکز عمده فروش پارچه در تهران، محصول نیاز خود را تهیه نموده اید.
با مشاهده آنلاین انواع عدل های پارچه شمعی درجه یک در رنگ های متفاوت، نیاز خود را به هر میزان و تناژ از این محصول مرتفع نمایید.
گفتنی است که در این شرکت شما به راحتی می توانید با خرید پارچه شمعی متری یا کیلویی به هر میزان پارچه که نیاز داشته باشید، به صورت عمده دسترسی داشته باشید.
پس همین حالا برای ثبت سفارش عمده پارچه شمعی، با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج با بهترین قیمت و کیفیت

پارچه شمعی یکی از پارچه های پرتقاضا و نوین صنعت پارچه به حساب می آید. …