خانه / پارچه نمد / سایت عرضه مستقیم پارچه نمد تولید کارخانه ورامین

سایت عرضه مستقیم پارچه نمد تولید کارخانه ورامین

پارچه نمد تولید کارخانه ورامین را با کیفیت بالا از ما خریداری کنید، شما می توانید بهترین پارچه نمدی را از این مجموعه که سایت عرضه مستقیم پارچه نمد تولید کارخانه ورامین است، با قیمت ارزان تهیه کنید.

شناخت جنس پارچه نمد

همانطور که می دانید پارچه یکی از مهم ترین چیزهایی است که همه ما در طول زندگی به وفور از آن استفاده می کنیم که به لحاظ جنس و نوع در انواع مختلفی به تولید می رسند. یک نمونه از بهترین و پرکاربردترین آن ها که متقاضیان زیادی را مجذوب خود کرده پارچه نمد می باشد.
لازم به ذکر است که پارچه نمد از قدیمی ترین و سنتی ترین بافته های کشورمان محسوب می شود که جنس آن از پشم می باشد.
دقت کنید که برای تولید این محصول از پشم گوسفند استفاده می کنند و این پشم ها را در طی عملیاتی با استفاده از حرارت و رطوبت فشار می دهند تا الیاف پشمی در هم فرو روند و بافتی یکدست و یکنواخت پیدا کنند.
تهیه و تولید پارچه نمد در استان ها و کارخانه های نساجی مختلفی در کشور صورت می گیرد و کیفیت این محصول در هر مکان متفاوت است اما یکی از بهترین کارخانه ها، کارخانه ورامین که در نزدیکی تهران است، می باشد.
باید گفت که هرچه مقدار فشار وارد شده به این الیاف پشمی ببشتر باشد محصول مورد نظر هم از کیفیت بالاتری برخوردار می شود، پارچه نمد تولید کارخانه ورامین از این ویژگی برخوردار است.

پارچه نمد تولید کارخانه ورامین چه مشخصاتی دارد؟

پارچه نمد تولید کارخانه ورامین رطوبت را به خوبی جذب می کند و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد.
همچنین این محصول به سادگی حالت پذیر است که این عمل با استفاده از اتو امکان پذیر می باشد.
پارچه های نمدی در صورت شسته نشدن مکرر شکل اولیه خود را حفظ می کنند اما اگر زیاد شسته شوند ممکن است شکل و حالت اولیه خود را از دست دهند.
لازم است بدانید که محصول مورد نظر از گرمای بسیار زیادی برخوردار است از این رو در تهیه و تولید عروسک کاربرد بسبار زیادی دارد.
این محصول چروک ناپذیر است و از لحاظ وزن یا گرماژ در دسته پارچه های سبک وزن قرار می‌گیرد.
پارچه های نمدی ورامین از تنوع رنگی بالایی برخوردار می باشند از این رو در تهیه وسایل تزئینی به کار می روند.
به علاوه محصول ذکر شده در تولید وسایلی همچون زیر لیوانی، کفش، کیف، کوسن، پادری، لحاف، زیر بشقابی و جامدادی به کار می رود.

پارچه نمد تولید کارخانه ورامین

سایت فروش مستقیم پارچه نمد از درب کارخانه

دقت کنید که یکی از بهترین روش های خرید و فروش، خرید به صورت عمده می باشد چرا که شما پارچه فروشان با خرید عمده پارچه نمدی قیمت کمتری بابت آن پرداخت می کنید، از این رو می توانید آن را با قیمت مناسب تری نسبت به سایر مراکز به مشتریان خود بفروشید که این امر در نتیجه موجب افزایش فروش شما می شود.
قیمت فروش پارچه نمد با توجه به نوسانات بازار،‌ کیفیت، نوع آن و شرکت فروشنده متفاوت است اما این مجموعه که سایت فروش پارچه نمد است در صدد بر آمده و با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی متقاضیان در سطح کشور محصول مورد نظر با کمترین قیمت نسبت به سایر مراکز در اختیار خریداران قرار می دهد.
این شرکت که مرجع فروش مستقیم پارچه نمد تولید کارخانه ورامین است با حذف کردن واسطه ها محصول مورد نظر را به صورت بی واسطه و مستقیم در اختیار خریداران قرار می دهد.
اگر شما هم دوست دارید محصول خود را از این مجموعه خریداری کنید با مشاورین وب سایت جهت ثبت سفارشات خود تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه نمد از کجا بخرم؟

همانطور که می دانید پارچه نمد یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنایع دستی است. …