خانه / پارچه فاستونی / فروش انواع پارچه فاستونی

فروش انواع پارچه فاستونی

فروش انواع پارچه فاستونی در طرح های مختلف و همچنین ساده، توسط سایت بازار پارچه ایران آغاز شده است. افراد خریدار عمده پارچه فاستونی، می توانند از طریق سایت مذکور، خرید خود را بدون صرف زمان و هزینه زیاد انجام دهند.

فروش انواع پارچه

انواع پارچه فاستونی را خیلی از شما می شناسید. موارد استفاده گوناگون از انواع پارچه فاستونی سبب شده تا این پارچه یکی از پارچه های محبوب و کاربردی در صنعت مد و فشن محسوب شود. در رابطه با نحوه فروش پارچه فاستونی در کشور، اطلاعاتی در اختیار شما خریداران عزیز قرار خواهد گرفت.

پارچه فاستونی چیست؟

انواع پارچه فاستونی، در زمره پارچه های پشمی قرار می گیرند که دارای سه نوع هستند:

  1. پارچه فاستونی تولید شده از پشم خالص
  2. پارچه فاستونی ترکیب پشم و کرک
  3. پارچه فاستونی مخلوط پشم و پلی استر

اما با توجه به نیاز بازار، اغلب کارخانه ها در زمینه تولید پارچه ای فاستونی از نوع سوم فعالیت می کنند. ترکیب ۴۵% پشم و ۵۵% پلی استر، ساختار تشکیل دهنده بخش قابل توجهی از انواع پارچه فاستونی موجود در بازار می باشد.

فروش انواع پارچه

فروش انواع پارچه فاستونی در بازار

فروش انواع پارچه فاستونی، با قیمت های مختلفی انجام می شود. تا حد زیادی، درصد پشم موجود در پارچه فاستونی که نشان دهنده سطح کیفیت این نوع پارچه می باشد، می تواند تعیین کننده قیمت محسوب شود. بدین معنی که هر چه درصد پشم موجود در مواد اولیه پارچه فاستونی بیشتر باشد، قیمت خرید و فروش آن در بازار هم بیشتر خواهد بود.
سایت بازار پارچه ایران را که خیلی از شما با آن آشنایی دارید، می توان به عنوان بهترین مرکز فروش پارچه در کشور معرفی کرد. خیلی از کارخانه های پارچه که فاستونی هم جزو محصولات تولیدی آن هاست، با این سایت همکاری کرده و با قیمت مناسب و دست اول، این پارچه کاربردی برای برخی از انواع پوشاک رسمی خانم ها و آقایان را در اختیار خریداران و طراحان لباس قرار می دهد.

فروش انواع پارچه

منبع: parchesaraa.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه فاستونی مطهری

نمایندگی پارچه فاستونی مطهری با قیمت ارزان

نمایندگی پارچه فاستونی مطهری با قیمت ارزان و کیفیتی عالی، پارچه های فاستونی با کالیته …